en waar hebbie hem vandaan dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:44 schreef JK het volgende:
zag je mn eerdere bericht niet? iedereen leest er over heen.... omdat ze weer over homo's lullen.
Hij is 436mb
usenet... zoals ik het al over het nrtje had... nee ik heb 'm nog niet, nog 30 minuutjes en dan wel...quote:
schijnt ook iets te kunnen zijn met mensen met een foutieve 1.3 icremental patch. dat zo gauw die joinen de server crashed...quote:Op zondag 4 juni 2006 17:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik weet niet wat er met de server aan de hand is maar de laatste paar dagen vliegt hij er heel vaak uit met het toppunt vandaag, 4 keer!!! (waarvan 3x binnen 2 uur ofzo) Ze zeggen dat het door patch 1.3 komt maar misschien ligt het bij public servers ?? Kan iemand hier naar informeren... Dit werkt natuurlijk niet langer.
quote:Op zondag 4 juni 2006 17:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
enigste bestaat wel.
diamon is het engiste jongetje van de klas. dan ben je het knapste,mooiste, liefste, aardigste, lelijkste![]()
dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:36 schreef JK het volgende:
Nou, Armored Fury heeft door dat je 'm niet hebt gekocht
Dus die EA downloader / website koppelt toch je username aan de boosterpack....
Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !quote:Op zondag 4 juni 2006 19:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat is nog niet bekend, want AF is officieel ook nog niet "geopend" om te downloaden. misschien dat ie werkt als ie wel uitkomt?
klik... dan doet hij het wel...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:45 schreef JK het volgende:
[..]
Toch zag ik al een server online met Midnight Sun !
Ach, deinstalleren kan toch niet, dus we zien wel... ik houd 'm er nog wel even op.
ik krijg alleen level Midnight Sun aan het werk... de rest CTD... en er zat gelijk een fout in die level...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:31 schreef JK het volgende:
Hij kwam verder Rudy, hij laadde het level, alleen de windows firewall kwam er tussendoor. ik weet nu niet of ik 'm moet doorzetten of niet
Wel gaaf, ze hebben als loading-tune die van battlefield 1942 (maar dan wel wat gemoderniseerd)
printscreen dan check je Mijn documenten\Battlefield 2\Screenshotsquote:Op zondag 4 juni 2006 22:32 schreef JK het volgende:
Hoe maak ik een screenshot? Ik heb geen Fraps meer geinstalleerd staan vanwege een hd crash.
offline... dan create local server... ik zal single player is checken...quote:Op zondag 4 juni 2006 22:40 schreef JK het volgende:
Bij mij klapt ie er steeds uit bij het laden van de level. Ik zal midnight sun eens doen.
Doe je het local of online qua user account ?
Moet wel een beta zijn.. die opgeblazen truck in de lucht, ik zag 'm ookquote:Op zondag 4 juni 2006 22:41 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
offline... dan create local server... ik zal single player is checken...
ook niet dus... nou ik denk dat het een beta is...
Maar jou pc loopt dan ook schokvrijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:59 schreef escape_nl het volgende:
er zijn maar 3 luitenant generals in Nederland, waarvan ik 1
http://bf2s.com/rankings/score/nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |