Barbaar!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik wil die van NAC wel, maar eerst effe die handtekeningen der afwassen dan.
35 euro, verzendskosten voor mijn rekeningquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Slicky het volgende:
30 euro's voor die 2 psv's?
Wat dacht je van 16 euro excl. verzenden?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:48 schreef MaxPower het volgende:
Hmm, denk dat ie net iets te klein voor me is... voor 12 euro incl. wil ik de gok wel wagen.
Doe maar eens een goed bod!quote:Op zondag 4 juni 2006 18:58 schreef Chinless het volgende:
k heb wel interesse in die van NAC, mja wat moet die kosten
Nee, dat is me teveel voor een shirt die ik waarschijnlijk net niet aankan en met een klein brandgaatje erin. ¤15 incl is mijn maximum.quote:Op zondag 4 juni 2006 21:38 schreef Trevor het volgende:
[..]
Wat dacht je van 16 euro excl. verzenden?![]()
Helaas, das me te weinig voor dit shirt... het gaatje zie je nauwelijks, en het shirt vind ik net iets te bijzonder voor 15 incl.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, dat is me teveel voor een shirt die ik waarschijnlijk net niet aankan en met een klein brandgaatje erin. ¤15 incl is mijn maximum.
Dat shirt is prima, en nog af te halen in Groningen ook! Scheelt je verzendskostenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:38 schreef Prosac het volgende:
Nog iets aan de hand met dat FC Shirt?
Oei, lastige vraag... Blauwe van Werder is het oudst, rond '95. Groene thuisshirt is geloof ik rond 1997, Twente-shirt zou ook wel rond datzelfde jaar zijn, maar weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:19 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
werder bremen en twente, welk jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |