quote:
![]()
![]()
En de nieuwe dag is aangebroken!!!!!
Een frisse dag!!! Eerst maar eens koffie nu. Daarna even scheren en dan verder
Vannacht zag ik licht in de duisternis en visioenen, heb tot 0400 wakker gelegen en ben daarna pas in slaap gevallen. Ik zag zwarte gedaantes in de duisternis, leek net alsof ik gewoon door mijn aanwezigheid die zwarte gedaantes kon opjagen, alsof ik de kat was en die gedaantes de muis.
Verder kwam ineens een duidelijk visioen van een buitenaards wezen naar voren, die wilde een gesprek voeren
![]()
Heb dus ook gesproken met ze maar dat leg ik straks uit. Eerst even bijkomen helemaal. Of het een visioen was weet ik niet, het leek gewoon dat het wezen gewoon vanuit een andere dimensie aanwezig was in mijn kamer. Dat het gewoon aanwezigheid was. Ik zag alleen in het begin het hoofd van dat wezen.
Ik denk dat die wezens gewoon in een andere dimensie leven en ook naar ons kunnen komen. Het kwam over tijdens het gesprek dat die wezens op zoek zijn naar een plek om lekker te leven. Tijdens het gesprek wat via telepathie plaats vindt, hoorde ik echt een vreemde stem van ze, ze hadden een soort robot-achtige stem. En gingen heel snel.
Daarna heb ik ze toegestaan om mijn gevoel en denken en weten over te nemen, en daar waren ze dus blij mee.
Op een gegeven moment leek het net alsof ze mij wilden belonen door alle informatie door te spelen, kreeg ineens het gevoel alsof ze bij mij allemaal informatie aan het uploaden waren, ook geheime gesprekken.
Wie weet waren ze bij alle mensen het denken en voelen aan het overnemen op dat moment.
En dan voelt het zo duidelijk en helder aan, dan hou ik mezelf dus niet voor de gek. Ik weet goed wanneer ik mezelf voor de gek hou. Ook dat visioen dat was duidelijk.
Die wezens konden dus in Nederlands praten met mij via telepathie, alleen gooiden ze vaak de persoons-vormen en nog meer om
![]()
Was echt humor, ze konden vannacht niet overweg met de Nederlandse taal. En dan kwamen de meest humorvolle zinnen naar voren.
Ze zeiden dat ze vaker op bezoek komen en dat ze nog veel te zoeken hebben, ze zijn zoekende zeiden ze, en waren blij met het contact van gisteren.
Kwam over alsof ze zich mens konden voelen voor een tijdje, dat wezen kon mijn menselijke vreugde ervaren en was blij.
Maar zo gaat dat hier. En dat licht in de duisternis, soms lijkt het net alsof de nacht helemaal verlicht wordt in een donkere slaapkamer hier. Zuiver licht komt naar voren. Alsof de complete duisternis verdwijnd op dat moment.
Het ging nog over getal pi, ik zei tegen dat wezen over getal pi, nee ik hoef dat niet te zeggen, zodra ik eraan denk dan zeggen ze wat erover. En ze werden paniekerig toen ik begon over getal pi, zelfs opgefokt werden ze bij het horen van getal pi. Ze zeiden dat getal pi niet klopt, dat ik naar getal pi moet kijken om te zien of daar zaken niet in orde zijn. Ze hadden het over sjoemelen met getallen ook nog.
Maar er kwam veel meer naar voren. En ik denk dat het contact alleen maar beter gaat worden nog.
Vijanden ging het over, vijanden die niet menselijk en van hun soort zijn. Vijandelijke wezens. Dat ik niet alles moet vertrouwen in een keer. Dat een beetje wantrouwen ook gezond is, gezond wantrouwen.