Nee ik snap er ook geen fuck van, waar zijn ze nou weer mee bezig hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang...Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef HUG-LIFE het volgende:
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor! Ze liegt, bedriegt, fraudeert en beschuldigt maar raak, en ik val alleen maar op haar mooie smoeltje!
jij klaagt De TS maakt daar kritische opmerkingen over!
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
maar het zijn dus wel lieverdjes?
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
Ik ben het daar ook niet mee eens, hoewel de steun voor haar makkelijker valt te beargumenteren dan de steun voor Taida.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
Mijn straatje dacht precies hetzelfde. 25 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Monocultuur het volgende:
Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.
Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!![]()
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd![]()
De wet zegt ook dat in uitzonderlijke gevallen deze gegevens wel naar butien mogen worden gebracht, om zodoende de waarheid te beschermen, althans, dat las ik in de krant gisteren of eergisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |