En de zon die in 10 seconden strak in de hemel staatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
zoals Jack die vanaf elke locatie, waar ook ter wereld, binnen 5 minuten terug bij CTU kan zijn
Dat niet nee. Maar toch moeten ze zich meer aan het realtime concept houden. Kim Bauer die even lekker de tijd neemt om zichzelf goed in te smeren bij het douchen bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een serie blijven he.. als Jack van 6pm tot 8pm in de auto zit is er niet veel aan
En dan staat Michael Scofield de klok te verdedigen! The ultimate battle!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik stuur Jack Bauer er op af om het op te lossen en die klok met veel geweld buiten werking te laten stellen.![]()
![]()
Wedden dat Michael Scofield die klok heeft aangepast om Jack in de war te brengen zodat hij Scofield gaat helpen... Of Scofield jat gewoon Jack z'n wapen en badge en komt zo met een CTU helikopter weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan staat Michael Scofield de klok te verdedigen! The ultimate battle!
Op die plekken staat óf een 1, óf niks. Snapte?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
waarom zouden ze die klok zo maken in die serie ?
Ga 's slapenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
Eerst stond de klok van 24 gelijk met de klok van mijn computer! en jack bauer zat op mijn dak!
Die kwam op bezoek bij ome Frans zeker?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:34 schreef tonks het volgende:
Eerst stond de klok van 24 gelijk met de klok van mijn computer! en jack bauer zat op mijn dak!
je hebt vier kleine schermpjes in beeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef oelewappers het volgende:
ben ik nou de enige die het antwoord weet?
http://www.kiefer-rocks.com/media/soundclips.htmquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Heeft iemand geluidsfragmenten van Jack die schreeuwt: WE ARE RUNNING OUT OF TIME!!!!!
of,....NOOOOOOOOOO,....SUSPECT DOWN!!!!!!!
Wat vet!! Dankje!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:06 schreef Razor21 het volgende:
[..]
http://www.kiefer-rocks.com/media/soundclips.htm
dan schuift het nummer gewoon een stukje op, niks bijzondersquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:19 schreef ParanoidEv het volgende:
Maar je ziet de klok wel tikken, er zal toch wel eens een overgang van die 1 naar een ander cijfer in beeld geweest zijn? En hoe ziet die er dan uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |