dudequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:57 schreef TC03 het volgende:
Kloon, niet leuk, slotje, permban.
Als jij nu eens 10 jaar eerder dood was gegaan, of liever gezegd, niet eens geboren was geworden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef heiden6 het volgende:
> RIAGG.
hej neger!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Log uit, ga slapen en schrijf jezelf morgenochtend in bij een inrichting.
Als jij nu eens sterft, en niet meer leeft, heb ik meer lucht om adem te halen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Log uit, ga slapen en schrijf jezelf morgenochtend in bij een inrichting.
Sterf, kankerschizo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:01 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als jij nu eens 10 jaar eerder dood was gegaan, of liever gezegd, niet eens geboren was geworden.
Zou een hoop ellende schelen.
Je bent afval.
't Is geeneens een kloon.quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef Sight_key het volgende:
Jullie mogen morgen helemaal op mij uitleven.
Ik ga slapen.
Tot morgen beste mensen. En hou jullie koest.!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet meer wakker worden, hèquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef Sight_key het volgende:
Jullie mogen morgen helemaal op mij uitleven.
Ik ga slapen.
Tot morgen beste mensen. En hou jullie koest.!!!!!!!!!!!!!!!!
In mijn ogen ben jij altijd een loser geweest, dus hou je niet groot hier. Je kunt niet tegen mij op beste kameraad.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sterf, kankerschizo.
Zo, en nu slapen, Sesamstraat is al lang afgelopen. En nee, Pino zit ook vandaag niet onder je bed, ook al heb je zo'n gevoel.
Het is geen stijl om nu al te gaan pittenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:07 schreef Sight_key het volgende:
Everyone wants to rule the world.
But there is only one who is capable of.
En nu sluit ik af.
Dag lieve mensen!!!!!!!
Jij gaat ook nog buigen ooit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:07 schreef michiel_merk het volgende:
ik zou het niet erg vinden als jij aan een touw ging bungelen
Ja hè?quote:
Volgens mij ben jij een loser, maar dat is niet volgens mij.quote:
Truste hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Sight_key het volgende:
En nu ben ik echt weg.
Heiden6 is lelijk en kansloos. En heeft een te grote onrechtvaardige mond. Is in principe lelijk en kansloos dus. En heeft geen recht van spreken. Doet zich groter voor dan hij is.
Man, even serieus, wat bezielt jou?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Sight_key het volgende:
En nu ben ik echt weg.
Heiden6 is lelijk en kansloos. En heeft een te grote onrechtvaardige mond. Is in principe lelijk en kansloos dus. En heeft geen recht van spreken. Doet zich groter voor dan hij is.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Overlast het volgende:
Ik vind het een van de betere users van de laatste tijd. Volgens mij is het geen kloon![]()
Hij is geen amateuren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Sight_key het volgende:
En nu ben ik echt weg.
Zeker niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:12 schreef tonks het volgende:
Dromenvanger, ga terug naar celblok B en slik die groene pilletjes die ze je geven.
Ga kranten-bezorgen jij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:12 schreef tonks het volgende:
Dromenvanger, ga terug naar celblok B en slik die groene pilletjes die ze je geven.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:12 schreef tonks het volgende:
Als jij even je tanden zou poetsen en die borstel uit je anus laat bloeden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:13 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ga kranten-bezorgen jij.
Slaaf van de maatschappij.
Doe je ook wat nuttigs.
Voor de rest komt er toch niets zinnigs uit die stink-muil van jou.![]()
Zoooo goed is ie toch nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:15 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik ben ook om. Beste topic van het jaar.
Gevonden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:17 schreef BaajGuardian het volgende:
je hebt gelijk, geenstijl is een doorgedraaid zootje.
maar eh, je had destijds op fok in je fotoboek een foto waar je in je ogen kon kijken, op deze foto wil dat niet echt
sterftquote:
ja nu ik hier toch benquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:39 schreef navvy het volgende:
tis bijna 6 juni 2006. datum van de duivel, damn wat een kuttopic. Biertje iemand?
Pilske erbijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:46 schreef navvy het volgende:
Proost! Al die trietsheid in dit topic, beer is the answer!
ik ook!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik houd van Grolsch.
Leg eens uit, wat is een "heerseer"?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:05 schreef Sight_key het volgende: Omdat er maar een heerseer is op deze planeet en in dit universum
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:15 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik ben ook om. Beste topic van het jaar.
jouw ontwetendheid is mijn creatie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Jij gaat ook nog buigen ooit.
Je gaat mijn voeten kussen nog.
Maar ik ga nu weg.
Morgen met plezier verder![]()
Iedereen zal mijn voeten kussen.
Omdat ik koning ben hier. De enige echte koning.
Kijk je me in de ogen in het echt, dan weet je dat. Dan voel je dat. En dan zul je dat beseffen.
Dit is jullie koning.
Hier heeft 'ie een punt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:01 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Als jij nu eens 10 jaar eerder dood was gegaan, of liever gezegd, niet eens geboren was geworden.
Zou een hoop ellende schelen.
Je bent afval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |