And how he went.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:24 schreef Aarde het volgende:
fuifduif topic
het zat er aan te komen
go duifje go duifje
Dus fuifduif zien we een tijdje niet. Dat er ondertussen niets extra is bijgekomen is een, maar d'r moet wel iets gebeuren. Al krijgt-ie alleen maar een handjob.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:51 schreef yvonne het volgende:
FuifDuif heeft voor het laatst gefuifd op FOK!
Mailen is onnodig voor medio 2007
Een links hoertje. Dan kan hij lekker 'Jij vieze vuile linkse kut hoer' schreewen terwijl hij hard in haar aars klaarkomt.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Zou McC een links of een rechts hoertje willen?
Ik mis het irritante kutventje eigenlijk welquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:54 schreef gronk het volgende:
Zegeens, hoe staat 't ermee?
In MED verscheen vorige week de volgende mededeling:
[..]
Dus fuifduif zien we een tijdje niet. Dat er ondertussen niets extra is bijgekomen is een, maar d'r moet wel iets gebeuren. Al krijgt-ie alleen maar een handjob.![]()
Da's natuurlijk ook een goed plan.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:17 schreef SolidasRock het volgende:
Aangezien FuifDuif eindelijk een ban gekregen heeft, kunnen we een feestje bouwen van het gedoneerde geld ?![]()
Ik ook.. stiekem moest ik altijd wel om hem lachen..quote:Op zondag 16 juli 2006 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik mis het irritante kutventje eigenlijk wel...
wat edward zegtquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:02 schreef EdwardSeepers het volgende:
Stuur dan tenminste 1 van die gasten naar de hoeren.
Godallemachtig wat is dit triest zeg.
Laat ze maar lekker een biertje drinken. Met of zonder ban en wie weet komen ze nog wat leuks tegen.quote:
Je bedoelt 'laat ponylover maar lekker een biertje drinken'.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker een biertje drinken. Met of zonder ban en wie weet komen ze nog wat leuks tegen..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |