ik ben niet meer zo'n grote fan als toen ik dit topic opendequote:
tis wel echtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:55 schreef IJsdansoorlog het volgende:
Nét echt!
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben niet meer zo'n grote fan als toen ik dit topic opende![]()
eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:30 schreef ArendBarend het volgende:
't maak eigenlijk niet uit, either way is het kansloos![]()
jij lijkt heul niet op norah jones, hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Voiceless het volgende:
Over handtekeningen gesproken, ik zat vandaag in de kantine rustig te eten en te kletsen met een vriendin totdat iemand van een andere afdeling mij om mijn handtekening vroeg.
"Huh!?"
"Ja je lijkt zo op Norah Jones!"
WIE WIL MIJ NU AANRAKEN???
ps. ik lijk niet op Norah Jones, al is dit wel de 2e keer dat iemand zegt dat ik er op lijk. pretty strange!
je woont in een gehandicaptenopvangtehuis? (of hoe je het ook wilt noemen)quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef Voiceless het volgende:
Over handtekeningen gesproken, ik zat vandaag in de kantine rustig te eten en te kletsen met een vriendin totdat iemand van een andere afdeling mij om mijn handtekening vroeg.
"Huh!?"
"Ja je lijkt zo op Norah Jones!"
WIE WIL MIJ NU AANRAKEN???
ps. ik lijk niet op Norah Jones, al is dit wel de 2e keer dat iemand zegt dat ik er op lijk. pretty strange!
Volkszanger, en koning van de piratenmuziek. Hij wordt geadoreerd in het oosten des lands.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Wie is Jannes?
tegenwoordig ook steeds meer bekendheid in het zuiden des landsquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volkszanger, en koning van de piratenmuziek. Hij wordt geadoreerd in het oosten des lands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |