hmm, beethe jammer. Ok, zijn er andere "Dutch treats" die ik zou kunnen sturen? (en voor je het vraagt, ik pas niet in zo'n ptt doosje)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:23 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
de meeste veganisten leven totaal anders.. ik denk niet dat er veel zijn die snoep eten
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:25 schreef dragon25 het volgende:
[..]
misschien moet je eens in een natuurwinkel rondkijken..
hmm, beethe jammer. Ok, zijn er andere "Dutch treats" die ik zou kunnen sturen? (en voor je het vraagt, ik pas niet in zo'n ptt doosje)
anders klinkt het zo eng...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:45 schreef Conflict het volgende:
In de meeste zachte soorten snoep zit gelatine en dat [s]mogen[/s] willen deze triestelingen niet![]()
In zuurtjes zit volgens mij niks wat ze verboden is. niet willen eten.
Maar je kan ook ff kijken in de supermarkt, anders ff vragen bij een natuurvoedingszaak, daar komen zulke gasten vaak.
Een paar topjes Nederwiet. Gegarandeerd verganistisch verantwoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:25 schreef dragon25 het volgende:
[..]
hmm, beethe jammer. Ok, zijn er andere "Dutch treats" die ik zou kunnen sturen?
'Totaal anders' nog wel....Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:23 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
de meeste veganisten leven totaal anders.. ik denk niet dat er veel zijn die snoep eten
Of een zak nootjes ;').quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Altijd dezelfde discussie. Daar vraagt de TS toch helemaal niet om man.
Bij de C1000 zag ik laatst ook zakjes (oud hollands) snoep hangen. Op sommige zakjes stond heel groot GELATINE VRIJ, dus daar zou je even naar kunnen kijken (wel even verder kijken voor de ingredienten, karmijnzuur, schellak, ei en al die onzin zijn namelijk ook uit den boze).
Inderdaad, het veganisten topic zit ergens anders iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:19 schreef parselmouth het volgende:
Altijd dezelfde discussie. Daar vraagt de TS toch helemaal niet om man.
Van die site een blik met veganistische snoepartikelen die volgens mij helemaal is wat TS bedoelt:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Nog een link :
http://www.williamswebwinkel.nl/oscommerce/index.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |