Dat was inderdaad een beetje dom van mijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef Knekwurst het volgende:
Copycat: Het is de versie waarnaar wordt doorgelinkt, uiteraard is hij origineel.
Ik mail je asap.quote:Als je voor 7 incl. akkoord gaat mag je me mailen op lennartheurter@hotmail.com.
Gisteren de dvd in prima staat ontvangenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:03 schreef Knekwurst het volgende:
Omdat Copycat de vraagprijs direct betaald en jij daar nog onder zit.Voor 7 incl mag jij mij ook mailen.
![]()
Ik heb het vrijdagavond meteen overgeboekt. Weekendvertraging wellicht?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:17 schreef Knekwurst het volgende:
Overactieve actie van me, het geld is nog niet eens binnen.![]()
Thank youquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef Knekwurst het volgende:
ElisaB: alle andere topics van mij mogen dicht, verder is het duidelijk en ik zal het voortaan aangeven in het feedback topic of met een topic report.
Mailtje gestuurdquote:Op zondag 4 juni 2006 12:17 schreef Knekwurst het volgende:
Overactieve actie van me, het geld is nog niet eens binnen.![]()
yozzz: mail je me even op lennartheurter@hotmail.com voor de afhandeling?
Nee, het ging om de originele versiequote:Op zondag 4 juni 2006 14:15 schreef Patch het volgende:
Mijn topic ken je toch?
Kan je daar even doorsnuffelen
En het gaat toch om de Burton Planet of the Apes?
Bedanktquote:Op zondag 4 juni 2006 15:58 schreef m0ridin het volgende:
Mocht Donnie Darko toch nog niet verkocht zijn of overblijven dan 7 euro incl. Is ie toch echt weg dan wens ik de koper veel plezier met deze super film
Once upon a time in mexico is al verkocht. Voor de overige titels heb je mail.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:52 schreef Marinus het volgende:
Once Upon a Time in Mexico - 5
Rules of Engagement - 5
The Day of the Jackal - 5
The Good, The Bad and The Ugly - 5
Voor vraagprijs
Geen probleem johquote:Op maandag 5 juni 2006 01:56 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
@ patch: sorry, verkoop ging even voor ruil dus ik heb ze verkocht.![]()
Gelukkigquote:
Great!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:58 schreef Knekwurst het volgende:
Geld van donnie darko is ook binnen, doe hem waarschijnlijk morgen op de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |