Ik vond het maar overgeacteerdquote:Op maandag 5 juni 2006 20:36 schreef Canisfire het volgende:
Bing speelde trouwens ook goed als gestoorde dat wel maar goed.
Uiteindelijk is het toch allemaal weer de schuld van Ludo.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Regel 6 van de tien geboden:
6. Gij zult niet doodslaan.
Nee, deze keer zit Frits er indirect achter.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch allemaal weer de schuld van Ludo.![]()
Als je helemaal terug gaat.. zijn het de ouders van Hitlerquote:Op maandag 5 juni 2006 20:57 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Nee, deze keer zit Frits er indirect achter.
Dat kan verder terug... Het is allemaal de schuld van de Big Bang... niet te verwarren met de verwekking van Bing.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:19 schreef Dizer het volgende:
Als je helemaal terug gaat.. zijn het de ouders van Hitler
Ja dat vroeg ik me ook af.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:33 schreef Shirley het volgende:
Alleen vroeg ik me af waarom Patricia niks zei of deed...
Dit is ook het eerst sinds tijden dat ik weer kijk. Dus die verbetering in kwaliteit is mij geheel ontgaan en dus kan ik azijnzeiken wat ik wilquote:Op maandag 5 juni 2006 22:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
azijnzeikergaat het eens een keer ergens over, is het weer niet goed
![]()
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Volgens mij heeft Erik het overleefd![]()
Net zoals ze van een vast personage geen verkrachter zouden maken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.
Dat was geen!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Net zoals ze van een vast personage geen verkrachter zouden maken?![]()
Het was anders traumatiserend genoeg om Sjors jaren later in een meedogenloze killer te veranderenquote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:01 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik denk het ook ze maken van een vast personage als Sjors vast geen moordenaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |