Arsenal schijnt door Real Madrid te zijn afgetroefd, die 38 miljoen wil betalen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ribery wil graag naar Arsenal (voor ongeveer 15 miljoen), hij zou de opvolger van Pires moeten worden.
Scheen toch al het hele seizoen goed te doen bij een middelmatige ploeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:33 schreef tong80 het volgende:
Ribery lijkt me een Poborsky. Eén goed toernooi en altijd in de top gebleven terwijl het geen topper is.
Succes ermee dan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Arsenal schijnt door Real Madrid te zijn afgetroefd, die 38 miljoen wil betalen.
Is hij niet te lelijk voor Realquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Arsenal schijnt door Real Madrid te zijn afgetroefd, die 38 miljoen wil betalen.
Keown hield het heel wat jaartjes vol hoor ?quote:
Bij Real?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keown hield het heel wat jaartjes vol hoor ?
Bij Real?quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
Keown hield het heel wat jaartjes vol hoor ?
Herstel je eerste regel dan even.quote:Op woensdag 12 juli 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Ribery een one hit wonder is, hij gaat ons nog verbazen de komende jaren.
Ik had een kwaliteitspost met een PI en een verwijderde smiley.quote:
Zoveel lijkt me ook weer niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:34 schreef Paul_NL het volgende:
Er komt ook nog wel een miljoen of 10 ponden bij aan salaris natuurlijk
Die balde nog maar voor een schijntje. relatief gezien danquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt veel vrij nu Bergkamp is gestopt he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |