En nu hoor ik dat CNSHA50 China Shanghai betekend...heeft mijn MacBook heimwee en heeft een retourtje geboekt en is nu weer in China? nee tochquote:09 jun 06 86 14 booking slot obtained CNSHA50 09 jun 06
09 jun 06 30 10 departed direct NLAMS07 09 jun 06
08 jun 06 40 69 accept scanned at EDC NLAMS07 12 jun 06
05 jun 06 32 55 flight departed Kuehne & Nagel Shanghai 12 jun 06
Als je dat ding wit wilt houden, altijd lange mouwen aan, handschoenen aan, of externe muis en toetsenbord gebruiken.quote:Wat een gezeur weer zeg, mijn iBook heeft dit 'probleem' ook. Is toch ook hartstikke logisch, dat zo'n wit apparaat vuil wordt van al die viezigheid die wij uitzweten?
Wohoohquote:Op maandag 12 juni 2006 10:46 schreef lj_lightning het volgende:
Zuchtheb net een update gehad op Apecode en nu staat er dit:
[..]
En nu hoor ik dat CNSHA50 China Shanghai betekend...heeft mijn MacBook heimwee en heeft een retourtje geboekt en is nu weer in China? nee tochook is mijn ETA in ene verandert naar 09 juni..dat was ehh vrijdag..toen was ik erniet maar zaterdag wel maar heb niks van een briefje gezien...
Zou het helpen op TNT te bellen? mijn tnt track code doet het niet![]()
Morgen!quote:12 jun 2006 16:42 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
Hmm, toen ik Apple vanmiddag belde zeiden ze dat hij vetraging had. Maar nu:quote:Op maandag 12 juni 2006 17:04 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Wohooh![]()
Mijn TNT trace werkt:
[..]
Morgen!![]()
WAT HEB IK DAAR NOU AAN?quote:Op maandag 12 juni 2006 20:21 schreef Q. het volgende:
Ik vind het nog steeds mijn beste aanschaf ever.
Apple levertijden zijn over het algemene wat pessimistisch. Toen ie hier ook volgens Apple al was (30 mei) sprak men nog steeds over een leverdatum van 6 juni. Anyway, zodra 'ie in Arnhem is, kan je 'm binnen Nederland de volgende dag verwachten.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm, toen ik Apple vanmiddag belde zeiden ze dat hij vetraging had. Maar nu:
12 jun 2006 17:58 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 17:51 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Wat betekent dat? Kan hij alsnog morgen komen? Ik heb hem op mijn ouders adres besteld en dan ga ik hem morgen even ophalen. Anders moet ik donderdag op en neer. Bij Apple zeiden ze dat hij donderdag zou komen en dat hij nu nog in China ligt. Dat blijkt dus verkeerd?
Ik gok dat ie morgen komtquote:Op maandag 12 juni 2006 19:46 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Hmm, toen ik Apple vanmiddag belde zeiden ze dat hij vetraging had. Maar nu:
12 jun 2006 17:58 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
12 jun 2006 17:51 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Wat betekent dat? Kan hij alsnog morgen komen? Ik heb hem op mijn ouders adres besteld en dan ga ik hem morgen even ophalen. Anders moet ik donderdag op en neer. Bij Apple zeiden ze dat hij donderdag zou komen en dat hij nu nog in China ligt. Dat blijkt dus verkeerd?
Wow, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:47 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Apple levertijden zijn over het algemene wat pessimistisch. Toen ie hier ook volgens Apple al was (30 mei) sprak men nog steeds over een leverdatum van 6 juni. Anyway, zodra 'ie in Arnhem is, kan je 'm binnen Nederland de volgende dag verwachten.
Gokje: laat vanavond komt ie binnen op de uitleverlocatie, morgenochtend out for delivery.
Nu maar hopen dat ie na half 1 komtquote:datum tijd locatie status
13 jun 2006 07:16 Arnhem Out For Delivery
12 jun 2006 23:38 Eindhoven Shipped From Originating Depot
12 jun 2006 16:42 Eindhoven Consignment Received At Transit Point
Heb je geen spiegel ofzoquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:01 schreef MeneerTim het volgende:
Ik werd uit gebeld gebeld door de TNT man voor de deur.
Ik heb hem, ik heb hem,.
Helaas blijkt foto's maken van de MacBook zelf met isight moeilijker dan gedacht.
.
hij past goed in de breedte. maar niet in de diepte (dan heb je met de macbook wat ruimte over. ong. 1,5-2 cm)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:44 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Zou de 14'' seconsleeve hier mooi omheen passen?
Waarom wil je voor draadloos gaan als ik mag? Een laptopmuis neem je mee, en je hebt niet altijd de mogelijkheid om ergens anders batterijen te verwissleen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:14 schreef Xilantof het volgende:
Ik zoek een leuke muis voor mijn Apple.
Het liefst een bluetooth. MAar vraag me af hoeveel stroom dat trekt van je accu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |