Dan moet je wel eerst dikke tieten en een prima kontje hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:56 schreef Burdie het volgende:
Vrouwen hebben geen humor. Soit. Dat accepteren wij en om het gebrek te compenseren, zoeken we een grappige man. Sue us..
Ik ontmoet wel regelmatig mensen die arroganter zijn dan ikzelf. Maar stiekem vind ik mezelf altijd net een beetje beter dan die mensen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En je arrogantie, hoe zit het daarmee?
Vind je 't heel erg als we dat zelf bepalen?quote:
Als het 1 keer over jullie gaat, dan halen jullie alles uit de kast om de waarheid steeds te verdringen. Waarom kunnnen jullie niet keer een van de vele minpunten over jullie geslacht accepteren?quote:
Ja, klein beetje wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:30 schreef gronk het volgende:
[..]
Vind je 't heel erg als we dat zelf bepalen?![]()
Ik haal helemaal niet alles uit de kast, ik geef alleen aan dat er genoeg vrouwen zijn die humor hebben. Dat zijn gewoon feiten.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef K33T het volgende:
Als het 1 keer over jullie gaat, dan halen jullie alles uit de kast om de waarheid steeds te verdringen. Waarom kunnnen jullie niet keer een van de vele minpunten over jullie geslacht accepteren?
Probeer jezelf toch niet eruit te lullen!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, klein beetje wel.
[..]
Ik haal helemaal niet alles uit de kast, ik geef alleen aan dat er genoeg vrouwen zijn die humor hebben. Dat zijn gewoon feiten.
wij-jullie....Is dit een oorlog of zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:35 schreef K33T het volgende:
Als het 1 keer over jullie gaat, dan halen jullie alles uit de kast om de waarheid steeds te verdringen. Waarom kunnnen jullie niet keer een van de vele minpunten over jullie geslacht accepteren?
O.k. Jij kunt niet om (sommige) vrouwen lachen, ik kan het wel.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:43 schreef nozem het volgende:
Vrouwen en humor
Negers en zonnebrand
Zie je het verband?
of ze worden gewoon nooit gepakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:48 schreef Ringo het volgende:
Vrouwelijke seriemoordenaars, zijn er ook niet veel van.
Nee hoor. Vrouwen hebben genoeg andere kwaliteiten. En ik kan er ontzettend hitsig van worden als vrouwen om me lachen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:05 schreef Serendips het volgende:
[..]
O.k. Jij kunt niet om (sommige) vrouwen lachen, ik kan het wel.
Is dat een probleem?
Wat voor grappen maak je dan waar vrouwen zo om moeten lachen waar je zelf weer zo damn horny van wordt? Zet je jezelf voor lul?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:06 schreef nozem het volgende:
Nee hoor. Vrouwen hebben genoeg andere kwaliteiten. En ik kan er ontzettend hitsig van worden als vrouwen om me lachen.
Leest mijn postgeschiedenis en lach u de longen uit uw lijf. De ene na de andere dijenkletser. Mijn gevoel voor humor is verbluffend. En zeur toch niet zo man. Relax!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:13 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat voor grappen maak je dan waar vrouwen zo om moeten lachen waar je zelf weer zo damn horny van wordt? Zet je jezelf voor lul?
Beetje jammerrrrr...Je had een grap moeten maken. Daar zijn mannen toch voor!quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:21 schreef nozem het volgende:
Leest mijn postgeschiedenis en lach u de longen uit uw lijf. De ene na de andere dijenkletser. Mijn gevoel voor humor is verbluffend. En zeur toch niet zo man. Relax!
![]()
Nee, dat is ook onzin. Daar zijn mannen helemaal niet voor. Maar je voelt je op je (spreekwoordelijke in jouw geval) pik getrapt begrijp ik?quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:22 schreef Serendips het volgende:
[..]
Beetje jammerrrrr...Je had een grap moeten maken. Daar zijn mannen toch voor!![]()
Nee hoor, ik was alleen benieuwd of je met een goeie grap zou komen. Dat zou ik namelijk wel humor vinden...quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:24 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, dat is ook onzin. Daar zijn mannen helemaal niet voor. Maar je voelt je op je (spreekwoordelijke in jouw geval) pik getrapt begrijp ik?
Nee. Dat kan ik niet op commando. En daarnaast: Volgens mij passen wij humorgewijs sowieso niet bij elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:29 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was alleen benieuwd of je met een goeie grap zou komen. Dat zou ik namelijk wel humor vinden...
Beetje te vroeg om dat te concluderen. Ik heb je nog geen grap zien maken, dus ik weet niet of ik je grappen leuk vind en... tja, volgens jou kunnen vrouwen geen grappen maken, dus hoef ik ook geen poging te doen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee. Dat kan ik niet op commando. En daarnaast: Volgens mij passen wij humorgewijs sowieso niet bij elkaar.
![]()
Wat een nare situatie toch.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:38 schreef Serendips het volgende:
[..]
Beetje te vroeg om dat te concluderen. Ik heb je nog geen grap zien maken, dus ik weet niet of ik je grappen leuk vind en... tja, volgens jou kunnen vrouwen geen grappen maken, dus hoef ik ook geen poging te doen...
Maar goed, dit diepte-interview was, zeg maar, redelijk humorloos...![]()
God, wat ben je een zeikwijf.quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:38 schreef Serendips het volgende:
[..]
Beetje te vroeg om dat te concluderen. Ik heb je nog geen grap zien maken, dus ik weet niet of ik je grappen leuk vind en... tja, volgens jou kunnen vrouwen geen grappen maken, dus hoef ik ook geen poging te doen...
Maar goed, dit diepte-interview was, zeg maar, redelijk humorloos...![]()
Een prima gelegenheid om onze lieve heer van stal te halen inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |