Er waren er echt blijkbaar tot mijn eigen verbazing die daar rekening mee hielden las ik laatstquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die Spurs fans zouden erg naief zijn als ze daar echt nog op gehoopt hadden.
Te laat DG. Dinsdag had ik dat bericht al in dit topic gezetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
En daar gaat de laatste hoop van de sperz voor CL voetbal
Dat ging over de FA,dit over de FIFAquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Te laat DG. Dinsdag had ik dat bericht al in dit topic gezet
Scherp. je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ging over de FA,dit over de FIFA
Wat bedoel je ? Dat ie alleen de eerste wedstrijd echt goed was ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Die berichten op de eerste pagina over Rosicky zijn ook tegengevallen.
Het lijkt me sowieso dat er een ervaring verdediger gehaald moet worden,ook al blijft ie.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
Gaat daar nog een vervanger voor worden gehaald?
Die is dadelijk voor een kip en een ei op te halenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef Radegast het volgende:
Thuram wordt genoemd...
Die transfer is van de baan,Pompey is nu de belangrijkste gegadigde.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef dndiek het volgende:
Heeft Campbell nog niet getekend bij Fenerbahce?
Ok, ik wist niet dat die transfer niet doorgingquote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die transfer is van de baan,Pompey is nu de belangrijkste gegadigde.
Fenerbahce wil hem betrekken in een deal met Appiah.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef dndiek het volgende:
Heeft Campbell nog niet getekend bij Fenerbahce?
Fenerbahce kan zoveel willenquote:Op maandag 10 juli 2006 14:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fenerbache wil hem betrekken in een deal met Appiah.
Het zou mij hoogst verbazen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Arsenal Appiah wil hebben, dan lijkt Sol me een prima ruilmiddel...
Pompey wordt een beetje het Chelsea voor middelmatige spelersquote:Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die transfer is van de baan,Pompey is nu de belangrijkste gegadigde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |