quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
idd, omg wat een mongoolquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:45 schreef 16meter het volgende:
"Ik lijk wel een mongool"
Zelfkennis.
Ongelovelijk dat hij niet snapt dat een uniform in een professionele keuken doodnormaal is.
hahaha, echt meelijwekkend dit figuurquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij mag dan wel geen volleerd kok zijn, maar die gast kan niet eens normaal spinaziesoep in een kom schenken.
Omdat die vanaf haar jonge leeftijd op school zatquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
mja, zo bizar vind ik het niet, de 1 leert het gewoon beter/sneller dan de anderquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het bizar dat dat zusje van Saman perfect Nederlands praat met dito accent en misschien zelfs beter dan Saman. :S
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef Sylvana het volgende:
whaha dattie een terrorist na gaat doen
ja maarja, hij flipte ook zowat toen hij al 2 dagen geen bier had gehad in het beginquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef Me. het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad, die reactie van die boer daarna is best triest : "Ik heb tenminste normaal bier gehad"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |