Heb de afgelopen 4 jaar in een Renault Laguna gereden en krijg volgende week, na lang wachten, een Mazda5 diesel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef thaduck het volgende:
[..]
En wat voor een auto rijd je dan als ik vragen mag?
misschien interessant om bij te vermelden dat die k-hbo gewoon de eerste 2 jaar is van de NID opleiding, en dat je de NID opleiding nog niet hebt voltooid, en je daar pas in het 3e jaar zit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
Scholing: 2x HBO opleiding (k-HBO Netwerken & NID (Network Infrastructure Design))
Werkervaring: Nee
Bruto Salaris: 1700 euro bruto (Limburg)
Leaseauto: Nee
Ik kan geen 40 uurs baan hebben waar ik me niet thuis voel. Liever minder geld gewoon dan dat ik in een kut toko werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:17 schreef thaduck het volgende:
Geloof me dat is wijs! Ik heb aanbiedingen gehad waar een normaal mens geen nee tegen kan zeggen (3000+ salaris, dikke auto, alles erop en eraan) maar dan moest ik wel in zo'n kut toko gaan werken
maar daar gaat minimaal 50% vanaf als zelfstandig ondernemer? kan je vertellen wat je ongeveer netto overhoud aan 7000 bruto?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:19 schreef skinborg1 het volgende:
Leeftijd: 35
MCSE +Security+Messenger
Cisco CCNP
Ervaring: 8 Jaar
Lease + Telefoon= Lokkertjes=niet nodig
Werkt op Contract-basis
Loon tussen ¤ 7000,- en ¤ 10.000 per maand bruto
Je zegt het zelf eigenlijk al:minimaal 3500 en dan heb je natuurlijk ook al je kosten: auto, telefoon etct etc die allemaal nog eens aftrekbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
maar daar gaat minimaal 50% vanaf als zelfstandig ondernemer? kan je vertellen wat je ongeveer netto overhoud aan 7000 bruto?
nee daarom, je moet een potje opbouwen, pensioen etc...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:38 schreef skinborg1 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al:minimaal 3500 en dan heb je natuurlijk ook al je kosten: auto, telefoon etct etc die allemaal nog eens aftrekbaar zijn.
Maar vergeet niet dat je ZELF voor werk moet zorgen, dus het is niet alleen zonneschijn
Wel een voordeel is vakanties, en 8 tot half 5quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef thaduck het volgende:
[..]
Rond de 1500 gok ik. Scholen zijn niet de beste betalers. En nadeel is dat leaseauto/GSM er vaak niet bijzitten
VRIEND !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:38 schreef skinborg1 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al:minimaal 3500 en dan heb je natuurlijk ook al je kosten: auto, telefoon etct etc die allemaal nog eens aftrekbaar zijn.
Maar vergeet niet dat je ZELF voor werk moet zorgen, dus het is niet alleen zonneschijn
Maakt me niet uit dan is iedereen toch blij, wil binnenkort eens een tijdje naar het buitenlandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee daarom, je moet een potje opbouwen, pensioen etc...
maar je kan toch ook via soort uitzendbureau's werken? maar die innen natuurlijk ook weer x aantal euro's van je uur tarief.
Ten eerste k-HBO is tegenwoordig de 1e 2jaar van NID, echter ik ben afgestuurd in deze 2 jaar daarna omgezwaaid naar de NID opleiding. Dus zowiezo 2 diploma's, waarvan 1tje reeds behaald.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:32 schreef freak1 het volgende:
[..]
misschien interessant om bij te vermelden dat die k-hbo gewoon de eerste 2 jaar is van de NID opleiding, en dat je de NID opleiding nog niet hebt voltooid, en je daar pas in het 3e jaar zit?
dus dat is meer 0* HBO.
verder zit je nog 3 dagen op school, dus hoe kom je bij 1700?
Bij Sogeti en GPR heb je wel traineeships, maar geen verplichtingen om te blijven...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat soort regeling moet er dan inderdaad wel aanwezig zijn
Ik doe niveau 3quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef Robbiej het volgende:
Niemand een indicatie met MBO Niv 3 ICT?
OF Niv 4?
of ben ik zielig nu?
Nee hoor, die uitstroom valt wel mee...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:49 schreef Neverending het volgende:
[..]
Bij Sogeti en GPR heb je wel traineeships, maar geen verplichtingen om te blijven...
Misschien bij nog meer bedrijven??
Das helemaal relax.. (maar daardoor wel veel uitstroom binnen een jaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |