Ja 80 jaar zijn en dan een einde aan je leven maken. Wat een impulsieve daad. Als je 90 bent kan ik het begrijpen maar 80 ? Man je hebt nog een een heel terminaal leven van botkanker te goed. Schandalig dat die man niet verder wilde lijden. Alsof wij blij zij als we de melk laten overkoken. Je moet wel gestoord zijn als je geen honderd wil worden gevoed door buisjes in je neus en je je stront niet kunt afvegen maar het via een buisje in een pot belandt. Laat mij maar honderd worden, en op handen en voeten kruipend naar het balkon om er vanaf te springen maar het hekje net te hoog is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oe, vertel eens.
[..]
Mwah. Dapper. Zelfmoord plegen omdat de pijn teveel is en dan gelijk maar een kogel door je kop te knallen. Het is vrij impulsief. Zeker als je nog iemand achter laat waar je lief en leed meedeelt.
Tuurlijk is het makkelijk oordelen Popie, maar ik vind het niet getuigen van lef.
Het stoom komt me nu al uit de oren, en ik moet er heel erg van pissen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:14 schreef popolon het volgende:
Ik laat me niet in deze discussie.
Foei!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
He verdeurrie. Heb ik toch alweer een eigen mening.
Zal het niet meer doen hoor.
Mag best hoor...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
He verdeurrie. Heb ik toch alweer een eigen mening.
Zal het niet meer doen hoor.
Alle mensen zijn gelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag best hoor...
over een jaar of 60 als je ook 80 bent en iets meer levenservaring hebt als die acteur.
En sommige meer gelijk.quote:
Ben ik ook. Maar toch nog een net iets betere als die kutgasten die voor herrie moesten zorgen... Sukkelsquote:
Mentale pijn? Fysieke pijn? Een kater? Te lang doorgewerkt?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:25 schreef tong80 het volgende:
Bliksem ken je het begrip pijn in je hoofd ?
Mentale pijn jongen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mentale pijn? Fysieke pijn? Een kater? Te lang doorgewerkt?
Mentale pijn zit in je hoofd en kan je dus verhelpen. En mijn leeftijd heeft niets met pijn te maken. Heb wel wat doorstaan hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mentale pijn jongen.
Je bent jong. Dat kom je nog wel eens tegen in je leven.
Je reageert anders als iemand die 18 is en het leven nog moet ontdekken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mentale pijn zit in je hoofd en kan je dus verhelpen. En mijn leeftijd heeft niets met pijn te maken. Heb wel wat doorstaan hoor.
een of andere 80-jarige met kanker die zelfmoord gepleegd heeft en dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij de ouderen op dit forumquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet niet precies over wie het gaat enzo, maar ben het wel eens met BS.
Goede toevoeging.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zal het overigens even nuanceren voordat mensen er straks niet van kunnen slapen en anderen morgenochtend weer moord en brand gaan schreeuwen
Ik vind het nogal laf en cru dat meneer een kogel door zijn hoofd jaagt in een waarschijnlijke impulsieve bui omdat de pijn hem op dat moment overwon, zoals de reactie van zijn verloofde was. Tuurlijk heeft meneer alle recht om een eind aan zijn leven te maken als hij de pijn niet kan verdragen. Waarom dan nou meteen een kogel, waarmee je nabestaanden totaal geen plezier doet? Waarom niet eenvoudig een spuitje in het bijzijn van zijn verloofde, zodat het een waardig afscheid is en nabestaanden nog normaal afscheid van het lichaam kunnen nemen?
Dat gaat namelijk een beetje moeilijk van een uit elkaar gespat hoofd.
Ja hee, die liggen nu allemaal te tukken, zitten zonder internet, op de camping of ergens anders. En het is de sportbar niet hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:42 schreef popolon het volgende:
Normaal posten mensen hier altijd als ze hoofdpijn hebben, een ei gaan eten of naar school moeten, erg gezapig dus.
Wat zullen we nu beleven?
Oh verhip.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja hee, die liggen nu allemaal te tukken, zitten zonder internet, op de camping of ergens anders. En het is de sportbar niet he
Wat heeft dat nou weer met ouderen te makenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
een of andere 80-jarige met kanker die zelfmoord gepleegd heeft en dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij de ouderen op dit forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |