Ik kan me vagelijk nog wel iets herinneren van een meet, ofzo. Die niet doorging omdat er teveel mensen bang waren dat er kansloze rukkers op af zouden komen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och ik gun 't 'm wel.
Volgens mij is dat nog ergens besproken dat hij 't geld mocht houden en mensen die 't terug wilde 't terug konden krijgen.
* NanKing zoeken gaat.
Ik heb hem al eens een tientje gegeven omdat hij niks te eten had...quote:Op zondag 6 april 2008 23:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Och ik gun 't 'm wel.
Volgens mij is dat nog ergens besproken dat hij 't geld mocht houden en mensen die 't terug wilde 't terug konden krijgen.
* NanKing zoeken gaat.
Nee, volgens mij was dat de baggermeet (in utrecht) waar PL misschien naar toe zou komen maar hij kwam nietquote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik kan me vagelijk nog wel iets herinneren van een meet, ofzo. Die niet doorging omdat er teveel mensen bang waren dat er kansloze rukkers op af zouden komen.
Jij goedzakquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens een tientje gegeven omdat hij niks te eten had...
Ontmaagdingquote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Floripas het volgende:
Kom op, hoeren.
Wat kunnen hoeren in goednaam opleveren?
Geslachtziektes.quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Floripas het volgende:
Kom op, hoeren.
Een orgasme.quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Floripas het volgende:
Kom op, hoeren.
Object voor snuff-movie.quote:Op maandag 7 april 2008 01:18 schreef Floripas het volgende:
Kom op, hoeren.
Was dat niet met Lupa_Solitaria? Dat was sowieso een spannende tijdquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef gronk het volgende:
en de SEX-mods tot krankzinnigheid dreven....
Aventura is tof.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:44 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Was dat niet met Lupa_Solitaria? Dat was sowieso een spannende tijd. Daarna hebben we nog heel wat modjes zien komen en gaan, maar Aventura is al die tijd gebleven. Gaat zij voor de titel langszittende mod?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:17 schreef 6L6 het volgende:
Moet FuifDuif niet veranderd worden in floris.exe?
Ach, mooi was die tijd waarin FuifDuif en McCarthy om de paar uur een topic met een of andere zeer bizarre fetish openden in SEX. [/sentimentele modus]
Heb.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:26 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Aventura is inderdaad tof! Maar had jij niet een relatie met Lupa?
Ah, nog steeds! Maar ze post niet meer op fok toch? Of heeft ze een andere account aangemaakt?quote:
Lupa is er iig niet meer.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:55 schreef 6L6 het volgende:
[..]
Ah, nog steeds! Maar ze post niet meer op fok toch? Of heeft ze een andere account aangemaakt?
Ik heb ooit nog een ban (mijn enige) opgelopen, omdat ik serieus (sic!) reageerde op Fuifduifs topicsquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:28 schreef gronk het volgende:
en de SEX-mods tot krankzinnigheid dreven....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |