ik toch ook niet! het gaat meer om het verleggen van grenzenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:25 schreef Morwen het volgende:
Ik ben niet net wakker en nu......Experiment naar de kloten![]()
neuken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:28 schreef duivelinnetje het volgende:
Houd je kop, laat me met rust, ben net wakker
wees blij dat ik niet net wakker benquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:29 schreef duivelinnetje het volgende:
Jezus Remlof, ben net wakker, chill ff LOL
Dude.. je weet tochquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:07 schreef remlof het volgende:
eens kijken of mensen die net wakker zijn ook inhoudsloos kunnen posten!
![]()
En waarom zijn die klotevogels weer aan het fluitenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:28 schreef remlof het volgende:
[..]
ik toch ook niet! het gaat meer om het verleggen van grenzen
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
En waarom zijn die klotevogels weer aan het fluitenEn waarom is het alweer licht, het is GVD onwijs vroeg nog
![]()
Hoi![]()
Hoi, ik kwam je even welterusten wensenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
En waarom zijn die klotevogels weer aan het fluitenEn waarom is het alweer licht, het is GVD onwijs vroeg nog
![]()
Hoi![]()
ach het is "morgen" toch kutweer morwen, dus het maakt niet uit hoelang je in je bed blijft liggen, tof toch!?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Hoi![]()
Hobbelsquote:
Stereoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi, ik kwam je even welterusten wensen
Binnenkort weer BB6'en, goed?![]()
Kruip ik bij jou, goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ach het is "morgen" toch kutweer morwen, dus het maakt niet uit hoelang je in je bed blijft liggen, tof toch!?
weetje he.. dat die vogels tussen 4.30 en 5.00 veel luidruchtigerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
HobbelsLicht genoeg, jezus, zit ik hier op de Noordpool ofzo
![]()
gezellig samen in slaap vallen met "Goedemorgen Nederland" op de tvquote:Op vrijdag 2 juni 2006 05:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kruip ik bij jou, goed![]()
*baggert gezellig door![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |