Ah, George Clooney ...quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:26 schreef Liejannuh het volgende:
Nou, dat gevoel wekt Raymond van Barneveld bij mij en Marietje_34 op.
Bij George Clooney heb ik echt die associatie niet hoor.
"Te dik" is geen waardeoordeel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:28 schreef Bep het volgende:
Vreselijk dat gebash omdat iemand te dik is
quote:Victoria Principal gescheiden.
De Amerikaanse actrice Victoria Principal, die bekend werd door haar rol als Pam Ewing in de serie Dallas, is na een huwelijk van 21 jaar gescheiden.
Principal vroeg eerder dit jaar de echtscheiding van de plastisch chirurg Harry Glasman aan, bleek donderdag uit rechtbankstukken in Los Angeles.
50 miljoen dollar
De voormalige echtelieden moeten een gezamenlijk bezit ter waarde van meer dan 50 miljoen dollar opsplitsen. De nu 61-jarige Principal heeft naast haar acteerwerk ook een aantal boeken over voeding geschreven. Ze heeft een eigen lijn huidverzorgingsproducten.
quote:It's True!
Filed Under: Cameron Diaz > Justin Timberlake > Love Line
Justin Timberlake and Cameron Diaz have indeed broken up!
PerezHilton.com has confirmed the split from several sources close to the former couple.
The split happened in early/mid December and insiders tell us it was Timberlake that did the dumping.
Justin's market value has just gone up - a lot!
quote:
Nee Justin heeft dr gedumpt ménquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
niet verwacht... Misschien is Cameron wel hevig verliefd geworden op Jude tijdens de opnames van The Holiday. Dat zou me dan weer niets verbazen
hihi
Brit? Neyyyy ik denk 't niet, ze heeft het te druk met partyen de laatste tijd...overigens die chick op de cover lijkt me Cameron zelf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:15 schreef Copycat het volgende:
Die exvriendin met wie Justin nu uitgaat zal toch zeker Brit nie zijn?
Is ze ook. Stamt uit de tijd dat hun liefde net aan het ontluiken wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:23 schreef cinnamongirl het volgende:
overigens die chick op de cover lijkt me Cameron zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |