Gooi je vriend dan in de braadpan maar niet datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:30 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mja beest is heel lief leuk en aardig en weet ik veel, maar wel alles zit onder die plekkerige eendeschijtheb geloof ik ergens een foto maar kmoet wel eerst zoeken...
Wtf is een pijltjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gooi je vriend dan in de braadpan maar niet datpijltje...
ontploft ie dan nie ?quote:
Een jong eendje...quote:
Hee jij hoort toch bij de bigbrother ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Wil je een schopje F&F? Of CUL misschien?
Ik mag tegenwoordig de users in KLB vervelen....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:36 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hee jij hoort toch bij de bigbrother ?
Er is er éénd jarig???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
en wat zingen we dan?
Heb je een webcam?quote:hij heb nie alleen een eend in huis, ook nog es 6 kittens
thuis wel, bij me vriendje niet. Zal wel ff foto's zoeken..quote:
dumpen die gastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:43 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
thuis wel, bij me vriendje niet. Zal wel ff foto's zoeken..
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dumpen die gast
dit moet gewoon het lot zijn!![]()
En boeiende gesprekspartners zijn het ook al niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Eenden kan je haast niet zindelijk maken en al zeker jonge eendjes niet.
En ze schijten niet alleen maar ze knoeien enorm met het eten.
Een 3d kettingzaag???quote:
En een updatequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
FOTO'S!!!!!!111!!!!!!!11111!!!!1!!!
!
Zo lekker zacht zijn diequote:
update : eendje mag me vriendje ze kamer niet meer in, aangezien ie 10x meer scheet dan vantevoren, dus nu blijft ie lekker met de 6 kittens op de patioquote:
Ik wil net zeggen! Je moet die eend ook niet binnen houden. Iemand die ik ken heeft een hele leuke gans maar die schijt ook aan een stuk door, ik denk dat het voor eenden ook zo ongeveer werktquote:Op zondag 11 juni 2006 15:38 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
update : eendje mag me vriendje ze kamer niet meer in, aangezien ie 10x meer scheet dan vantevoren, dus nu blijft ie lekker met de 6 kittens op de patiohijs al een heel stuk groter maar maakt ook een stuk meer rotzooi
![]()
Foto : moet eerst vriendje ze mama zo ver krijgen dat ik op haar pc mag want daar staan de foto's op![]()
ja je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen! Je moet die eend ook niet binnen houden. Iemand die ik ken heeft een hele leuke gans maar die schijt ook aan een stuk door, ik denk dat het voor eenden ook zo ongeveer werkt
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |