Looking good!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:15 schreef escape_nl het volgende:
De US bomber, klinkt lekker zwaar en ook zwaar met besturen
[afbeelding]
De Little Bird. Deze vliegt heel erg lekker, zit een goeie gun voorop en 2 aan de zijkant en heeft een radar.
Hij vliegt heel erg snel.
[afbeelding]
De Mec Bomber
Ook heel zwaar geluid en heeft 2 guns aan de voorkant die erg goed klinken.
[afbeelding]
De truck
[afbeelding]
gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:53 schreef drbravo het volgende:
heeft iemand even een linkje waar ik snel AF kan downloaden????
ik niet hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:45 schreef domolanglekker het volgende:
en iedereen koopt m weerna tig teleurstellende patches :\
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik weiger expansions te kopen van een onvolledig product...
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, ik twijfel heel erg. Wil eerst weten of hij bugvrij is, of is dit een hele domme vraag![]()
![]()
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zolang BF2 zelf niet lekker speelt doen de uitbreidingen dat ook niet, lijkt me duidelijk...
Sinds 1.3 gigaveel framedrops tijdens het spelen, wat dus NIET aan mijn hardware ligt (zover ik weet iig, normaal renderd het systeem het spel met een nette 60+ FPS...), wat het spel zo goed als onspeelbaar maakt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:51 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
BF2 speelt bij mij lekker hoor, alleen is het kut dat de server er vaker uitvliegt sinds 1.3
Waarom staat hij nu op AF, nu komt de server niet (zo snel) vol... heb ik eens een doordeweeks avondje vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |