Leeft die mooie dochter van 16 nog wel?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegen![]()
Dat was te verwachten hequote:Op woensdag 14 juni 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegen![]()
Wat denk je van de vuilniswagen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er rijden hier haast nooit vrachtwagens![]()
Foto's?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Overigens hebben jullie het moeilijk om ons te overtreffen.
Er hangt hier zo'n 1.800 meter in de straat.
foto'squote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Foto's!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Foto lijkt gephotoshoptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Hier dus een foto:
[afbeelding]
Vond de schets mooier![]()
Ja wat wil j emet een straat van een kleine 1000 huizenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Is serieus niet geshopt hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:54 schreef twetwe het volgende:
[..]
Foto lijkt gephotoshoptMaar hij is wel cool
![]()
110 ofzo. Maar we hebben alleen 'onze kant' versierd, dat zijn iets van 30 huizen in totaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja wat wil j emet een straat van een kleine 1000 huizen![]()
Tellen alleen de vlaggenlijnen danquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:24 schreef Yeahinho het volgende:
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Ik vind het zwaar overdreven en irri. Zoiets doe je niet eerder dan de kwart/halve finale.
Maar het zijn dan ook vooral de tokkiewijken natuurlijk. In mijn keurige buurt hangt niks, echt niks.
SCH praat bullshit & is "irri".quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?
Ik hoop alleen dat je geen Oranje bier hebtquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Ik heb omdat ik er dit jaar toch wel een beetje vertrouwen in heb hier het cafe ook maar een beetje versierd,.ik hoop dat het langer dan 2 weken kan blijven zitten
Ik zie het echt vooral in de sociaal wat mindere buurten hoor, als het echt groots is zeg maar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is bullshit natuurlijk er zijn zat keurige buurten die ook aardig oranje zijn. En wat vind je er "irri" aan dan?
Ja, waar om niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:09 schreef Yeahinho het volgende:
Ja goed plan SCH. Laten we wachten tot ze de halve finale hebben gehaald!
Pas dán gaan we een week uittrekken om de straat te versieren, om het er een dag later weer af te kunnen halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |