Ligt eraan wat je leuk vindt. Ik vond het museum van Yves Saint Laurent bijv heel leuk. Ook op gebied van architectuur is er veel te zien (bijv villa's van Le Corbusier die je kunt bezoeken), maar dat moet je dan wel interesseren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De toeristische acttracties zijn leuk, maar nu wil ik wel wat anders. Heb ook een klein deeltje Amelie route gedaan. Iemand tips voor een twintig jarige studente? Musea (al dan niet klein) ben ik ook in geinteresseerd.
Kan ook een onlinereisbureau zijn hoorquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:07 schreef tim2308 het volgende:
Reisbureau is zóó 1990.....
via een touroperator boeken is bij stedentrips vaak wel goedkoper ja. touroperators krijgen zoveel korting op de hotelkamers dat dat echt veel voordeliger is. Ook hebben veel touroperators nog 3=2's en 4=3's in het laagseizoen (en ja, juli en augustus zijn laagseizoen voor Parijs!).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Kan ook een onlinereisbureau zijn hoor![]()
Als ik op websites van hotels kijk zijn overnachtingen vaak duurder dan via een reisbureau namelijk![]()
welke actie van de NS?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:50 schreef Winski05 het volgende:
Van 1 augustus tot 8 augustus ga ik met vriendin lief naar ParijsGeweldig, die actie van NS
Ik heb dit keer geboekt via hostelworld.comquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:59 schreef Vava het volgende:
Boeken jullie de hotels direct bij het hotel of via een reisbureau?
Thalys bestaat 10 jaar...hierdoor kon je al voor 10 euro(retourtje 20 euro) naar Parijsquote:
Dat maakte mij ook niets uit, mijn vriendin gelukkig ook niet. We zochten puur om een goedkoop hotel op een mooi gelegen plaats. En dat is perfect geluktquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:44 schreef Vava het volgende:
Ik zal eens kijken naar hostelworld.com, gedeelde badkamer enz.. maakt me niet uit, ik wil alleen niet teveel betalen![]()
Ik vind het zonde om veel geld aan een hotel uit te geven, je komt er om te slapen/douchen/opfrissen en dat was het. Het enige wat ik wel erg handig vind is de bereikbaarheid, niet te ver van het centrum of in elk geval dichtbij een metrostation. En liever niet in een te erge achterbuurtquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:46 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dat maakte mij ook niets uit, mijn vriendin gelukkig ook niet. We zochten puur om een goedkoop hotel op een mooi gelegen plaats. En dat is perfect gelukt
geef je groot gelijk. Bovendien, en heb dit al eerder gezegd, alle hotels in Parijs, of het nu 1,2 of 3 sterren op de deur heeft staan, lijken als twee druppels water op elkaar! Of je moet in het Ritz belanden ofzo...das andere koek maar anders...lekker belangrijk of er een grotere bank in de lobby staat, of dat er een liftje in je hotel zit ipv alleen een trap....om dat soort dingetjes gaat het dus en betaal je soms wel enkele tientallen euro's per nacht meer...echt onbegrijpelijk dat mensen dat geld ervoor overhebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om veel geld aan een hotel uit te geven, je komt er om te slapen/douchen/opfrissen en dat was het. Het enige wat ik wel erg handig vind is de bereikbaarheid, niet te ver van het centrum of in elk geval dichtbij een metrostation. En liever niet in een te erge achterbuurt
Ik zit daar ook ff te kijken hè. Een private twin ensuite, dat is gewoon een 2persoonskamer? Dan lig ik niet met een andere onbekende op de kamer toch?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:22 schreef melismay het volgende:
Wij hebben via Hostelbookers.com geboekt. 27 euro p.n.p.p. voor een tweepersoonskamer met eigen badkamer. Wij wilden ook zo goedkoop mogelijk, maar ik had geen zin in een meerpersoonskamer, want dan ben ik na 2 nachten al helemaal dood. En een eigen badkamer vind ik toch ook wel een grote pre
Bij dit bedrag zitten lakens, handdoeken en ontbijt trouwens ook wel in, dus wat dat betreft vind ik het helemaal geen slechte prijs... Ze hebben op die site trouwens ook nog wel goedkoper, als je een meerpersoonskamer neemt bijvoorbeeld
Dat is idd een eigen kamer, met 2 eenpersoonsbedden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zit daar ook ff te kijken hè. Een private twin ensuite, dat is gewoon een 2persoonskamer? Dan lig ik niet met een andere onbekende op de kamer toch?
Wat heb je dat toch weer prachtig uitgelegdquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is idd een eigen kamer, met 2 eenpersoonsbedden.
De private double is een eigen kamer met een tweepersoonsbed.
En als er ensuite bijstaat wil dat zeggen dat je een eigen wc en douche bij de kamer hebt.
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:29 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat heb je dat toch weer prachtig uitgelegd![]()
Dit is handig! Ik was ook al aan het kijken wat nou wat zou zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is idd een eigen kamer, met 2 eenpersoonsbedden.
De private double is een eigen kamer met een tweepersoonsbed.
En als er ensuite bijstaat wil dat zeggen dat je een eigen wc en douche bij de kamer hebt.
Mogge.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |