Daarvoor kun je toch gewoon naar het gemeentehuis?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:41 schreef no1uknow het volgende:
Jemig, ik gister naar het postkantoor om kenteken aan te vragen, moet ik een één of ander iets uit het volksregister hebben, voor m'n adres en postcode enzo.
Moet ik weer wachten tot woensdag als ik dat kan halen.
MIERENNEUKERS. Het zijn allemaal geldnaaiers.
En ja dat certificaat heb ik nog nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daarvoor kun je toch gewoon naar het gemeentehuis?
En ja, het zijn geldnaaiers ja. Want je adres staat ook gewoon op je bromfietscertificaat.
mehehehe die heb ik al eenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:29 schreef no1uknow het volgende:
Oke.
Ik wil trouwens nog wel is later (als ik groot ben![]()
) als ik veel geld heb (
) een Puch Maxi kopen met zo'n hoog stuur
een maat van me heeft er een in perfecte staat, echt zitten bijna geen/helemaal geen roestplekjes enzo op, echt van een liefhebber geweestquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:29 schreef no1uknow het volgende:
Oke.
Ik wil trouwens nog wel is later (als ik groot ben![]()
) als ik veel geld heb (
) een Puch Maxi kopen met zo'n hoog stuur
Je moet natuurlijk gaan lullen dat je je Tomos wil verkopen omdat je nu wel aan wat nieuws toe bent enzo..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Mmmm, dat ga ik ook eens proberen. Testritjes
Klopt, maar hij heeft er ook wel goed voor betaald.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:06 schreef C2C het volgende:
[..]
een maat van me heeft er een in perfecte staat, echt zitten bijna geen/helemaal geen roestplekjes enzo op, echt van een liefhebber geweest
mooie dingetjes
dat kloptquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft er ook wel goed voor betaald.![]()
Als ik over mijn Tomos begint gaat hij denken lachen. Maar als je er over nadenkt een Jetforce in gaat ruilen word het een ander verhaal jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk gaan lullen dat je je Tomos wil verkopen omdat je nu wel aan wat nieuws toe bent enzo..
Deed ik ook, is echt lachen.
Daar stonden ook nog wat Derbi Senda's die ik ook vast wel had mogen uitproberen maarja, zoiets zoek ik toch niet..
aprilia?? mxquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zo, waarschijnlijk gaat mijn jetforce donderdag de deur uit..![]()
Maarja, er komt natuurlijk wel wat moois voor terug.
Ik heb vandaag bij de dealer even gereden op een nieuwe TZR,
Maarja, wat zijn nog meer van dat soort modellen?
Ken dan de RS50, Rieju RS2, TZR, Derbi GPR en wat heb je dan nog meer?
En volgens mij stijgt dat ding alleen maar in waardequote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:33 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar hij is wel echt heel goed onderhouden, en ook echt mooi![]()
Alleen als je hem continue poetst en binnen houdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En volgens mij stijgt dat ding alleen maar in waarde
Ja hij staat hier altijd op kamertemperatuur binnen, de scooters hebben wat dat betreft niks te lijen..quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Alleen als je hem continue poetst en binnen houd
Ik bedoel dus dat je er niet 10k km per jaar mee moet rijden, dat je hem altijd buiten hebt staan en bijna niks aan onderhoud doet. Dan zal hij niet in waarde stijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja hij staat hier altijd op kamertemperatuur binnen, de scooters hebben wat dat betreft niks te lijen..
2 maal hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:59 schreef fs180 het volgende:
ow.. was dus geen mx die ik dacht te bedoelen.. wat het dan wel was is dus een raadsel
maar de mx vindt je ook leuk dus ik zie het probleem niet
die mx is wel erg duur zeg :|
Whahaha, geweldige typefoutquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
TE KOOP MOOIE APRILIA MX 50
met een minarelli AM6 motorblok 50CC org.
bouwjaar 2003
met kenteken + papieren
org. aankoopbewijzen ,service boekje , rekeningen enz.
met nog alle orginele sleutels ( en een schijfremslot)
met Datatag
km stand :8000 km
begrenzer ring is uit de uitlaat verwijderd dus loopt +- 85 km
met nieuwe banden voor + achter
is meteen weer orgineel te maken (50 km )
nooit aan gesleutelt (wel door de dealer nartuurlijk)
Wehehe!
http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/35825304.html
Die is dat. Wel mooi ding, hier in de buurt ook nog.. Even wat mailen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:35 schreef mister_dog het volgende:
die mx vin 'k niks aan, derbi senda sm extreme, dat een dik ding
quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met Derbi Senda voorkapje.
Donders geil!
Is dus gewoon een Aprilia MX..
je hebt een scooter?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:32 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Puchs al verkocht ?
Kben nu een koos -rijdende- brommerloos![]()
Ik heb dan misschien een slomos, het rijd tenminste wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Foutcode 10, 12, 15, 16 en ook 20.
Wtf?
Kan nooit, fout in injector, fout in oliepomp, teveel rpm gemaakt, fout in ecu, fout in temperatuuriets.
Euhm, oke..![]()
Was net even eten halen, dat ding begint me toch te stotteren! knipperlichtlampje gaat keihard knipperen, zonder de knipperlichten, dus met dat gepiep wat ze allemaal hebben, acculampje gaat knipperen, tijd en trip gewist, dashboardverlichting begint ook nog te knipperen..
Euhm..? Ook fijn, net voordat hij morgen weggaat, heerlijk.. Argh, njah, ik denk dat hij gewoon even een storinkje heeft.
Dalijk even andere bougie erin zetten, kijken of het stotteren dan ophoudt, hoop het.
Oh kut, begint ook nog net te regenen, great..!
Die van mij rijdt ook.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb dan misschien een slomos, het rijd tenminste wel.
OWNED!
kan je kabels nakijken? of dr misshcien ergens kortsluiting isquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb dan misschien een slomos, het rijd tenminste wel.
OWNED!
Hmm, ik dus eerst weer de oude bougie ingezet.. niks.. accu nagekeken, bleek niet goed contact te maken, oke, gaan rijden, doet het weer goed..quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:31 schreef fs180 het volgende:
[..]
kan je kabels nakijken? of dr misshcien ergens kortsluiting is
Ja kweenie, heb net even een klein rondje gereden, weet niet hoe hij op lange stukken rijdt.. morgen maar even kijken dan..quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:01 schreef fs180 het volgende:
wat kan daar fout aan zijn dan.. doe doet het toch of juist niet,.. maar dan rijd ie niet toch?
jaquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja kweenie, heb net even een klein rondje gereden, weet niet hoe hij op lange stukken rijdt.. morgen maar even kijken dan..
Maja, dat injection check lampje hoort uit te gaan, meende ik..
Alleen branden, niet knipperen dus?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hmm, ik dus eerst weer de oude bougie ingezet.. niks.. accu nagekeken, bleek niet goed contact te maken, oke, gaan rijden, doet het weer goed..
Maar nu gaat het injection check lampje weer branden! Verdomme!
Drifter_, weet jij hoe en wat? Erg?
Of iemand anders natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |