ik weet dat ze met hen edelijk intiem is geweest. ze wil niet echt open zijn of er nou echt wat gebeurd is of niet. ik baal er wel eeen beetje van, want ze is fotografe en als ze inderdaad niet open is en bij fotoshoots er dingen gebeuren dan vind ik dat minder,..quote:op vrijdag 2 juni 2006 19:25 schreef darklight het volgende:
hoe weet je nou of ze met die sterren neukt?
zei ik sterren? ken al die namen niet eens
doenquote:op vrijdag 2 juni 2006 19:28 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
[..]
ik weet dat ze met hen edelijk intiem is geweest. ze wil niet echt open zijn of er nou echt wat gebeurd is of niet. ik baal er wel eeen beetje van, want ze is fotografe en als ze inderdaad niet open is en bij fotoshoots er dingen gebeuren dan vind ik dat minder,..
als ze uberhaupt al haar escapades aan jou vertelt ziet ze jou meer als een vriend. dan een eventuele "de vriend".quote:op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
hm. ik heb gewoon het idee dat ze een "ster" interessant vondt omdat het een ster is. ze praat graag over haar escapades en we hebben beide ook wel gevoelens voor elkaar. maar ik ben bang dat ze de "sterren" blijft najagen, met name die derek mcdonald die belt haar steeds.
is dat deze???quote:op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef bloodhoundfromhell het volgende:
ja maar ik baal er wel van, ik dacht wel een toekomst te zien. maar als die mcdonald, of die lachey , of mrvica weer eens sms jes stuurt of belt dan baal ik er wel van. want dan ligt ze elke keer weer in kat zwijm. en dan komen ze ook nog eens langs, soms dat is het ergste. laatst belde ik en dan zat ze met die lachey op de bank. en dat terwijl ze mij wel had gezegd dat ze wel meer voor mij voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |