Klopt, en daar wil ik niet werkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:04 schreef rekenwonder het volgende:
Dan vind ik veel bedrijven die 'jong en dynamisch' zijn :-)
Maar als je toch een goede HBO opleiding hebt gevolgd (Netwerk Infrastructure Design) is die 1jarige WO opleiding dan nog de moeite waard, of liever gaan certificeren, aangezien 9 van de 10 bedrijven daar wel naar vragen als je komt solliciteren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het gaat idd vooral over het werk -en denk niveau wat voor sommige functie's gevraagd wordt. Certificaten kan ik altijd nog halen, mocht ik dat willen, al hebben cisco certificeringen voor mijn functie geen meerwaarde.
Nee, Cap Gemini, Sogeti, Logica CMG, Ordina, etc.. doen incidentieel iets met PHP. Maar dat komt eigenlijk gewoon niet voor.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Zijn er grote spelers die met PHP werken? Ik acht het niet erg waarschijnlijk.
Geen enkel bedrijf vraagt certificaten van een starter.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar als je toch een goede HBO opleiding hebt gevolgd (Netwerk Infrastructure Design) is die 1jarige WO opleiding dan nog de moeite waard, of liever gaan certificeren, aangezien 9 van de 10 bedrijven daar wel naar vragen als je komt solliciteren.
Hier in Limburg welquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf vraagt certificaten van een starter.
Die willen gewoon goedkope gecertificeerde krachten zodat zij het niet hoeven te betalen. Al die bedrijven die ik noemde kun je stage lopen en dan als je een dienstverband gaat krijgen kun je al tijdens je stage op hun kosten je gaan certificeren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:31 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hier in Limburg wel
Bij Veldhoven (Brabant), Simac mocht je niet eens stage lopen als je niet gecertificeerd was (of bezig ermee).
dat laatste is denk ik iets te kort door de bocht, maar het trekt inderdaad weer aan en bedrijven worden weer wat creatiever als het gaat om het werven van personeel...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:45 schreef korenwolfje het volgende:
Ben met mijn certificering begonnen van m'n werkgever.
Bij het bedrijf waar ik nu gedetacheerd ben werkt zelfs een consultant van CMG welke een MBO schoolverlater is. Voorwaarde om bij CMG in dienst te treden was dat hij de avondopleiding HBO zou volgen. En dat voor iemand van 21! Bedrijven staan te springen om personeel, ze lijken niet zo moeilijk meer te doen.
Hehequote:Op donderdag 29 juni 2006 09:20 schreef avotar het volgende:
[..]
dat laatste is denk ik iets te kort door de bocht, maar het trekt inderdaad weer aan en bedrijven worden weer wat creatiever als het gaat om het werven van personeel...
* avotar is de it ingerold in een VW-showroom.. those were the days
ik zat even te denken, maar volgens mij niet..quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HeheAnyways ken je het bedrijf waar ik bij werk ?
Damn, dan is er idd een hele hoop veranderdquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:29 schreef avotar het volgende:
[..]
ik zat even te denken, maar volgens mij niet..
maar toen keek ik in mijn papieren gisterenavond.. en ik heb er gezeten in 2001... dus er zal wel een hoop veranderd zijn..
was net de tijd dat het hele spul overging op 9i...
nu zit ik in zeeland bij het lokale nutsbedrijf.. die gaan begin volgend jaar waarschijnlijk over op 9i
Ik ben nu met een migratie van 1.3.2 naar 10G bezig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:29 schreef avotar het volgende:
[..]
maar toen keek ik in mijn papieren gisterenavond.. en ik heb er gezeten in 2001... dus er zal wel een hoop veranderd zijn..
nu zit ik in zeeland bij het lokale nutsbedrijf.. die gaan begin volgend jaar waarschijnlijk over op 9i
Snap niet waarom ze dat willen.... 1.3.2. is stabiel.... de laatste werkelijk stabiele versie van Designer...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik ben nu met een migratie van 1.3.2 naar 10G bezig.
Ik ben beginnend in de software wereld, maar ik heb wel veel programmeerervaring, en ik vind dat ik een hoop nuttige andere kennis meeneem, bijvoorbeeld op gebied van wiskunde en techniek. Dat soort overwegingen maakt het moeilijk voor me te beoordelen of ik redelijk verdien. Mijn werkgever vindt i.i.g. dat ze me een goed salaris bieden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:19 schreef existenz het volgende:
[..]
Gezien jouw leeftijd is het idd niet veel, maar je hebt gradaties in Software Engineer binnen bedrijven (Junior -> Senior). Hangt natuurlijk ook wel van je functie daar binnen af.
veel Oracle mensen hier.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:29 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik neem ook ontzettend veel bagage mee waar ik nu zit, onder andere op het gebied van webdesign etc, en dat wordt ook niet betaald (ook starter). Shit happens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:45 schreef Zambezi het volgende:
[..]
Ik ben beginnend in de software wereld, maar ik heb wel veel programmeerervaring, en ik vind dat ik een hoop nuttige andere kennis meeneem, bijvoorbeeld op gebied van wiskunde en techniek. Dat soort overwegingen maakt het moeilijk voor me te beoordelen of ik redelijk verdien. Mijn werkgever vindt i.i.g. dat ze me een goed salaris bieden.![]()
Dat doe je niet slechtquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:00 schreef countblah het volgende:
Scholing: HBO BI
Werkervaring: kleine 2 jaar
Bruto salaris: 3500 euro
Leaseauto: Nee
Laptop: Ja
GSM abo: Ja
13e maand: Nee
Bonussen: Ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |