Scheer je weg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:22 schreef Cart_man het volgende:
Zoveel moeite voor een ploeg die de eerste ronde niet eens zal overleven.
Hahaha cool gedaan, ALS je het doet, doe het dan goed .quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Beetje weinig foto's dat is dan weer jammer.
Dat had ik ook bijna gedaan alleen toch maar plastic, dat is wat makkelijker verwijderenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:04 schreef MouseOver het volgende:
Hier hebben een stel idioten een cafe compleet oranje geschilderd, permanent dus. 2 jaar geleden, voor het EK.
wat heeft dat met de wijk te maken danquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:26 schreef ButcherBird het volgende:
[..]
Hahaha cool gedaan, ALS je het doet, doe het dan goed .![]()
Maar ik ben wel blij dat ik niet in zo´n wijk woon.![]()
in het hol van de leeuwquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Cafe hier in Vriezenveen is ook weer opgetuigd. Zal 1 dezer dagen eens een foto ervan maken. Hier alvast een schets
[afbeelding]
Het stelt dus 'In de hol van de leeuw voor". Jullie snappen vast wel dat je onder z'n staart naar binnen gaat![]()
ik vraag alleen of het mag, eppo!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
Gaan we miereneuken?
Impressive!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag om half 6 bij onze overburen
toffe gasten, met een mooie dochter van 16
[afbeelding]
het mag dus niet, zaols ik al vermoeddequote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vlaggen bij bijzondere gelegenheden.
Hey jij woont vlak bij mij in de buurt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Harrie het volgende:
Beetje weinig foto's dat is dan weer jammer.
Ik heb omdat ik er dit jaar toch wel een beetje vertrouwen in heb hier het cafe ook maar een beetje versierd,.ik hoop dat het langer dan 2 weken kan blijven zitten
[afbeelding]
Klein beetje oranje is niks mis mee al zeg ik het zelf
van de andere kant
[afbeelding]
en dat ziet er 's nachts als het donker is dan zo uti.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet alleeen ff niet wat ik er nog bij zal doen.
Hier dus een foto:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:00 schreef VjenneKloetn het volgende:
Cafe hier in Vriezenveen is ook weer opgetuigd. Zal 1 dezer dagen eens een foto ervan maken. Hier alvast een schets
[afbeelding]
Het stelt dus 'In de hol van de leeuw voor". Jullie snappen vast wel dat je onder z'n staart naar binnen gaat![]()
Leuk gedaan, maar inderdaad: De schets is mooier.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Hier dus een foto:
[afbeelding]
Vond de schets mooier![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 05:02 schreef popolon het volgende:
Een bescheiden versierseltje.
[afbeelding]
deze leeft niet meer, vrachtwagen reed er net tegenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag om half 6 bij onze overburen
toffe gasten, met een mooie dochter van 16
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |