Verkapte post-opkrikpost.quote:
toerenteller is toch echt handig hoor magoedquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:59 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je muil houden want je hebt wel scooters waarop je kan schakelen.
Ohja, afstellen doe je op gevoel. Niet aan de hand van je toerenteller.
enige modificatie van het voertuig maakt dat hij niet meer voldoet aan de goedkeuring.. (officeel dr officeel dus hequote:Op donderdag 8 juni 2006 16:01 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Zo lang 't ding maar 50 rijd, wat dus niet zo is, maar dat maakt niet uit, staat niet in de wet dat die ring eruithalen illegaal is![]()
Hmm.. dat klopt wel, maar varioringen worden er toch door de importeur ingemikt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:12 schreef fs180 het volgende:
[..]
enige modificatie van het voertuig maakt dat hij niet meer voldoet aan de goedkeuring.. (officeel dr officeel dus he![]()
)
Je hebt genoeg schakelscooters die je nieuw kan bestellen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:18 schreef C2C het volgende:
[..]
toerenteller is toch echt handig hoor magoed
zowiezo bedoel ik de meeste scooters, dat er een of andere aftans oud ding kan schakelen.. lekker belangrijk.
Zoals?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:35 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je hebt genoeg schakelscooters die je nieuw kan bestellen.
Volgens mij hebben die helemaal geen vario maar net als hedendaags een bak.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:43 schreef MaximumRush het volgende:
Ik weet iig van Kymco dat ze genoeg soorten schakelscooters hebben.
Schakelscooter was volgens mij met een speciaal soort vario, weet niet zeker meer.
loller dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Heb men scooter weer terug, yeah!
Maja, mocht de eerste 200KM niet harder dan 40KM/H.
Iedereen kijkt je zo aan van, wat is dat voor mongool.
Wehehe
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:00 schreef fs180 het volgende:
ik had mn ketting gebroken.. en aan elkaar gemaakt met ijzerdraadwas ver van huis
ga je 20kmu met een racer
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:43 schreef MaximumRush het volgende:
Schakelscooter was volgens mij met een speciaal soort vario, weet niet zeker meer.
wil dr uiteindelijk een caferacer van maken.. dus had andere koplamp erop gezet, ff testen.. met 20kmquote:
L0zer.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn brommer nu al zeker 2-3 weken niet gebruikt
Ik fiets nu alles
waarom heb je er dan eenquote:Op zondag 11 juni 2006 19:15 schreef Geqxon het volgende:
Van een brommer word je dik.
netjesquote:Op zondag 11 juni 2006 22:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wahaha, vandaag 143 kilometers gemaakt!
Dan zat ik morgen al aan de 200, lekker snel.
Injectie , kickstart?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:12 schreef Geqxon het volgende:
En kickstart dan?
Halfordsquote:Op maandag 12 juni 2006 13:39 schreef fs180 het volgende:
die hoeren van de halfords belden dat mn plaat klaar was.. en ik sliep net zo lekker
nee was eerst touren met scooter met wat mensen uit schoolquote:Op maandag 12 juni 2006 18:51 schreef no1uknow het volgende:
't Loopt niet echt storm hierzo hé
Zit iedereen te zonnen ofzo.
Ja ik ben de hele tijd buiten!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:51 schreef no1uknow het volgende:
't Loopt niet echt storm hierzo hé
Zit iedereen te zonnen ofzo.
9,9 van de 10 keerquote:Op maandag 12 juni 2006 21:56 schreef Geqxon het volgende:
De bougie is het idd 9 op de 10 keer
/edit: Ik zat nog even met die Puch Maxi S in mijn hoofd, bij injectie zal het wel iets anders zijn
editquote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:41 schreef no1uknow het volgende:
Jemig, ik gister naar het postkantoor om kenteken aan te vragen, moet ik een één of ander iets uit het volksregister hebben, voor m'n adres en postcode enzo.
Moet ik weer wachten tot woensdag als ik dat kan halen.
MIERENNEUKERS. Het zijn allemaal geldnaaiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |