quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Zijn er eigenlijk wel prijzen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Ingevuld. Ik neem aan dat de prijzen ook naar de VS verzonden kunnen worden.![]()
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.quote:
Mmm, voetbal kijken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want ik doe alleen voor de lol mee.
En er is een regel dat crew niet met prijsvragen mee mag doenEn ik wil niet eens een prijs, ik wil gewoon iets leuks te doen hebben tijdens het WK
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Mmm, voetbal kijken?
Breien is tegenwoordig weer helemaal hipquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus best heel erg saaien als de tv hier toch aanstaat op de WK wedstrijden dan wil ik het gewoon wat leuker voor mezelf hebben
(en nee, ik kijk liever voetbal samen met mijn vriend dan dat ik iets anders zonder mijn vriend doe
)
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Breien is tegenwoordig weer helemaal hip![]()
Je sarcasme, wat doe jequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, daar zal het spannend van worden. Bedankt voor de tip.
Eenmalig invullen?quote:Je hebt je gegevens al ingevuld. Klik hier om terug te gaan naar de WK-site.
Of 1 waarmee je je pool weer kunt resetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:34 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
komt er ook nog een functie om terug te kijken naar wat je hebt ingevuld?
Dan heb je dus overal 0-0quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
Eenmalig invullen?
Ik had nog niks ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |