abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:14:58 #1
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38468055
Beste Nederlanders,

Het is nu officieel. Nederland is het grootste watjes land wat er bestaat ter wereld.

Taida krijgt gratis een studiebeurs om te gaan studeren in Nederland.
bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)ciert_studie_ta.html

Ik word zo kotsmisselijk van die kut crimineel. En het mooiste van alles is dat Nederland het toelaat.

Ik word dus net zo kotsmisselijk van die kutNederlanders.

Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.

Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 11:24:18 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38468400
eerlijk gezegd stond ik ook een beetje verbaasd toen ik het bericht zag.
-ze gaat minister verdonk aanklagen
-en ze komt na dr diploma doodleuk weer terug om in leiden rechten te gaan studeren.

ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?

of nederland een watjesland is zou ik niet durven zeggen. we hebben wel een stelsel waarin dit soort dubbelzinnigheden gewoon mogelijk zijn.
en dat vind ik raar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:27:41 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38468529
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?
Nee ik snap er ook geen fuck van, waar zijn ze nou weer mee bezig hier
pi_38468587
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang... Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
pi_38468662
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:34:26 #6
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38468785
Het is toch diep treurig? Eerst licht ze de boel op, en gaat daarna in de media liegen over waarom ze wegmoet. Na veel gezeur zegt de rechter dat ze wegmoet, maar dan kan ze niet want ze weet niet waar haar ouders wonen, en later blijkt dat ze wel wist waar die woonden omdat ze al 3 jaar in hetzelfde huis wonen daar. Daarna wil ze geld van onze overheid omdat die haar leugens ontkende.

Ik denk niet dat het erg leuk voor haar wordt op de universiteit......... De meeste mensen daar weten ook wat voor leugenachtig mens het is, en dat werkt niet in je voordeel.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:35:38 #7
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38468825
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang... Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:36:12 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38468850
grote god.. deze ophef gaat toch helemaal nergens over? Blijkbaar is het kind niet de domste, maar ze maakte de fout om de ayaan-route te willen volgen. Shit happens.
Geef haar een studiebeurs en een verblijfsvergunning, Rita heeft haar punt gescoord
Kunnen we dan nu weer gewoon over tot de orde van de dag?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38468860
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 11:37:26 ]
pi_38468867
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor!
jij klaagt
pi_38468908
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
maar het zijn dus wel lieverdjes?
pi_38468911
Ja het is gestoord. eerst dat gejank dat ze geen toekomst kan opbouwen in kosovo of servie of waar ze nu ook woont. En vervolgens doodleuk met een studiebeurs hier komen. Zo he, zij verkeert echt in een uitzichtloze situatie.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:37:42 #13
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38468915
Taida rechten studeren? Die gaat zichzelf gewoon hoereren hoor...
pi_38468940
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef HUG-LIFE het volgende:
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor! Ze liegt, bedriegt, fraudeert en beschuldigt maar raak, en ik val alleen maar op haar mooie smoeltje!
jij klaagt De TS maakt daar kritische opmerkingen over!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 11:39:31 ]
pi_38468989
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

maar het zijn dus wel lieverdjes?
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:41:35 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38469051
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:42:59 #17
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_38469105
Welkom thuis meid.
Enne, als je geslaagt bent voor je rechtenstudie doe je mijn zaakjes dan prodeo ?
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:43:11 #18
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_38469110
Toch wel verrassend dat je in Nederland met alles wegkomt behalve die snelheidsoverschrijding van 4 km/h.

Taida zit de hele dag op haar knie te slaan van het lachen terwijl ze de Nederlandse wetgevers, politici, hulpverleners en advocatuur elkaar dood laten bijten. Waarschijnlijk zal ze hier voorzien van alle lekkers dat Nederland te bieden heeft afstuderen, een smak geld incasseren voor het leed dat de gemeenschap haar aan heeft gedaan en er een glansrijke loopbaan mee opbouwen in een ver vreemd land. Mooie casus.... dat wel natuurlijk.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_38469152
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
Ik ben het daar ook niet mee eens, hoewel de steun voor haar makkelijker valt te beargumenteren dan de steun voor Taida.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:45:19 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38469194
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?
pi_38469285
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Overlast het volgende:

[..]

Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel. Ik wil daar misschien nog iets aan toevoegen voor de duidelijkheid: was het al die ophef waard? Had ze niet allang een verblijfsvergunning moeten hebben om al die soort genante vertoningen te voorkomen? Alleen omdat mevrouw Verdonks ego zo groot is?

Het is en was een zaak van niks die werd geleid door haat en afkeer van mensen die, misschien niet netjes gehandeld hebben (Hallo Hirshi Ali) maar die wel verder goed meedoen in de maatschappij. Dat kan ik van bandieten als de Aholdgang niet zeggen, dat zijn gewoon uitvreters, die over lijken, en middeninkomens gaan, die ons land ten schande maken voor de rest van de wereld.. klassejustitie. De zaak Taida heeft ons in elk geval iets geleerd: dat we nog eens goed moeten nadenken over dat belachelijke uitzetbeleid van Verdonk. Boersma en co heeft ons geleerd dat de macht niet ligt bij de overheid of justite maar dat de grote bedrijven het voor het zeggen hebben, die kunnen alles maken om vervolgens het te kunnen afkopen met een paar miljoen wat betaald wordt van hun bonussen of zo...wat ik dus probeerde te zeggen is: DAAR zou het over gegaan moeten zijn.... hier zouden discussiefora in de ban van moeten zijn... als je ziet wat er allemaal gezegd is over Verdonk of Taida dan denk je? Wat zijn dit allemaal voor een idioten?
pi_38469374
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Monocultuur het volgende:

Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.

Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!
Mijn straatje dacht precies hetzelfde. 25 jaar geleden al.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:50:18 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38469390
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38469441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
De wet zegt ook dat in uitzonderlijke gevallen deze gegevens wel naar butien mogen worden gebracht, om zodoende de waarheid te beschermen, althans, dat las ik in de krant gisteren of eergisteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')