Hij's te plat, en als je de 'rechter'-muisknop wil gebruiken moet je je vinger fysiek van de 'linker'-muisknop halen omdat'ie anders gewoon denkt dat je met links klikt, ook moet je dat scrollbalclitorisje elke maand schoonmaken, omdat'ie anders vastloopt enzo. Nee, geef mij de MX1000 maar, jammer dat'ie niet in Bluetooth verkrijgbaar is.quote:
Bwehehehequote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:02 schreef warrel het volgende:
.. Het bed van m'n iBookje ..
Wat was er mis mee?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:37 schreef Jerommeke.nl het volgende:
M'n Macbookje wordt vanmiddag opgehaald....
Volgende generatie op beter hopen.
Ik heb er een Microsoft Muis bij gekocht, beetje vloeken in de kerk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:45 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Hij's te plat, en als je de 'rechter'-muisknop wil gebruiken moet je je vinger fysiek van de 'linker'-muisknop halen omdat'ie anders gewoon denkt dat je met links klikt, ook moet je dat scrollbalclitorisje elke maand schoonmaken, omdat'ie anders vastloopt enzo. Nee, geef mij de MX1000 maar, jammer dat'ie niet in Bluetooth verkrijgbaar is.
Ach, de hardware van Microsoft is zo slecht nog niet, en bovendien levert Microsoft er gewoon goede drivers bijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er een Microsoft Muis bij gekocht, beetje vloeken in de kerk.
Ik heb er precies dezelfde muis bij gekocht als bij mn pc.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ach, de hardware van Microsoft is zo slecht nog niet, en bovendien levert Microsoft er gewoon goede drivers bij.
- casing beschadigdquote:
quote:Uw bestelling zal worden verzonden op of voor 13.06.2006
We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 22.06.2006.
Zeker zonde, ik vind het ook jammer. Toen het busje van de TNT nog voor de deur stond was ik er bijna nog heen gegaan van ik willem toch toch tochquote:
Is bellen zo moeilijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef MeneerTim het volgende:
De verzenddatum gaat gewoon voorbij zonder enige vorm van verandering.
LEKKER DAN..
Wat is je config Strolie? Mijn 2 gB is alvast onderwegquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
De douane heeft mijn macbookje nog vast.
Opdringerig? TNT is een gigantisch bedrijf, alsof die moeilijk doen als je even vraagt waar je pakketje is.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:53 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ja hallo, ze hebben nog even. Ik wil niet opdringerig worden.
Maar hij is nog niet weg bij Apple.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Opdringerig? TNT is een gigantisch bedrijf, alsof die moeilijk doen als je even vraagt waar je pakketje is.
Allebei fout. De MacBooks zijn gewoon plastique.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:32 schreef LuxXxie het volgende:
Kan iemand het volgende verschil bevestigen tussen de zwarte en witte MacBook:
- Zwarte MacBook heeft een metalen behuizing
- Zwarte MacBook heeft metalen toetsen
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |