Truth or Dare deel CXXVII (127)
Hier vind je 't vorige deel: Truth or Dare deel CXXVI (126)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare:
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Compromis op het Golfer Decreet.:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemeen
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit : Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige
[TorD] Heb jij een scanner, webcam of.....
TorD wachtkamer
Code voor TorD header
Romeinse Getalnotering.
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.29 - 12/12/2001
quote:Snelle jongen
Op zondag 16 december 2001 01:39 schreef Pjederdy het volgende:
1
Iemand nog een T'tje voor mij?
quote:Hoi F1Bas, vertel eens hoe het was op je personeelsfeest!
Op zondag 16 december 2001 01:42 schreef F1Bas het volgende:
hoi iedereen
quote:Mmmm wat is jouw lievelings (sex)standje.,
Op zondag 16 december 2001 01:41 schreef Maxx het volgende:[..]
Snelle jongen
Iemand nog een T'tje voor mij?
quote:Geen idee hoe het heet. Ik teken het wel ff
Op zondag 16 december 2001 01:44 schreef MissHobje het volgende:Mmmm wat is jouw lievelings (sex)standje.,
en waarom
quote:Ik heb lizette versierd
Op zondag 16 december 2001 01:43 schreef Maxx het volgende:[..]
Hoi F1Bas, vertel eens hoe het was op je personeelsfeest!
quote:Die moet jij tevens ook beantwoorden
Op zondag 16 december 2001 01:44 schreef MissHobje het volgende:[..]
Mmmm wat is jouw lievelings (sex)standje.,
en waarom
quote:zie 2 dagen terug!
Op zondag 16 december 2001 01:49 schreef F1Bas het volgende:[..]
Die moet jij tevens ook beantwoorden
quote:Wie is lizette?
Op zondag 16 december 2001 01:47 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ik heb lizette versierd
quote:Een collega van Planet maar dan in Eindhoven en je weet er is maar 1 ding wat goed is uit eindhoben en dat is Theo Maassen
Op zondag 16 december 2001 01:51 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Wie is lizette?
quote:ff opnieuw vertellen, ben nu te aangeschoten om te zoeken
Op zondag 16 december 2001 01:51 schreef MissHobje het volgende:[..]
zie 2 dagen terug!
hihi..
quote:
Op zondag 16 december 2001 01:44 schreef MissHobje het volgende:Mmmm wat is jouw lievelings (sex)standje.,
en waarom
quote:Ja en ik te moe
Op zondag 16 december 2001 01:54 schreef F1Bas het volgende:ff opnieuw vertellen, ben nu te aangeschoten om te zoeken
quote:Dus vertel, anders wordt liezette boos
Op zondag 16 december 2001 01:57 schreef Maxx het volgende:[..]
Ja en ik te moe
quote:Ik dacht de trein naar Rotterdam?
Op zondag 16 december 2001 01:53 schreef F1Bas het volgende:Een collega van Planet maar dan in Eindhoven en je weet er is maar 1 ding wat goed is uit eindhoben en dat is Theo Maassen
quote:euhmmm
Op zondag 16 december 2001 01:56 schreef Maxx het volgende:[..]
[afbeelding]
Zo dus ongeveer. Vrouw benen dus bij man in de nek. En dan wel op een waterbed(Enig idee hoe dit standje heet?)
quote:Lizette is in de bus naar eindhoven
Op zondag 16 december 2001 02:00 schreef Maxx het volgende:[..]
Ik dacht de trein naar Rotterdam?
Enniewee, zit Lisette nu bij jou dan?
quote:T: Hoe heb je Lizette versierd?
Op zondag 16 december 2001 02:02 schreef F1Bas het volgende:Lizette is in de bus naar eindhoven
quote:Ik hou van afwisseling:
en waarom
quote:Beetje heel lief bij haar gedanst en zij deed lekker mee en we hebben lekker gedanst op 70's muziek
Op zondag 16 december 2001 02:03 schreef Maxx het volgende:[..]
T: Hoe heb je Lizette versierd?
quote:Euhm, had jij geen vriendinnetje??
Op zondag 16 december 2001 02:02 schreef F1Bas het volgende:[..]
Lizette is in de bus naar eindhoven
quote:Ooooohhhhhh
Op zondag 16 december 2001 02:03 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik hou van afwisseling:
quote:Wow, wat een uithoudingsvermogen!
Op zondag 16 december 2001 02:03 schreef Pjederdy het volgende:Ik hou van afwisseling:
[De standjes van Pjederdy]
quote:volgens mij ook ja..
Op zondag 16 december 2001 02:04 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Euhm, had jij geen vriendinnetje??
quote:Jep maar ik weet wel tot hoever ik kan gaan
Op zondag 16 december 2001 02:04 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Euhm, had jij geen vriendinnetje??
quote:Uit het archief een vraag die je ooit zelf hebt gesteld: Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)?
Op zondag 16 december 2001 02:04 schreef woutf het volgende:
damn, ben hier al lang niet meer geweest
een T graag
quote:welkom
Op zondag 16 december 2001 02:04 schreef woutf het volgende:
damn, ben hier al lang niet meer geweest
een T graag
quote:Fysiek gezien niet denk ik, wel eens wat armpjes omgedraaid en dan flink aandrukken, maar da's niet echte harde pijn. Emotioneel, tja, wel lullige dingen gedaan, maar niks groots (wat ik weet)
Op zondag 16 december 2001 02:07 schreef Maxx het volgende:[..]
Uit het archief een vraag die je ooit zelf hebt gesteld: Heb je iemand ooit enorme pijn gedaan (fysiek of emotioneel)?
Dus ik denk niet meer dan de gemiddelde Fok!ker
quote:Misshobje, vertel, ik wacht
en waarom
quote:Heb je wel eens een gigantische afknapper gehad van iets wat je als cadeau kreeg?
Op zondag 16 december 2001 02:07 schreef Dagootje het volgende:
Truth!
quote:OK, GG. Ben soepel vandaag.
Op zondag 16 december 2001 02:09 schreef woutf het volgende:Fysiek gezien niet denk ik, wel eens wat armpjes omgedraaid en dan flink aandrukken, maar da's niet echte harde pijn. Emotioneel, tja, wel lullige dingen gedaan, maar niks groots (wat ik weet)
Dus ik denk niet meer dan de gemiddelde Fok!ker
quote:Leest je vriendin weleens in TorD? Zo ja, wat ga je zeggen als ze de eerste pagina van dit topic leest?
Op zondag 16 december 2001 02:12 schreef F1Bas het volgende:
T
quote:HOI
Op zondag 16 december 2001 02:07 schreef Dagootje het volgende:
Truth!
quote:Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom?
Op zondag 16 december 2001 02:15 schreef woutf het volgende:
T
quote:Aaarghhhhhh mmmm. Kee maar dan wel korte versie.. heb hem net al gehad.. 3 delen trug ofzo..:)
Op zondag 16 december 2001 02:09 schreef F1Bas het volgende:[..]
Misshobje, vertel, ik wacht
quote:Doof worden. Ik zou het veels te eng vinden om blind te zijn, ik zou overal tegenop stoten en afvallen. En als je blind bent kunnen mensen je heel wat wijs maken omdat je toch niks ziet. En als je doof bent kun je nog gebarentaal leren en dus communiceren, als je blind bent kun je never nooit meer zien
Op zondag 16 december 2001 02:16 schreef Maxx het volgende:[..]
Stel dat je moest kiezen tussen blind of doof worden, wat zou je kiezen en waarom?
quote:Het is wel lekker, maar ik vind het zo onpersoonlijk.
Op zondag 16 december 2001 02:16 schreef MissHobje het volgende:Aaarghhhhhh mmmm. Kee maar dan wel korte versie.. heb hem net al gehad.. 3 delen trug ofzo..:)
Op zijn hondjes is er 1 van. waarom. is gewoon lekker
quote:Begrijpelijke reden. GG!
Op zondag 16 december 2001 02:18 schreef woutf het volgende:Doof worden. Ik zou het veels te eng vinden om blind te zijn, ik zou overal tegenop stoten en afvallen. En als je blind bent kunnen mensen je heel wat wijs maken omdat je toch niks ziet. En als je doof bent kun je nog gebarentaal leren en dus communiceren, als je blind bent kun je never nooit meer zien
quote:mm lekker boeien.. als ik het maar naar mijn zin heb he
Op zondag 16 december 2001 02:18 schreef Maxx het volgende:[..]
Het is wel lekker, maar ik vind het zo onpersoonlijk.
quote:.
Op zondag 16 december 2001 02:13 schreef Maxx het volgende:[..]
Leest je vriendin weleens in TorD? Zo ja, wat ga je zeggen als ze de eerste pagina van dit topic leest?
Ze doet vaak genoeg mee, althans dan zitten we met z'n tweeen, nu zit ze er ook bij
quote:Ah, da's beter dan. GG!
Op zondag 16 december 2001 02:20 schreef F1Bas het volgende:Ze doet vaak genoeg mee, althans dan zitten we met z'n tweeen, nu zit ze er ook bij
quote:Ik ga nooit te ver en dat weet zij ook
Op zondag 16 december 2001 02:21 schreef Maxx het volgende:[..]
Ah, da's beter dan. GG!
quote:Mooi, da's goed dat er vertrouwen is in jullie relatie. Erg belangrijk.
Op zondag 16 december 2001 02:23 schreef F1Bas het volgende:Ik ga nooit te ver en dat weet zij ook
quote:Begrijp de vraag niet helemaal (sorry voor de late reactie
Op zondag 16 december 2001 02:10 schreef Maxx het volgende:[..]
Heb je wel eens een gigantische afknapper gehad van iets wat je als cadeau kreeg?
quote:Heb je wel eens een cadeautje gehad waarvan je dacht ... jezus, wat moet ik hier nou weer mee????
Op zondag 16 december 2001 02:26 schreef Dagootje het volgende:Begrijp de vraag niet helemaal (sorry voor de late reactie
).
quote:Raad jij ons zo even een standje aan, wij kunnen toch niet kiezen
Op zondag 16 december 2001 02:30 schreef Maxx het volgende:
* Maxx wacht nog steeds geduldig op een T'tje ...
quote:Achteraan sluiten ja!
Op zondag 16 december 2001 02:31 schreef MissHobje het volgende:
Keeeee wil nog wel en T
quote:Waar blijft je D van gister?
Keeeee wil nog wel en T
quote:Een foeilelijk horloge van mijn opa en oma, en ook niet een beetje lelijk, het eerste wat me te binnen schiet. Nog maar Truthje dan.
Op zondag 16 december 2001 02:27 schreef Maxx het volgende:[..]
Heb je wel eens een cadeautje gehad waarvan je dacht ... jezus, wat moet ik hier nou weer mee????
quote:Zie eerste pagina!
Op zondag 16 december 2001 02:32 schreef F1Bas het volgende:Raad jij ons zo even een standje aan, wij kunnen toch niet kiezen
quote:Tsssss Kee......
Op zondag 16 december 2001 02:32 schreef Maxx het volgende:[..]
Achteraan sluiten ja!
quote:Qua uiterlijk, wie z'n hoofd, borsten en benen zou je willen hebben (mogen 3 verschillende zijn)?
Keeeee wil nog wel en T
quote:GG!
Op zondag 16 december 2001 02:32 schreef Dagootje het volgende:Een foeilelijk horloge van mijn opa en oma, en ook niet een beetje lelijk, het eerste wat me te binnen schiet. Nog maar Truthje dan.
quote:Keee komt zo
Op zondag 16 december 2001 02:32 schreef F1Bas het volgende:[..]
Waar blijft je D van gister?
quote:* Maxx wil ook in echte sneeuw lopen
Op zondag 16 december 2001 02:42 schreef F1Bas het volgende:
wilt ook nog even melden dat ie in echt sneeuw heeft gelopen
quote:oeee. euhmmmm
Op zondag 16 december 2001 02:34 schreef Maxx het volgende:[..]
Qua uiterlijk, wie z'n hoofd, borsten en benen zou je willen hebben (mogen 3 verschillende zijn)?
quote:Heeft iemand je ooit betrapt toen je aan het rukken/vingeren was (details)?
Op zondag 16 december 2001 02:43 schreef Gboy27 het volgende:
Goedennacht allen tesamen!!!
Heeft er iemand een T voor mij? (alstublieftdankuwel)
quote:Goeie keuze, nu nog benen en borsten!
Op zondag 16 december 2001 02:46 schreef MissHobje het volgende:oeee. euhmmmm
hoofd van... euhmmmm claudia schiffer... mooi persoontje *weet ff zo snel niets anders*, ben meteen van slag door mijn dare van bas
quote:Ik zou die van mijn vriendin kiezen misshobje
Op zondag 16 december 2001 02:48 schreef Maxx het volgende:[..]
Goeie keuze, nu nog benen en borsten!
quote:Nee nog nooit... jammer eigenlijk! Hehehe
Op zondag 16 december 2001 02:47 schreef Maxx het volgende:Heeft iemand je ooit betrapt toen je aan het rukken/vingeren was (details)?
quote:GG.
Op zondag 16 december 2001 02:49 schreef Gboy27 het volgende:Nee nog nooit... jammer eigenlijk! Hehehe
(Wel eens op (homo)naaktstrand, maar daar doe je het bewust...)
quote:Hou kan ze dat nou kiezen als ze die nog nooit heeft gezien?
Op zondag 16 december 2001 02:49 schreef F1Bas het volgende:Ik zou die van mijn vriendin kiezen misshobje
quote:Alleen ik mag dat zo zien
Op zondag 16 december 2001 02:51 schreef Maxx het volgende:[..]
Hou kan ze dat nou kiezen als ze die nog nooit heeft gezien?
Laat ff zien dus
quote:Tsssss, jaloers kreng!
Op zondag 16 december 2001 02:52 schreef F1Bas het volgende:Alleen ik mag dat zo zien
quote:heeeeee avond..
Op zondag 16 december 2001 02:43 schreef Gboy27 het volgende:
Goedennacht allen tesamen!!!
Heeft er iemand een T voor mij? (alstublieftdankuwel)
quote:Ja dus, wat er voor hetero's is is er ook voor homo's...
Op zondag 16 december 2001 02:50 schreef Maxx het volgende:Bestaat dat ook al dan?
quote:Ja ik mocht Lizette ook niet naakt zien dus
Op zondag 16 december 2001 02:53 schreef Maxx het volgende:[..]
Tsssss, jaloers kreng!
quote:Homo-pretparken?
Op zondag 16 december 2001 02:54 schreef Gboy27 het volgende:Ja dus, wat er voor hetero's is is er ook voor homo's...
quote:bezitterig typje ben je zeg
Op zondag 16 december 2001 02:52 schreef F1Bas het volgende:[..]
Alleen ik mag dat zo zien
quote:Van Lizette niet of van je vriendin niet
Op zondag 16 december 2001 02:55 schreef F1Bas het volgende:Ja ik mocht Lizette ook niet naakt zien dus
quote:Zeg maar gerust nacht...
Op zondag 16 december 2001 02:54 schreef MissHobje het volgende:heeeeee avond..
quote:
Op zondag 16 december 2001 02:55 schreef Morpheu$ het volgende:[..]
bezitterig typje ben je zeg
quote:T.. wat vind jij zo heerlijk van de nacht en wat niet? motiveer
Op zondag 16 december 2001 02:57 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Zeg maar gerust nacht...
quote:Vriendin maar ze wilde wel een trio zei ze net
Op zondag 16 december 2001 02:56 schreef Maxx het volgende:[..]
Van Lizette niet of van je vriendin niet
quote:Ik zou dat zwart op wit zetten!
Op zondag 16 december 2001 02:58 schreef F1Bas het volgende:Vriendin maar ze wilde wel een trio zei ze net
quote:Ik ook voor de volgende keer
Op zondag 16 december 2001 02:59 schreef Maxx het volgende:[..]
Ik zou dat zwart op wit zetten!
quote:
Op zondag 16 december 2001 02:55 schreef Maxx het volgende:Homo-pretparken? Overal waar veel mannen zijn is het een pretpark
Homo-supermarkten? Ja, bv. in San Francisco en Long Island, New York
Homo-gynacologen? Daar heb ik geen kaas van gegeten, hehehe
quote:De nacht is heerlijk rustig en donker... Om ff in de wintersfeer te blijven, het is heerlijk als er sneeuw ligt s'nachts te wandelen!!! Heerlijk in je eentje in het maagdelijke wit...
Op zondag 16 december 2001 02:58 schreef MissHobje het volgende:T.. wat vind jij zo heerlijk van de nacht en wat niet? motiveer
quote:Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dat echt onzin hoor. Kijk, dat je een paar bars heb waar mensen met de zelfde seksuele geaardheid elkaar kunnen vinden okee, maar supermarkten? Eten homo's andere dingen ofzo
Op zondag 16 december 2001 03:01 schreef Gboy27 het volgende:Homo-pretparken? Overal waar veel mannen zijn is het een pretpark
Homo-supermarkten? Ja, bv. in San Francisco en Long Island, New York
Homo-gynacologen? Daar heb ik geen kaas van gegeten, hehehe
quote:Helemaal mee eens!
Op zondag 16 december 2001 03:06 schreef Gboy27 het volgende:De nacht is heerlijk rustig en donker... Om ff in de wintersfeer te blijven, het is heerlijk als er sneeuw ligt s'nachts te wandelen!!! Heerlijk in je eentje in het maagdelijke wit...
Mag ik ook nog een T?
[Dit bericht is gewijzigd door MissHobje op 16-12-2001 03:20]
quote:keeee Gg ja is mooi he,.. en dan die stilte
Op zondag 16 december 2001 03:06 schreef Gboy27 het volgende:[..]
De nacht is heerlijk rustig en donker... Om ff in de wintersfeer te blijven, het is heerlijk als er sneeuw ligt s'nachts te wandelen!!! Heerlijk in je eentje in het maagdelijke wit...
quote:Nee, maar het afrekenen gaat daar wat anders.
Op zondag 16 december 2001 03:06 schreef Maxx het volgende:[..]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dat echt onzin hoor. Kijk, dat je een paar bars heb waar mensen met de zelfde seksuele geaardheid elkaar kunnen vinden okee, maar supermarkten? Eten homo's andere dingen ofzo
quote:Ik vind het geen onzin!!!
Op zondag 16 december 2001 03:06 schreef Maxx het volgende:Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind dat echt onzin hoor. Kijk, dat je een paar bars heb waar mensen met de zelfde seksuele geaardheid elkaar kunnen vinden okee, maar supermarkten? Eten homo's andere dingen ofzo
En ja!!! Ik zou best wel in een homowijk willen wonen!!! (Jammer genoeg heb je dat alleen in Amerika)
quote:Ja, dat bedoel ik. Dat ga je toch bijna denken? Homo zijn heeft toch alleen maar met sekuele geaardheid te maken? (Of mis ik wat?)
Op zondag 16 december 2001 03:12 schreef Pjederdy het volgende:Nee, maar het afrekenen gaat daar wat anders.
quote:Okee, goed punt van die reclame. Had ik inderdaad niet over nagedacht. Voel je daardoor dan buiten gesloten? En is Nederland wat dat betreft dan niet zo voortvarend?
Op zondag 16 december 2001 03:13 schreef Gboy27 het volgende:Ik vind het geen onzin!!!
Soms willen "wij" wel eens van het heterogezeur/terreur af zijn (Waar je ook gaat of staat, tv, reclame etc. etc. is gericht op de hetero)
En ja!!! Ik zou best wel in een homowijk willen wonen!!! (Jammer genoeg heb je dat alleen in Amerika)
* Maxx probeert zich even in te leven, maar lukt niet zo
quote:Ja je mist wat, homo zijn is een levensstijl. Vandaar dat je bijv. in San Fransisco een hele homo-wijk hebt.
Op zondag 16 december 2001 03:15 schreef Maxx het volgende:[..]
Ja, dat bedoel ik. Dat ga je toch bijna denken? Homo zijn heeft toch alleen maar met sekuele geaardheid te maken? (Of mis ik wat?)
quote:Ja je mist heel veel... maar ik heb geen zin om daar nu in discussie over te gaan... (zie ook mijn vorige post voor een stukje van de uitleg)
Op zondag 16 december 2001 03:15 schreef Maxx het volgende:Ja, dat bedoel ik. Dat ga je toch bijna denken? Homo zijn heeft toch alleen maar met sekuele geaardheid te maken? (Of mis ik wat?)
quote:Ruilen? Jij een voor mij, ik een voor jou!
Op zondag 16 december 2001 03:20 schreef Pjederdy het volgende:
Heeft er nog iemand een T voor mij?
T: Je hebt een luchtbuks (ofzo, heb er geen verstand van), jaag je ook echt? Zo ja, wat heb je allemaal al geschoten en vind je het niet zielig en zo nee, waarom niet?
quote:Deal!!
Op zondag 16 december 2001 03:23 schreef Maxx het volgende:[..]
Ruilen? Jij een voor mij, ik een voor jou!
T: Je hebt een luchtbuks (ofzo, heb er geen verstand van), jaag je ook echt? Zo ja, wat heb je allemaal al geschoten en vind je het niet zielig en zo nee, waarom niet?
Ik heb idd een luchtbuks (zie User Icon) en nee ik jaag daar niet mee, dat gaat ook niet, schiettie niet hard genoeg voor. Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik hoef niet te zien hoe het beest doodgaat dat ik opeet.
Ik heb wel een beetje een fascinatie voor dat speelgoed (heb 2 buksen en een luchtdrukpistool) en bij mn ouders id tuin schoot ik altijd op bloempotten (of de dakgoot van de buren) of flessen of andere dingen die kapot gaan als je ze raakt.
quote:GG voor jou.
Op zondag 16 december 2001 03:29 schreef Pjederdy het volgende:Deal!!
T: geef je wel eens aan goede doelen, en zo ja aan welke en hoeveel, zo nee, waarom niet?Ik heb idd een luchtbuks (zie User Icon) en nee ik jaag daar niet mee, dat gaat ook niet, schiettie niet hard genoeg voor. Ik zou het ook niet kunnen hoor. Ik hoef niet te zien hoe het beest doodgaat dat ik opeet.
Ik heb wel een beetje een fascinatie voor dat speelgoed (heb 2 buksen en een luchtdrukpistool) en bij mn ouders id tuin schoot ik altijd op bloempotten (of de dakgoot van de buren) of flessen of andere dingen die kapot gaan als je ze raakt.
Ja, ik geef wel eens aan goede doelen. Ik woon in een klein kutdorp en daar komen ze regelmatig (1x per week ofzo) aan de deur inzamelen voor een of ander goed doel. Ik geef dan meestal een gulden of een knaak (alle beetjes helpen toch?). Kijk meestal niet echt waarvoor het is, maar voor dieren en kankerbestrijding geef ik meestal wel een knaak. Ik stort nooit geld, omdat ik daar te lui voor ben.
quote:OK. GG !!
Op zondag 16 december 2001 03:33 schreef Maxx het volgende:[..]
Ja, ik geef wel eens aan goede doelen. Ik woon in een klein kutdorp en daar komen ze regelmatig (1x per week ofzo) aan de deur inzamelen voor een of ander goed doel. Ik geef dan meestal een gulden of een knaak (alle beetjes helpen toch?). Kijk meestal niet echt waarvoor het is, maar voor dieren en kankerbestrijding geef ik meestal wel een knaak. Ik stort nooit geld, omdat ik daar te lui voor ben.
Iemand nog een T voor mij?
quote:Ikke niet, ik ga
Op zondag 16 december 2001 03:34 schreef Pjederdy het volgende:OK. GG !!
Iemand nog een T voor mij?
Weltrusten allemaal!
quote:Ik straks om 8.45
Op zondag 16 december 2001 03:36 schreef Maxx het volgende:[..]
Ikke niet, ik ga
Moet er morgen minimaal om 2 uur uitWeltrusten allemaal!
quote:Ok, Welterusten dan !!
Op zondag 16 december 2001 03:36 schreef Maxx het volgende:[..]
Ikke niet, ik ga
Moet er morgen minimaal om 2 uur uitWeltrusten allemaal!
Glasbak en ik zijn na een avondje stappen bij mij thuis aan beland.We lopen naar binnen en direct ,blindoekt Glasbak mij.
Niet schrikken, ogen dicht en vertrouw me klinkt het zacht en warm. Geschrokken ben ik al, zien kan ik toch al niet dus vertrouwen is het enige wat ik kan.!
Een zachte doek wordt voor mijn ogen gebonden. Ik slik en zucht een beetje beverig.
De handen, die net de doek voor mijn ogen bonden, raken me aan; mijn haar, mijn nek, mijn schouders. Alle bewegingen zijn zacht en beheerst. Mijn armen, mijn rug, ze glijden over mijn billen naar mijn bovenbenen. Ze strelen door naar beneden, mijn schoenen. De veters worden los geknoopt. Hou je hier aan vast, ik doe je schoenen uitzegt glasbak.
Loop even voorzichtig met me mee en hier omdraaien, ga maar zitten nu, pas op het is laag zegt ie zachtjes tegen me.Voorzichtig tast ik achter me, een bed.Ikga zitten. Ik hoor Glasbak heen en weer lopen, muziek klinkt zacht. Hij duwt me zacht achter over, legt mijn handen boven mijn hoofd en bindt ze samen. Niet te strak?MissHobje Ik schud; nee.. Zijn mond en tong werken verder. Zacht bijten en aftasten. Zijn handen strelen ondertussen hoger, mijn kuiten, scheenbenen en knieën. Afwisselend over mijn blote huid en over mijn broek. Glasbak staat op en maakt mijn knoop van mijn broek los, traag trek hij de rits naar beneden. Til je kont even op, ik ga je broek uit doen Zonder moeite helpt hij me uit mijn broek, mijn slipje blijft aan. Vingers trippelen zacht van af mijn voeten naar omhoog. Over mijn knieën, dijbenen tot de rand van mijn slipje. En weer terug naar beneden, net een iets andere route volgend. Net zo lang tot alles aan geraakt is, dan komt zijn mond weer. Het is spannend, het is verrassend, het is opwindend.
Dan voel ik zijn handen aan de knopen van mijn blouse, vijf eindeloze knopen lang voel ik hem worstelen zonder dat hij me verder aanraakt. Ik lik mijn lippen en vraag me af wat hij doet. Plots raakt zijn mond de mijne. Ik kreun gefrustreerd als hij ineens weer weg is En ik hoor Glasbak zachtjes lachen. HIJ kust mijn buik, mijn navel en vlak boven mijn slipje. Heel even, raakt hij heel voorzichtig mijn slipje aan tussen mijn benen. Ik spreid meteen mijn benen . Glasbak's handen liggen op mijn heupen en pakken me wat steviger vast. Zijn strelende vingers,verkennen mijn lichaam ,tot net onder mijn bh.Ik kreun weer zachtjes, ik wil je aanraken maar het is ook lekker om het niet te kunnen.
Hij gaat door met het stimuleren van mijn warmste plek. Zijn handen verschuiven naar de boven rand van mijn slipje, zachtjes trek hij hem traag naar beneden. Terwijl hij achteruit kruipt om hem helemaal uit te doen. Nu lig ik daar, helemaal naakt. Armen gebonden, ogen geblinddoekt. Ik kan alleen horen, voelen, ruiken en af en toe proeven. Ik word helemaal nerveus van de spanning. Ik voel mijn tepels stijf rechtop staan. En ik vraag me af wat hij doet Ik hoor Glasbak heen en weer lopen en vermoed dat hij,zijn broek en sokken uittrekt. Dan issie ineens weer terug.Hij spreidt mijn benen weer en gaat er tussen liggen. Heel voorzichtig zoent hij de binnenkanten van mijn dijen.Een siddering trekt door me heen en ik kreun zachtjes. Zachtjes gaat hij door. Dan ineens is het zover. Bijna schokkend onverwacht voel ik hoe ik ongeloofelijk lekker klaar ga komen.
Ik hoor Glasbak weer rommelen. Ik wil hem, en hij wilt mij. Zijn handen pakken mijn borsten.Ik geniet! Bij iedere stoot, kreun ik even harder. Ik laat me gaan en laat hem horen hoe ik geniet. Dan is ineens alle zelfbeheersing weg en werkt Glasbak zichzelf heftig tot een spetterend orgasme.
Tongzoenend en heftig kreunend help ik Glasbak om zichzelf te laten gaan. Hij spant alles en met een paar laatste stoten kom HIj diep in mij klaar.Even liggen we zo, na te hijgen en te genieten. Dan maakt Glasbak mijn polsen los en sla ik mijn armen om hem heen. Damn.. Dat was lekker..
Zoo euhmm is ie GG, want het was een heel werk!
T voor Pjederdy: Noem 3 erogene zones bij jezelf... (als ze "daar" iets bij je doen word je echt helemaal wild)
quote:Heel erg GG
Op zondag 16 december 2001 03:45 schreef MissHobje het volgende:verhaal
quote:
Op zondag 16 december 2001 03:46 schreef Gboy27 het volgende:
Truste Maxx!T voor Pjederdy: Noem 3 erogene zones bij jezelf... (als ze "daar" iets bij je doen word je echt helemaal wild)
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 16-12-2001 03:55]
quote:Truste
Op zondag 16 december 2001 03:55 schreef F1Bas het volgende:
Slaap lekker iedereen
quote:
Op zondag 16 december 2001 03:54 schreef Pjederdy het volgende:mond, ben nogal oraal ingesteld tepels, vingertoppen, strelen kan me ontzettend opwinden.
quote:Slaap lekker Basje
Op zondag 16 december 2001 03:55 schreef F1Bas het volgende:
Slaap lekker iedereen
Ik ga er ook vandoor! Tot de volgende ronde allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 16-12-2001 03:59]
quote:WOW ! Mooi verhaal..
Op zondag 16 december 2001 03:45 schreef MissHobje het volgende:
Beschrijf eens een vurige liefedesscene met Glasbak-- te heet om te quoten
--
Zoo euhmm is ie GG, want het was een heel werk!
het lijkt wel een deja-vu
quote:mmm Keeee, slaap lekker
Op zondag 16 december 2001 03:58 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Slaap lekker Baje
![]()
Ik ga er ook vandoor! Tot de volgende ronde allemaal!
Goedemorgen iedereen, ik heb me toch niet TE erg misdragen?
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 16-12-2001 10:17]
quote:Goeiemorgen.
Op zondag 16 december 2001 10:09 schreef F1Bas het volgende:
*sgop*Goedemorgen iedereen, ik heb me toch niet TE erg misdragen?
Jij misdraagt je toch nooit???
quote:Nou ik was gister een beetje aangeschoten
Op zondag 16 december 2001 10:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Goeiemorgen.
![]()
Jij misdraagt je toch nooit???
![]()
Mag ik je ondertitel zijn?
quote:Ehhh Zal erover denken.
Op zondag 16 december 2001 10:21 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nou ik was gister een beetje aangeschoten
Mag ik je ondertitel zijn?
Hebbie een T voor me?
quote:Ja hoor, beschrijf je weekend tot nu toe
Op zondag 16 december 2001 10:22 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ehhh Zal erover denken.
Hebbie een T voor me?
quote:Vrijdag hebben we een kerstboom gehaald met de kids en feyenoord mutsen omdat het zo koud was.We hebben de boom opgetuigd en het huis versierd.
Op zondag 16 december 2001 10:26 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ja hoor, beschrijf je weekend tot nu toe
quote:GG behalve natuurlijk die Feye***d mutsen.
Op zondag 16 december 2001 10:32 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Vrijdag hebben we een kerstboom gehaald met de kids en feyenoord mutsen omdat het zo koud was.We hebben de boom opgetuigd en het huis versierd.
Zaterdag wilde ik mijn oudste naar de scouting brengen met de bus omdat mijn ventje moest werken en de auto mee had,maar mijn jongste voelde zich niet lekker en ben dus thuis gebleven.Heb hier in huis toen maar opgeruimd en op FOK! gezeten.S`avonds hebben we nog visite gehad.Was weer heel gezellie.
Vandaag ben ik om 10 uur opgestaan omdat ik mijn jongste hoorde.Heb koffie gezet.Pc aangezet.FOK! aan en ging zitten met een heerlijk bakkie.Straks moeten we nog naar de verjaardag van een neefie
quote:Hahaha
Op zondag 16 december 2001 10:39 schreef F1Bas het volgende:[..]
GG behalve natuurlijk die Feye***d mutsen.
quote:Nog wel ja wacht maar tot na de winterstop, net als vorig jaar.
Op zondag 16 december 2001 10:40 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Hahaha
![]()
Wij zijn voor feyenoord he.Doen het goed dit jaar
quote:We hopen dat ze hun lesje hebben geleerd en volgend jaar nog meer klappen gaan uit delen.
Op zondag 16 december 2001 10:43 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nog wel ja wacht maar tot na de winterstop, net als vorig jaar.
quote:Zeker
Op zondag 16 december 2001 10:44 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
We hopen dat ze hun lesje hebben geleerd en volgend jaar nog meer klappen gaan uit delen.
![]()
Wil jij een T?
quote:Ok hou je vast.
Op zondag 16 december 2001 10:47 schreef F1Bas het volgende:[..]
Zeker
quote:een hele mooie ring, koste wat centjes maar dat heb ik zeker voor haar over
Op zondag 16 december 2001 10:49 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Ok hou je vast.
Wat voor liefs heb jij laatst gedaan voor je vriendin?
quote:GG. Lief van je hoor.
Op zondag 16 december 2001 10:57 schreef F1Bas het volgende:[..]
een hele mooie ring, koste wat centjes maar dat heb ik zeker voor haar over
quote:Kan ook heeeeel lief zijn hoor maar soms ook wel eens niet
Op zondag 16 december 2001 10:59 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG. Lief van je hoor.
quote:Nog een T dan voor jou.
Op zondag 16 december 2001 11:01 schreef F1Bas het volgende:[..]
Kan ook heeeeel lief zijn hoor maar soms ook wel eens niet
Wanneer ben je niet lief? en wat doe je als je niet lief bent?
quote:
Op zondag 16 december 2001 10:48 schreef Gboy27 het volgende:
Om eens lekker tegengas te geven heb ik me aangemeld als lid... (mijn naam is GAYBOY) Benieuwd of ik door hun keuring heenkom... Ik zal jullie op de hoogte houden!
quote:Nou gewoon soms, ligt eraan hoe mijn bui is.
Op zondag 16 december 2001 11:09 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Nog een T dan voor jou.
Wanneer ben je niet lief? en wat doe je als je niet lief bent?
Ben ik niet zo lief tegen vriendinnetje maar zij moet er dan altijd om lachen
quote:Ik kots op die gasten, ga jij de boel maar eens lekker stangen daar Gboy, ik ben benieuwd.
Op zondag 16 december 2001 11:11 schreef Gboy27 het volgende:
Ik heb mezelf een Dare gesteld... lees dit topic maar eens: Een nazi forum, dat het nog kan...
[..]
quote:Heee lekker ding!
Op zondag 16 december 2001 11:15 schreef F1Bas het volgende:Nou gewoon soms, ligt eraan hoe mijn bui is.
quote:GG bas, en doe mij ook maar een T-tje
Op zondag 16 december 2001 11:15 schreef F1Bas het volgende:[..]
Nou gewoon soms, ligt eraan hoe mijn bui is.
quote:Ik zal jullie op de hoogte blijven houden!!! Hehehe
Op zondag 16 december 2001 11:18 schreef Knuffelbeertje het volgende:Ik kots op die gasten, ga jij de boel maar eens lekker stangen daar Gboy, ik ben benieuwd.
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:19 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Heee lekker ding!
quote:Leg eens je ondertitel uit
Op zondag 16 december 2001 11:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
GG bas, en doe mij ook maar een T-tje
quote:Is eigenlijk niet meer dan een uitdagende grap, ik was benieuwd hoe men hierop zou reageren.
Op zondag 16 december 2001 11:22 schreef F1Bas het volgende:[..]
Leg eens je ondertitel uit
quote:Zie mijn reactie
Op zondag 16 december 2001 11:23 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Is eigenlijk niet meer dan een uitdagende grap, ik was benieuwd hoe men hierop zou reageren.
Wat hier stond mag niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Knuffelbeertje op 16-12-2001 11:33]
quote:Uhhhh, de platenwinkel misschien
Op zondag 16 december 2001 11:28 schreef Knuffelbeertje het volgende:
[Ook maar weggehaald, al was het niet schokkend ]
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 16-12-2001 11:39]
quote:Vraag vanavond even op msn hoe en wat dan zoek ik het voor je op
Op zondag 16 december 2001 11:28 schreef Knuffelbeertje het volgende:
request by knuffelbeertje
in ruil dat ik je speeltjer mag zijn(geintje)
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 16-12-2001 11:33]
quote:okee, point taken Gboy, ik zeg niks meer.
Op zondag 16 december 2001 11:31 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Uhhhh, de platenwinkel misschien
quote:Was maar een grapje... maar een cd-tje heb je al voor een tientje hoor! (das ongeveer vier en halve Euro as ik ut goed heb)
Op zondag 16 december 2001 11:33 schreef Knuffelbeertje het volgende:okee, point taken Gboy, ik zeg niks meer.
quote:Hoeft het niet knuffelbeertje?
Op zondag 16 december 2001 11:32 schreef F1Bas het volgende:[..]
Vraag vanavond even op msn hoe en wat dan zoek ik het voor je op
in ruil dat ik je speeltjer mag zijn(geintje)
quote:Jawel hoor, maar ik had ffies een vastloper hier, tuuk, lievvvv hoor..
Op zondag 16 december 2001 11:44 schreef F1Bas het volgende:[..]
Hoeft het niet knuffelbeertje?
quote:Voor jou altijd
Op zondag 16 december 2001 11:45 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Jawel hoor, maar ik had ffies een vastloper hier, tuuk, lievvvv hoor..
![]()
quote:Thx, en ook al hou je er niet van...
Op zondag 16 december 2001 11:37 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Was maar een grapje... maar een cd-tje heb je al voor een tientje hoor! (das ongeveer vier en halve Euro as ik ut goed heb)
quote:Ik wil wel je knuffel zijn hoor F1Bas!!! Hehehe
Op zondag 16 december 2001 11:44 schreef F1Bas het volgende:Hoeft het niet knuffelbeertje?
quote:Verrassen in welke zin?
Op zondag 16 december 2001 11:47 schreef F1Bas het volgende:
T voor knuffel:Wat zouje doen om mij te verrassen?
quote:Ja of in het algemeen, hoe zou je iemand die je aardig vind verrassen?
Op zondag 16 december 2001 11:48 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Verrassen in welke zin?
quote:Jij mag dat
Op zondag 16 december 2001 11:47 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik wil wel je knuffel zijn hoor F1Bas!!! Hehehe
quote:Yes please!
Op zondag 16 december 2001 11:46 schreef Knuffelbeertje het volgende:
T-tje dan voor Gboy?
quote:Wat heb jij allemaal illegaal op je computer staan?
Op zondag 16 december 2001 11:49 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Yes please!
quote:
Op zondag 16 december 2001 11:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Dan zou ik onverwacht op visite komen en iets leuks mee te brengen wat bij die persoon zou passen.
(in jouw geval een 1:18 model van de JV Arrows of zow)
quote:Niets! Ik heb een zeer oude computer met maar 1,2 gigabite aan ruimte... Windows neemt al meer van de helft in beslag...
Op zondag 16 december 2001 11:51 schreef Knuffelbeertje het volgende:Wat heb jij allemaal illegaal op je computer staan?
quote:GG, dat had ik nou niet verwacht.
Op zondag 16 december 2001 11:55 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Niets! Ik heb een zeer oude computer met maar 1,2 gigabite aan ruimte... Windows neemt al meer van de helft in beslag...
quote:Wat is jou favoriete speeltje?
Op zondag 16 december 2001 11:57 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik wil ook nog een T-tje
quote:Op welke leefdtijd werd je een "echte" vrouw, wie heeft je uitgelegd wat dat inhield, en waneer begon je met zelfbevrediging?
Op zondag 16 december 2001 11:57 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Ik wil ook nog een T-tje
quote:die is nu stuk, en dat was Tarzan
Op zondag 16 december 2001 12:01 schreef F1Bas het volgende:[..]
Wat is jou favoriete speeltje?
quote:Wat bedoel je met "echte vrouw"?
Op zondag 16 december 2001 12:03 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Op welke leefdtijd werd je een "echte" vrouw, wie heeft je uitgelegd wat dat inhield, en waneer begon je met zelfbevrediging?
quote:Teveel gebruikt
Op zondag 16 december 2001 12:06 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
die is nu stuk, en dat was Tarzan
quote:zoiets ja, hij was oververhit.
Op zondag 16 december 2001 12:08 schreef F1Bas het volgende:[..]
Teveel gebruikt
quote:Kan ik me voorstellen
Op zondag 16 december 2001 12:09 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
zoiets ja, hij was oververhit.
quote:Op welke leefdtijd je begon te menstrueren...
Op zondag 16 december 2001 12:06 schreef Knuffelbeertje het volgende:Wat bedoel je met "echte vrouw"?
quote:Dat was voor het eerst toen ik bijna 14 was.
Op zondag 16 december 2001 12:12 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Op welke leefdtijd je begon te menstrueren...
quote:OK, goedgekeurd!
Op zondag 16 december 2001 12:16 schreef Knuffelbeertje het volgende:Dat was voor het eerst toen ik bijna 14 was.
Niemand had me voorgelicht, en schrok me wezenloos de eerste keer.
En ik ben begonnen met masturberen toen ik 27 was, vraag me niet waarom, dat heeft zo zijn redenen.
quote:Ik ben er ook blij om..hehehehe
Op zondag 16 december 2001 12:20 schreef Gboy27 het volgende:[..]
OK, goedgekeurd!
En ik ben blij voor je dat je nu wel van jezelf kan genieten!
Ps. waar blijft jouw antwoord op mijn T F1Bas?
quote:Wanneer en hoe kwam je er achter dat je gay was?
Op zondag 16 december 2001 12:27 schreef Gboy27 het volgende:
Ik wil nog wel een laatste T voordat ik er vandoor moet...Ps. waar blijft jouw antwoord op mijn T F1Bas?
quote:Ik kwam er achter op mijn 13e. Ik ben "uit de kast" sinds mijn 15e. Het resultaat was dat ik toen op mezelf moest gaan wonen... en sindsdien geen enkel contact meer heb met mijn gehele familie... (erg k*t dus in het begin, maar nu ben ik blij dat ik van mijn familie verlost ben!!!)
Op zondag 16 december 2001 12:29 schreef Knuffelbeertje het volgende:Wanneer en hoe kwam je er achter dat je gay was?
Wat waren de reacties hierop, en hoe ging je er zelf mee om?
quote:GG
Op zondag 16 december 2001 12:34 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik kwam er achter op mijn 13e. Ik ben "uit de kast" sinds mijn 15e. Het resultaat was dat ik toen op mezelf moest gaan wonen... en sindsdien geen enkel contact meer heb met mijn gehele familie... (erg k*t dus in het begin, maar nu ben ik blij dat ik van mijn familie verlost ben!!!)
quote:Buik
Op zondag 16 december 2001 12:15 schreef Gboy27 het volgende:
T voor Basje: Noem 3 van je erogene zones (plekken dus als ze "daar" iets bij je doen je totaal in extase raakt)
quote:Knuffelbeertje wil je deze ook beantwoorden?
Op zondag 16 december 2001 12:15 schreef Gboy27 het volgende:
T voor Basje: Noem 3 van je erogene zones (plekken dus als ze "daar" iets bij je doen je totaal in extase raakt)
quote:Niet nieuwsgierig naar mijn plekjes?
Op zondag 16 december 2001 12:42 schreef F1Bas het volgende:Knuffelbeertje wil je deze ook beantwoorden?
quote:Jij hebt ze laatst hier nog neergeet
Op zondag 16 december 2001 12:44 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Niet nieuwsgierig naar mijn plekjes?
quote:Niet dus... Ik heb Maxx die vraag ook gesteld en eentje kwam overeen...
Op zondag 16 december 2001 12:48 schreef F1Bas het volgende:Jij hebt ze laatst hier nog neergezet
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 16-12-2001 12:50]
quote:Volgens mij heb je deze ook al beantwoord
Op zondag 16 december 2001 12:49 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Niet dus... Ik heb Maxx die vraag ook gesteld en eentje kwam overeen...
quote:Een vraag die ik zelf verzonnen heb... maar laat maar, ik moet er nu echt vandoor!
Op zondag 16 december 2001 12:50 schreef F1Bas het volgende:Volgens mij heb je deze ook al beantwoord
quote:Wil ik wel, maar nu moet ik echt naar een verjaardag, dus beantwoord ik hem later, ok?
Op zondag 16 december 2001 12:42 schreef F1Bas het volgende:[..]
Knuffelbeertje wil je deze ook beantwoorden?
quote:morguh, het is een beetje stil hier
Op zondag 16 december 2001 13:24 schreef Snipah het volgende:
goedemorgen idereen
Okee, ziet er goed uit.
Ga ik me nu douchen en aankleden en da ga ik ff de stad in. Tot later allemaal.
P.S. GBoy, kijk een beetje uit op dat andere forum, okee?
quote:Ik ga ook zo weg.. naar Rotjeknor naar de film
Op zondag 16 december 2001 13:35 schreef Maxx het volgende:
* Maxx checkt of alles in orde is in zijn stam-topic.Okee, ziet er goed uit.
Ga ik me nu douchen en aankleden en da ga ik ff de stad in. Tot later allemaal.
P.S. GBoy, kijk een beetje uit op dat andere forum, okee?
quote:Wellukuh fillum?
Op zondag 16 december 2001 13:36 schreef MissHobje het volgende:Ik ga ook zo weg.. naar Rotjeknor naar de film
quote:euhmmmm of legally blond.. of euhmmm Discovery of heaven..
Op zondag 16 december 2001 13:40 schreef Maxx het volgende:[..]
Wellukuh fillum?
quote:Ah. Nou wat je keuze ook wordt, veel kijkplezier!
Op zondag 16 december 2001 13:43 schreef MissHobje het volgende:euhmmmm of legally blond.. of euhmmm Discovery of heaven..
quote:In legally blond speelt een lekker ding
Op zondag 16 december 2001 13:43 schreef MissHobje het volgende:[..]
euhmmmm of legally blond.. of euhmmm Discovery of heaven..
quote:Thanks... ik ga nu dus ook ff opschieten !
Op zondag 16 december 2001 13:45 schreef Maxx het volgende:[..]
Ah. Nou wat je keuze ook wordt, veel kijkplezier!
quote:Ze is wel leuk, maar ik vind haar zo'n groot hoofd hebben.
Op zondag 16 december 2001 13:45 schreef F1Bas het volgende:In legally blond speelt een lekker ding
Zo. nu ben ik ook weg hoor. Doeiiiii!
quote:doegie
Op zondag 16 december 2001 13:51 schreef Maxx het volgende:[..]
Ze is wel leuk, maar ik vind haar zo'n groot hoofd hebben.
Zo. nu ben ik ook weg hoor. Doeiiiii!
F1bas: T of D?
quote:T plz
Op zondag 16 december 2001 13:57 schreef Snipah het volgende:[..]
doegie
F1bas: T of D?
quote:-edit-
Op zondag 16 december 2001 13:58 schreef F1Bas het volgende:[..]
T plz
nieuwe vraag: hoe wordt jouw dagindeling vandaag?
quote:5 uur klaar met werken, daarna naar huis en lekker eten, wat tv kijken en een beetje fokken, beetje luieren.
Op zondag 16 december 2001 14:17 schreef Snipah het volgende:[..]
-edit-
laat maar, misschien te moeilijk?nieuwe vraag: hoe wordt jouw dagindeling vandaag?
quote:waar werk je?
Op zondag 16 december 2001 14:24 schreef F1Bas het volgende:[..]
5 uur klaar met werken, daarna naar huis en lekker eten, wat tv kijken en een beetje fokken, beetje luieren.
quote:zie profiel, Planet internet dus
Op zondag 16 december 2001 14:25 schreef Snipah het volgende:[..]
waar werk je?
quote:Druk he
Op zondag 16 december 2001 15:06 schreef Pjederdy het volgende:
Gekkenhuis hier!!
quote:Zeker...te meer omdat ik er niet ben...
Op zondag 16 december 2001 15:11 schreef F1Bas het volgende:[..]
Druk he
quote:Ah, een lurker, sluit maar aan bij de rest. Iedereen zit te lurken en vraagt zich af waarom er niet gepost wordt.
Op zondag 16 december 2001 15:15 schreef WheeleE het volgende:[..]
Zeker...te meer omdat ik er niet ben...
oeps...nou heb ik me verraden...maar ik heb echt geen tijd hoor...
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 16-12-2001 15:19]
quote:Ik ben er gewoon maar als niemand zich meld dan zeg ik ook niks
Op zondag 16 december 2001 15:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ah, een lurker, sluit maar aan bij de rest. Iedereen zit te lurken en vraagt zich af waarom er niet gepost wordt.
quote:Doe maar een T dan !
Op zondag 16 december 2001 15:19 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ik ben er gewoon maar als niemand zich meld dan zeg ik ook niks
quote:AL plannen voor kerst? en zo ja, welke?
Op zondag 16 december 2001 15:19 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Doe maar een T dan !
quote:
Op zondag 16 december 2001 15:24 schreef F1Bas het volgende:[..]
AL plannen voor kerst? en zo ja, welke?
En jij?
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 16-12-2001 15:37]
quote:
Op zondag 16 december 2001 15:27 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Kerstavond naar vrienden. Eerste kerstdag naar mn ouders. Tweede kerstdag de stad in.
En jij?
quote:T or D
Op zondag 16 december 2001 16:35 schreef calvobbes het volgende:
* kick *
quote:Rook je? Zo ja waarom stop je er niet mee?
Op zondag 16 december 2001 16:39 schreef calvobbes het volgende:[..]
T!
quote:NEE
Op zondag 16 december 2001 16:42 schreef F1Bas het volgende:Rook je? Zo ja waarom stop je er niet mee?
Nog nooit gerookt en zal ik nooit doen ook! Van dichtbij meegemaakt wat het allemaal aan kan richten daardoor zal ik nooit een sigaret in m'n mond nemen
quote:GG, roken is
Op zondag 16 december 2001 16:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
NEE
Nog nooit gerookt en zal ik nooit doen ook! Van dichtbij meegemaakt wat het allemaal aan kan richten daardoor zal ik nooit een sigaret in m'n mond nemen
Geeft u mij maar een T..
quote:wat staat op nr. 1 op jouw verlanglijstje?
Op zondag 16 december 2001 16:51 schreef WheeleE het volgende:
Ook goeiemiddag allemaalGeeft u mij maar een T..
Alegemen T voor iedereen die wilt:
Wat is jullie meest irritante / opvallend gewoonte
nagelbijten, neuspeuteren, roken enz
quote:GG !!
Op zondag 16 december 2001 15:31 schreef F1Bas het volgende:[..]
Kerstavond: geen idee Eerste kerstdag thuis bij mijn ouders Tweede kerstdag uit eten met de familie
Die gezellige dagen toch altijd he !!
quote:Ehm...tja...ik denk dat dat een eigen autootje is, of een eigen huisje...maarja, dat zit er voorlopig niet in. Ik neem ook genoegen met een leuke DVD of ee nmooie scanner ofzo..
Op zondag 16 december 2001 16:53 schreef Snipah het volgende:[..]
wat staat op nr. 1 op jouw verlanglijstje?
quote:Nagelbijten...met stip op 1
Op zondag 16 december 2001 16:54 schreef calvobbes het volgende:
Welkom allemaalAlegemen T voor iedereen die wilt:
quote:smoken, zeker weten!
Op zondag 16 december 2001 16:54 schreef calvobbes het volgende:
Welkom allemaalAlegemen T voor iedereen die wilt:
quote:Tot later!!
Op zondag 16 december 2001 16:59 schreef F1Bas het volgende:
*gaat naar huis*
ene Snipah , stond er voor jou niet nog een dare??
quote:euh
Op zondag 16 december 2001 17:12 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Tot later!!
ene Snipah , stond er voor jou niet nog een dare??
quote:Die van die klachtenbrief??
Op zondag 16 december 2001 17:13 schreef Snipah het volgende:[..]
euh
quote:die werd afgewezen voor een andere.
Op zondag 16 december 2001 17:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Die van die klachtenbrief??
Ik hebbem even bij de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 gezet.
quote:AH, jammer
Op zondag 16 december 2001 17:29 schreef Snipah het volgende:[..]
die werd afgewezen voor een andere.
quote:
Op zondag 16 december 2001 17:29 schreef Snipah het volgende:[..]
die werd afgewezen voor een andere.
quote:
Scan de cover van je laatst gekochte DVD/CD/CD-ROM/Video/Boek/Tijdschrift in en plaats het bewijs hier (voor 5 minuutjes)
[Dit bericht is gewijzigd door Snipah op 16-12-2001 17:45]
quote:Tis nog middag
Op zondag 16 december 2001 17:42 schreef calvobbes het volgende:
Goedenavond
quote:Maar 't is erg donker buiten
Op zondag 16 december 2001 17:44 schreef F1Bas het volgende:Tis nog middag
quote:Dat is het 's ochtends ook
Op zondag 16 december 2001 17:45 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar 't is erg donker buiten
quote:Goedendag
Op zondag 16 december 2001 17:42 schreef calvobbes het volgende:
Goedenavond
T: wat ga jij allemaal afsteken op oud&nieuw?
quote:Goed compromis
Op zondag 16 december 2001 17:46 schreef Snipah het volgende:Goedendag
quote:Pfff... nog geen idee, ga waarschijnlijk nog wel een pakketje siervuurwerk kopen bij die fietshandel hier om de hoek
T: wat ga jij allemaal afsteken op oud&nieuw?
quote:Woon je vlakbij Blom?
Op zondag 16 december 2001 17:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goed compromis
[..]Pfff... nog geen idee, ga waarschijnlijk nog wel een pakketje siervuurwerk kopen bij die fietshandel hier om de hoek
quote:GG
Op zondag 16 december 2001 17:48 schreef calvobbes het volgende:[..]
Goed compromis
[..]Pfff... nog geen idee, ga waarschijnlijk nog wel een pakketje siervuurwerk kopen bij die fietshandel hier om de hoek
quote:Ja die ja!!! minuutje of vijf lopen
Op zondag 16 december 2001 17:49 schreef F1Bas het volgende:Woon je vlakbij Blom?
quote:wat wordt jouw Kerstdiner?
Op zondag 16 december 2001 17:49 schreef WheeleE het volgende:
Goeiedag allemaal..wie heeft er voor mij nog een T om mee te beginnen?
quote:Ik woon weer vlakbij die andere fietsenwinkel
Op zondag 16 december 2001 17:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja die ja!!! minuutje of vijf lopen
quote:Geen flauw idee. Ik sta zelf niet in de keuken, maar het zal wel iets van vis en vlees worden, met een salade en een lekker toetje, roomijs ofzo
Op zondag 16 december 2001 17:51 schreef Snipah het volgende:[..]
wat wordt jouw Kerstdiner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |