waar waar waar.. vertel..quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha nee, ik werk wel met een paar Logica`ers![]()
En een paar Oracle mensen, en een paar Pink Roccade....tis 1 grote detach-instuif hier![]()
Ken je daar de mensen van de helpdesk?quote:
Daar heb ik een paar jaar geleden nog gezeten.. op het riv project.. of hoe heette dat ook al weer.. gis in combinatie met spatial en Forms 5... was lachen..quote:
ik weet nog wel een bedrijf in Tilburg evt als daar je interesses liggen..... een vriend van mij werkt er, dus nee.. verder geen aanbrengbonussen of zoquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Roönaän het volgende:
Eigen onderneming, kverdien te weinig. +/- 2000-2500 /m ex btw. en daar moeten alle kosten vanaf.
Begin hopelijk eind van het jaar bij een van de grote ICT spelers. Moet alleen overstappen op java.
Welk bedrijf is het gunstistgs webdevelopment professionals (want zo mag ik me wel kwalificeren denk ik) met als focuspunt php?
Nee excuus, verkeerd beeldvorming, ik zit bij Port infolink, misschien ken je dat beter?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar jaar geleden nog gezeten.. op het riv project.. of hoe heette dat ook al weer.. gis in combinatie met spatial en Forms 5... was lachen..
Zit je op de 6e in die grote FB-kamer.. ?
Ik weet ook nog wel een stekkie. Krijg er wel een bonus voor (en dat vermeld ik dan ook gewoon).quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Roönaän het volgende:
Eigen onderneming, kverdien te weinig. +/- 2000-2500 /m ex btw. en daar moeten alle kosten vanaf.
Begin hopelijk eind van het jaar bij een van de grote ICT spelers. Moet alleen overstappen op java.
Welk bedrijf is het gunstistgs webdevelopment professionals (want zo mag ik me wel kwalificeren denk ik) met als focuspunt php?
Kan je me een mailtje droppen? roonaan/at/fok/nl. Weet nog niet hoe serieus ik er op inga hoor. Even de onderhandeling met mijn huidige sollicitatie afwachten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik weet ook nog wel een stekkie. Krijg er wel een bonus voor (en dat vermeld ik dan ook gewoon).
Richten zich op starters/mediors/seniors die door willen studeren en leren.
MS certificaten vervallen niet. Je kunt ze alleen na verloop van tijd niet meer behalen en bedrijven raken niet meer geinteresseerd in de certificaten. Ze krijgen dus een waarde van 0, maar vervallen doen ze niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
daarbij komt nog dat alle nt4 certificaten volgens mij komen te vervallen...
Kijk dat vind ik nou ook belangrijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Plus ik heb het enorm naar m'n zin, vind het niet vervelend om naar m'n werk te gaan.
Heeft dat WO Informatiekunde dan nog een speciale betekenis? lijkt me dat CCNA/CCNP/MCSE certificering hoger aangeschreven staat dan een Universitaire studie met name in de ICT.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:59 schreef Suijk het volgende:
Leeftijd: 26
Opleiding: HBO Informatica en WO Informatiekunde afgerond
Ervaring: 3 jaar
Loon: 2950 Bruto plus onkostenvergoeding, laptop en pda.
Plus ik heb het enorm naar m'n zin, vind het niet vervelend om naar m'n werk te gaan.
Denk je? WO is denkniveau/manier, MCSE is een kunstje? Of is dat wat té kort door de bocht?quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft dat WO Informatiekunde dan nog een speciale betekenis? lijkt me dat CCNA/CCNP/MCSE certificering hoger aangeschreven staat dan een Universitaire studie met name in de ICT.
Een WO/HBO diploma geeft je een voorsprong op mensen met MBO, veel certificeringen helpt ook wel, maar bedrijven vinden dat je dat ook wel gewoon bij hun kunt leren als je het niet hebt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Heeft dat WO Informatiekunde dan nog een speciale betekenis? lijkt me dat CCNA/CCNP/MCSE certificering hoger aangeschreven staat dan een Universitaire studie met name in de ICT.
Het gaat idd vooral over het werk -en denk niveau wat voor sommige functie's gevraagd wordt. Certificaten kan ik altijd nog halen, mocht ik dat willen, al hebben cisco certificeringen voor mijn functie geen meerwaarde.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zijn er grote spelers die met PHP werken? Ik acht het niet erg waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef Roönaän het volgende:
Ben voornamelijk benieuwd of de grote spelers al op zoek zijn naar php-professionals.
Dat is een andere discussiequote:Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef rekenwonder het volgende:
Zijn er grote spelers die met PHP werken? Ik acht het niet erg waarschijnlijk.
Nee, ik vraag het me serieus af. Ik heb geprobeerd te googelen, maar dat schiet met steekwoorden als 'PHP' niet op. Kun je er een paar noemen?quote:
Dan kan je beter de vacature sites af en daar zoeken met php. het keyword php is sowieso bekender dan Zend en al haar applicaties.quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:49 schreef rekenwonder het volgende:
Nee, ik vraag het me serieus af. Ik heb geprobeerd te googelen, maar dat schiet met steekwoorden als 'PHP' niet op. Kun je er een paar noemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |