Is dat kind ook al 12 danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ooh ging welJack en Rikki
maar Rikki is wel een verwend nest zeg
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.quote:
Kijk dat zijn de samenvatingenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.
Jaja, ik heb ook een keer gekeken.
Ohja, Jeff ging zingen en die neger vond dat helemaal geweldig.![]()
9 gok ikquote:
quote:
ik heb het ook niet over de acteursquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Nina heet ook Marly in het echtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Bier is lekker. Dát is het puntquote:
Stopt Celine Purcell? Nooooooooooquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina heet ook Marly in het echtEn ze heeft een relatie met Joey (van der Velden, net als Marly
en speelt in Kinderen geen Bezwaar (samen met Celine Purcell (die er mee stopt)) en Marly is 18 jaartjes
Ja, en als je het er niet mee eens bent wacht je maar op een topic zonder 'bier' in de TTquote:
zéér boeiendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina heet ook Marly in het echtEn ze heeft een relatie met Joey (van der Velden, net als Marly
en speelt in Kinderen geen Bezwaar (samen met Celine Purcell (die er mee stopt)) en Marly is 18 jaartjes
euhhhquote:
ik wil bewijs!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Mijn msn naam:
1, 2, 3, 4, Deeeeennis bier![]()
Neem dan maar iets sterkersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Alexxxx is ook al geen bierdrinkerer zjin meer.
* meldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Alexxxx is ook al geen bierdrinkerer zjin meer.
Jaa, omdat ze in de musical My Fair Lady gaat spelenquote:
ja hequote:
Ik was naar Mamma Mia gegaan met haar, ik denk nooooo, een musical, daar gaat m'n heteroseksualiteit, maar ik vond het echt lache.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, omdat ze in de musical My Fair Lady gaat spelenMaar er kwam een vriendinnetje van Joey wonen
hoe heet ie ook alweer in de serie?
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gij vlegel, gij bent de naam man niet waardich
Mamma Mia was echt super! Ik ben 2x geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik was naar Mamma Mia gegaan met haar, ik denk nooooo, een musical, daar gaat m'n heteroseksualiteit, maar ik vond het echt lache.Vooral zij was goed.
Ik ook, maar tis toch nog niet begonnenquote:
Doei en Marly ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg, misschien tot later vanavond![]()
Amstel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens met een biertje beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |