Ik merk het! Tof.quote:
videoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij komt je halen en maakt hamlappen van jou.
Heldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Want ik kom alleen bij de albert heijn.
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komen
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent trouwens een kassameid van niks.
je vroeg niet eens of ik ook een bonneke wou
die neem ik opquote:
Hamsterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat had ie gehaald dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HamsterenWuppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
want?quote:
Dunno? Vanaf 5 euro vraag ik het vakerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut Rene, ik verwacht heden avond dat jij zeer streng op je manier van spellen let.
à 17 ct per stuk?quote:
Wat een bagger kassamuts is Rene dan, magoed ik was toevallig vandaag ook in de plaatselijk Appie, en das toch wel goed bagger hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?
nog ergerquote:
Ik krijg me centen wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat een bagger kassamuts is Rene dan, magoed ik was toevallig vandaag ook in de plaatselijk Appie, en das toch wel goed bagger hoor
De winkel is groter, dat wel..... maar dat is ook wel alles.
Wat is jou meest emo. moment ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno? Vanaf 5 euro vraag ik het vaker
Videoband. Zegt genoeg. Gebruik jij heden ten dage nog een cassettebandje voor je muziek? Precies.quote:
somsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Videoband. Zegt genoeg. Gebruik jij heden ten dage nog een cassettebandje voor je muziek? Precies.
Wel lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moest vandaag op school koeienogen ontleden
Niet zp grappig
Je quote te snelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, Want dat zeiden ze in american pie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |