Grapjes maken over moeder is zo 1999quote:
hij ziet er niet sympathiek uit... Als jij daar een beetje in zee dobbert met je opblaasbare zwemband met palmboom, dan ben je vast niet gelukkig als ie in je fallus bijtquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:58 schreef Jordy-B het volgende:
Een apenkop met schubben...
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:09 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nja die verhoudingen kloppen absoluut niet.
Op de eerste foto ziet hij eruit alsof hij twee meter ofzo is, maar op de laatste foto houdt hij hem vast en is hij opeens maar 40-50cm...
Dat lijkt maar zo, doordat die foto van laag en dichtbij genomen is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaadop foto 1 istie hendig groot
Die zou 'k wel eens tegen een haai willen zien vechtenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaadop foto 1 istie hendig groot
En bij foto 2 dan, lijktie hendig kleinerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, doordat die foto van laag en dichtbij genomen is.
jeweetsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En bij foto 2 dan, lijktie hendig kleiner
Nee, die achtergrond maakt duidelijk dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, doordat die foto van laag en dichtbij genomen is.
Ja, want die is van bovenaf genomen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En bij foto 2 dan, lijktie hendig kleiner
leuke foto!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, want die is van bovenaf genomen.
Kijk, hier heb ik eens een foto van een eend genomen:
[afbeelding]
Die lijkt zo ook hendig groot.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:17 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, want die is van bovenaf genomen.
Kijk, hier heb ik eens een foto van een eend genomen:
[afbeelding]
Die lijkt zo ook hendig groot.
Alsof je kiwi's nodig hebt met zoeen grote bek, daar past een hele haai in !!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:21 schreef mister_dog het volgende:
waar zijn z'n kieuwen?
Het is dan ook un canard francaise du camping.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:20 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
![]()
Zo'n eend bestaat helemaal niet. Kijk dan, die verhoudingen kloppen van geen kant.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je kiwi's nodig hebt met zoeen grote bek, daar past een hele haai in !!
De foto's zijn wel echt, de vis is nep.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Schopje => fotografie
Benieuwd of de kenners daar de foto's echt of nep vinden![]()
Die zijn gevaarlijk. Ik kwam een paar jaar geleden de canard francaise du camping gigantus tegen. Ik heb mezelf kunnen redden, maar m'n camera heb ik achter moeten laten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is dan ook un canard francaise du camping.
Check die ketting !quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:31 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[afbeelding]
No pun intended
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:37 schreef Biancavia het volgende:
Nog zo'n vreemd beestje:
[afbeelding]
Maar deze is wel lief!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |