Jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:02 schreef Borkydude het volgende:
Marlii had laatste post idd.
Marlii heb je veel pijn?
nja, boeiendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:02 schreef HuHu het volgende:
Dan mag je een nieuw topic openen. Het mag schat, het moet niet.
En een ander mag het niet.
Dankquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nja, boeiendik moest mocht iig openen
Mn schouder, nja niet mn schouder zelf, maar dat schouderblad. Zo'n spiertjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:05 schreef HuHu het volgende:
Maar wat doet er pijn dan?
Wacht... ik zal er een kusje op geven, dan gaat het vast over.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Met gym iets verkeerds gedaan.
Deed salto, landde goed, en ging toen op de één of andere manier een rare zwaai met mn armen maken. Nu zit er ergens dat spiertje verkeerd, lachen doet zeer, doet trouwens de hele tijd zeer, kan nog maar amper keer fatsoenlijk ademhalen zonder dat het zeer doet
quote:
ik was al gelandquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:09 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je armen gaan zwaaien tijdens een salto hè.
Was je goed geland?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik was al gelanddat is dus het stomme eraan
edit: kkfoute opmerkingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Was je goed geland?
Want als je verkeerd land, dan ga je wel eens raar met je armen zwaaien om je evenwicht te zoeken.
ja, daarom snapte ik ok niet hoe ik dat met mn armen heb kunnen zwaaien want ik landde wel gewoon goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:12 schreef HuHu het volgende:
[..]
Was je goed geland?
Want als je verkeerd land, dan ga je wel eens raar met je armen zwaaien om je evenwicht te zoeken.
Ik ben wel eens na een sprong verkeerd geland, dat heb ik toen ook nog een paar dagen gevoeld.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja, daarom snapte ik ok niet hoe ik dat met mn armen heb kunnen zwaaien want ik landde wel gewoon goed
ik hoop het wel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:21 schreef Borkydude het volgende:
Gaat dat spiertje vanzelf weer rechtzitten?
neequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben wel eens na een sprong verkeerd geland, dat heb ik toen ook nog een paar dagen gevoeld.
nee, bijna iedereen moet al werken dit weekend. Njaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |