Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoenersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Repeat het volgende:
Als ze een studentenvisum zou krijgen, nouja niks tegen te doen denk ik dan. Dat is ook haar goed recht, maar dat er dan zo'n stelletje veenlijken is die zo nodig in het nieuws willen komen door haar studie te betalen kan ik echt niet hebben
Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.
Ik heb er geen last van gehad, jij wel blijkbaar.
Maar goed, deze discussie is al lang over de houdbaarheidsdatum heen. Ik dacht ik gooi effe een knuppeltje in het hoenderhok.
Nu ga ik boodschappen doen.
Die stichting wil gewoon rellen, simpel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.
Ik snap alleen dat ze uitgezet is en ik snap niet dat een of andere stichting nu haar studie wil gaan betalen. Voor mij heeft ze namelijk gewoon gefraudeerd en ontneemt ze daarmee trouwens wel iemand anders de mogelijkheid om voor een betaalde studie in aanmerking te komen.
Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoeners![]()
Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef t-8one het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.
Maar aan de andere kant, zolang het niet mijn geld is heeft zij gewoon geluk gehad.
Jouw ouders hebben krom moeten liggen voor je studie, er zijn ook zat studenten wiens ouders bulken van het geld en wier die paar duizend euro geen bal kon schelen. Ik proef een beetje jaloezie en afgunst.
tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.
Whats the meaning of lifequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef moussie het volgende:
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?
het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoor![]()
Ho ho, dat ligt niet aan Verdonk he, de hele 2e Kamer was zo hypocriet en dramde door bij Verdonk om vooral de "beschikbare ruimte creatief te gebruiken", Verdonk wilde juist haar poot stijf houden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef moussie het volgende:
[..]
het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..
maar ja, dit maakt gewoon even weer goed duidelijk hoe we hier in nederland meten met 2 maten .. een meisje van net 18 dat verkeerd is voorgelicht voor van alles en nog wat uitschelden terwijl ze alleen maar d'r school wil gaan afmaken en daarnaast nog niet eens echt heeft gelogen, alleen regels creatief toegepast ..
en iemand anders die wel gelogen heeft over van alles, die in tegenstelling tot Taida nog niet eens een echte vluchteling was welbeschouwd, maar toevallig wel de sympathie heeft omdat ze ook tegen het islam aanschopt .. die mag dan weer wel blijven .. tss
Dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef Monocultuur het volgende:
ook grappig is dat Taida pas een schadevergoeding gaat eisen nu ze erop gewezen is dat het mogelijk is.
Eerder vond ze het blijkbaar niet zo erg dat haar naam in de krant stond. Ik heb haar er nooit over gehoord.
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Taïda moet maar eens een keertje hard geneukt worden.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Taïda moet maar eens een keertje hard geneukt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |