Ja, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
Normaal posten mensen hier altijd als ze hoofdpijn hebben, een ei gaan eten of naar school moeten, erg gezapig dus.
Wat zullen we nu beleven?
Mij ook niet maar vind het wel grappig om de reacties te lezen als iemand anders er anders over denkt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Ow in dat geval boeit het me geen flikker
Discussies voeren is jou idd vreemd. Paar opmerkingen daar houdt het me op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mij ook niet maar vind het wel grappig om de reacties te lezen als iemand anders er anders over denkt.
Ik wil best wel een discussie aangaan over het een of ander maar niet over zaken waar ik me niet druk over kan maken zoals deze.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Discussies voeren is jou idd vreemd. Paar opmerkingen daar houdt het me op.
Kijk lekker de andere kant op en geniet van het leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:54 schreef DutchGooner het volgende:
Wat boeit mij het nou waarom hij zelfmoord heeft gepleegd.
Iets wat hij blijkbaar iig niet meer kan.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk lekker de andere kant op en geniet van het leven.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:00 schreef DutchGooner het volgende:
Maar ik moet zeggen,ik doe mijn best,Carpe Diem enzo he?
Lieve Tong,doe alsjeblieft geen gekke dingen vannacht,FOK zal nooit meer hetzelfde zijn hoor anders!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Als je niks van me hoort morgen kan het zijn dat ik er een eind aan heb gemaakt. De kans is klein. Maar je weet nooit.
Als je de telefoon niet opneemt, vermoord ik je.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Als je niks van me hoort morgen kan het zijn dat ik er een eind aan heb gemaakt. De kans is klein. Maar je weet nooit.
Positiefquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je de telefoon niet opneemt, vermoord ik je.
Als de treinen rond Zaltbommel vertraging hebben weten we genoeg.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Ze hebben er idd wel een aardige spoorbrug liggen waar ik morgen nog overheen moetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als de treinen rond Zaltbommel vertraging hebben weten we genoeg.
Je moet me binnenkort nog even die kaarten voor het AT betalen, dus wacht nog even tot na 5-8, lul!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Dat is toch dat toernooi waar jullie maar de helft van zien?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet me binnenkort nog even die kaarten voor het AT betalen, dus wacht nog even tot na 5-8, lul!
Trusteh!
Meestal zien we er niet eens een kwart van.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:06 schreef DutchGooner het volgende:
Dat is toch dat toernooi waar jullie maar de helft van zien?
Zitten we wat dat betrefd op hetzelfde niveau,zag er altijd maar weinig van,vorig jaar kwam ik pas in de rust van een Arsenal wedstrijd de tribune opquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Meestal zien we er niet eens een kwart van.
Het heen-en-weer lopen naar die Grolsch-bar en het moeten afrekenen van al die drank met die Arena's kost ons teveel tijd.
We verheugen ons al op SCUM-uitschelden, hoewel het alweer niet lukte om naast het uitvak op Noord te zitten, dus Doc moet dit jaar extra hard schreeuwen en schelden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:11 schreef DutchGooner het volgende:
Zitten we wat dat betrefd op hetzelfde niveau,zag er altijd maar weinig van,vorig jaar kwam ik pas in de rust van een Arsenal wedstrijd de tribune op
Ben iig "blij" dat Arsenal dit jaar er niet speelt
Maar dat zal geen problemen opleveren lijkt mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
We verheugen ons al op SCUM-uitschelden, hoewel het alweer niet lukte om naast het uitvak op Noord te zitten, dus Doc moet dit jaar extra hard schreeuwen en schelden.![]()
Hij had al voorgesteld een groot anti-Ferguson-spandoek te maken om tegenover het uitvak op te hangenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:14 schreef DutchGooner het volgende:
Maar dat zal geen problemen opleveren lijkt mij
Bijna ouderwets, ik mis Doc nog.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 03:23 schreef Ambrosius het volgende:
Nog aardig wat activiteit hier zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |