NOG nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef Muck het volgende:
the last post? tis heul geen dodenherdenking!
Een TuPo is een TussenPostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef Muck het volgende:
the last post? tis heul geen dodenherdenking!
Mediamarkt, TITS, BCC, Harendse Smitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Noem eens een aantal elektrospeciaalzaken?
zo zal het geschieden....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef c0nd0r het volgende:
LovelyLady die trio moet je nog even vermelden in mijn FoBo dan kom ik daar na de luch op terug
naja, heb ik weer wat geleerd dat je zelf verzonnen hebtquote:
Ik welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:25 schreef ErwinEHVNL het volgende:
c0nd0r heb jij Laffer zun blaffer nou al gezien?!
je zou zomaar thuis kunnen blijven, je leert toch genoeg hierquote:
Vergeet je wandelstok nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ff een stukje wandelen... tot zo!!!
eet smakelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:27 schreef Ladylike het volgende:
jongens, ik ben mn honger stillen
tot na 14.00 uur
pussy, ze hebben ons alleen gelatenquote:
Fa'shizzle!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:45 schreef Jo0Lz het volgende:
Hahaha, baggerdag
Tis wel altijd een ietswat langzame dag
Ja, iedereen is wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:43 schreef -Marc- het volgende:
Jullie gaan langzaam!!!
Ja hallo!, dat is natuurlijk niet het enige dat wij hier doen!quote:
daar ging ik ook niet vanuitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja hallo!, dat is natuurlijk niet het enige dat wij hier doen!
goed dat ik dat weet danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en jezelf quoten valt ook niet onder baggeren?
nahquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou, doe je best maar zou ik zeggen.
jij was toch ook die achterlijke uit het EHV-topic? Ja, dat was jij ja, die me niet mocht, terwijl je me niet eens kent. Vanavond een biertje pakken? Kun je daarna gerust een oordeel over me vellen.quote:
das goed!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij was toch ook die achterlijke uit het EHV-topic? Ja, dat was jij ja, die me niet mocht, terwijl je me niet eens kent. Vanavond een biertje pakken? Kun je daarna gerust een oordeel over me vellen.![]()
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
wie heeft die fantastische smilie gemaakt?
vroeg ik me ook al af ja...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
ik kom overal... maar stratum is wel echt gezellig... LOOIER!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, je komt vast nergens anders, dan is het al snel gezellig op stratum natuurlijk.![]()
Geen idee, maar hij is inderdaad fantastischquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]
mag je er ook binnen boven de 14 dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik kom overal... maar stratum is wel echt gezellig... LOOIER!!![]()
Stratum, dat is toch die tent waar FlowDesign rondhangtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik kom overal... maar stratum is wel echt gezellig... LOOIER!!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag je er ook binnen boven de 14 dan?
dat is een straat waar Flow rondhangt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:58 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Stratum, dat is toch die tent waar FlowDesign rondhangt![]()
Niet dus? Ik val in een andere leeftijds-categorie, daar moet ik wel rekening mee houden natuurlijk.quote:
hoeft geen pils te vatte hoor?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet dus? Ik val in een andere leeftijds-categorie, daar moet ik wel rekening mee houden natuurlijk.
ik ook niet....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, ik hoef al die andere zoete zut niet![]()
maakt me niet zoveel uit, waar plek is, ik ben een luie mens en wil graag zittenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik ook niet....
maar waar ga je dan altijd naartoe op de markt?
dan moet je naar de Looier!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maakt me niet zoveel uit, waar plek is, ik ben een luie mens en wil graag zitten![]()
maar weinig lekkere wijven waar je mee kunt praten... omdat ze ztiiten op terras..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, zo vaak kom ik er niet, lekker centraal is het grote voordeel.
ik spreek liever dames aan van mijn leeftijd, die ook nog aanspreekbaar zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar weinig lekkere wijven waar je mee kunt praten... omdat ze ztiiten op terras..
in het cafe is nog wat aan te spreken!![]()
smakelijk schatje!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik ben even lunchen mensen [afbeelding].
smakelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
als ze op hun zitvlees zitten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat kan al zittende op het terras ook prima
eet smakelijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:07 schreef pussydeluxe het volgende:
die spreek je toch ook niet aan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er komt ook volk voorbij lopen natuurlijk
jij bent meer van :quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
cultuurverschil zullen we dan maar zeggen
neuh.. ander cultuurtjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij bent meer van :
eey dushi.... ik hebbe grote piem0l... en jij past daar precies op![]()
tuurlijk nietquote:
heb je weer niet genoeg aan mij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
kun je niet nog wat mooie meisjes hier regelen?![]()
tuurlijk wel maar hoe meer zielen hoe groter de piem0l vreugd!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk niet
[..]
heb je weer niet genoeg aan mij?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar hoe meer zielen hoe groter de piem0l vreugd!![]()
zo monologisch is het niet hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Mensen wat gaat het weer snel hier!
Helemaal nu Erwin steeds monologen uitspuugt
en dan hou ik me nog inquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
Mensen wat gaat het weer snel hier!
Helemaal nu Erwin steeds monologen uitspuugt
haal ViVi hier!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken niet zoveel mooie meisjes
Ik vind jongetjes over het algemeen veel leuker
blijf dan bezig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ken niet zoveel mooie meisjes
Ik vind jongetjes over het algemeen veel leuker
zei ik dat dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je bent helemaal geen AUSLANDER ---> JEROEN
monologisch ---> eigenlijk heel logischquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo monologisch is het niet hoor.
klinkt logischquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
monologisch ---> eigenlijk heel logisch
euh nee, ik ben mijn administratie aan het bijwerkenquote:
eerst belangerijke zakenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
euh nee, ik ben mijn administratie aan het bijwerken
quote:
Hot sjitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik weet.
Wij zijn op meerdere plekken tegelijk![]()
ik denk het niet...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
![]()
13.gif enzo...
Gaat Fok! mij maandag trouwens ook een cadeautje geven voor mijn verjaardag?![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef -Marc- het volgende:
bitchassshitpissfuckcuntcocksuckermotherfuckbitchass is dat je bijnaam BABS?
Nee, dat heb je gekopieerd uit de reactie van Juiced in mn foboquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef -Marc- het volgende:
bitchassshitpissfuckcuntcocksuckermotherfuckbitchass is dat je bijnaam BABS?
nee, ik kreeg ook niksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
![]()
13.gif enzo...
Gaat Fok! mij maandag trouwens ook een cadeautje geven voor mijn verjaardag?![]()
Komt uit Stofje zijn Fobo hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, dat heb je gekopieerd uit de reactie van Juiced in mn fobo![]()
Dat krijg ik waarschijnlijk niet eensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik kreeg ook niks![]()
alleen een heel slecht verjaardagstopic
waar 3 mensen in hadden gepostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ik kreeg ook niks![]()
alleen een heel slecht verjaardagstopic
awwww, mijn favoriete hobbelhoer uit de OP...quote:
En alleen c0nd0r kan je OP changenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat heb ik gezegd Bi0. Maar ze zeiden dat je je eerst moest melden.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
We waren die hobbelhoer vrij snel zat...
Nope, ze kan Stoffert er ff bijhalenquote:
Hij komt toch niet.quote:
Heb je al eens een trio geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij komt toch niet.
Na bijna 4 maanden is het nieuwtje er wel af.
Hij doet niet meer z'n best voor me.![]()
awwwquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij komt toch niet.
Na bijna 4 maanden is het nieuwtje er wel af.
Hij doet niet meer z'n best voor me.![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bijna. Maar hij wilde Biogarde niet in bed hebben.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bijna. Maar hij wilde Biogarde niet in bed hebben.
I must say: ik vond m middelmatig..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
wat een mietje, Bio is hot man
Ijsmeis is al een echte vrouw. Daarom!quote:
Jij wilde met spuugquote:
Daarom, alleen moeten haar tietjes nog groeienquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ijsmeis is al een echte vrouw. Daarom!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Biogarde het volgende:
En ik zei nog: "zonder spuug is het veel intenser"![]()
Ik had nog nooit zo'n grote meegemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:06 schreef Biogarde het volgende:
En ik zei nog: "zonder spuug is het veel intenser"![]()
Jij wilde met zak en alquote:
Dan alleen maar pijpen gaat ook vervelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat nieuw proberen als je het niet erg vind
Ja! Dus. Enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat nieuw proberen als je het niet erg vind
Heey die Erwinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
haaai ben ik weer!
Wat is er zo magisch aan die OP?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Heeeej c0nd0r
Kan je Bio in de OP zetten?
Kijk, ik heb je al meerdere keren moeten vertellen, dat ik het fijn vind als ik m'n zak in je mond mag hangen (het zogenaamde "theezakje")quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan alleen maar pijpen gaat ook vervelen
Bio heeft een geile avatar, reden genoeg toch?quote:
Theezakjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk, ik heb je al meerdere keren moeten vertellen, dat ik het fijn vind als ik m'n zak in je mond mag hangen (het zogenaamde "theezakje")![]()
Maar nee, je moest weer "even snel pijpen"![]()
Dat is wel waarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bio heeft een geile avatar, reden genoeg toch?
Iedere dag heen en iedere dag terug. Hoezo?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar hebben jullie ook wel eens sex gehad op de achterbank van de bus?
Neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Bio en ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
* Zichzelf toegang tot DB verschaftquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar ze had het vakje aangevinkt waar stond"alleen zichtbaar voor eigenaar FoBo"![]()
Schijtsrechterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bio en ik?
We doen niet anders
PDL is scheidsrechter
Und?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Gebs het volgende:
Ik ben klaar met me coachings gesprek en ik ga zo naar huis toe
Sex in het vliegtuig is overratedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij zat toch bij de mile high club?
Sex in het vliegtuig is onhandigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Sex in het vliegtuig is overrated
Been there. Done that. Vreselijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Shit *poef wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
niet als je de piloot neuktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Daar kom jij dan weer meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zin om genomen te worden door 4 mannen tegelijk?!
Ja die vieze toiletjesquote:
duh, ik heb het al tijden over een mannen-haremquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zin om genomen te worden door 4 mannen tegelijk?!
Ik meld mij af!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
duh, ik heb het al tijden over een mannen-harem
IN HET VLIEGTUIG HE!quote:
Hippe sjizzle beebquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja die vieze toiletjesin businessclass gaat nog, dat vlieg ik meestal
is ook altijd zo cheil als mijn balzak tegen die van c0nd0r schuurt tijdens het DP'enquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Mag ik mag ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
had je al gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |