je kunt er wel leuk winkelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat Parijs gisterennacht in de uitverkoop was voor 20 euro per retourtje.
En je bent er doorgekomenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat Parijs gisterennacht in de uitverkoop was voor 20 euro per retourtje.
net op tijd voor qu en mijn feestje!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uhuh, 25 t/m 28 augustus. Dan ben ik ook net weer een maandje in Nederland.![]()
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kunt er wel leuk winkelen
maar verder
ik vind parijs ook maar vies
maja ik ben gek
Je gaat toch niet aan de redbull ofzo hequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nu kan ik verven met mn haar
ow ow de motivatie
heeft er iemand een drankje motivatie voor me?
naja eerst maar eens onbijten
Nou ja ze hadden dat tarief niet op het tijdstip dat ik wilde.quote:
Kortquote:
Ben er nog nooit geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
je kunt er wel leuk winkelen
maar verder
ik vind parijs ook maar vies
maja ik ben gek
Was het maar waarquote:
Das prima toch? Normaal ben je een stuk meer kwijt hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden dat tarief niet op het tijdstip dat ik wilde.Nu betaal ik 70 euro voor 2 retourtjes.
je gaat dus 2xquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nou ja ze hadden dat tarief niet op het tijdstip dat ik wilde.Nu betaal ik 70 euro voor 2 retourtjes.
Normaal kost een retourtje minimaal 65 euro per persoon dus dit scheelt wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das prima toch? Normaal ben je een stuk meer kwijt hoor
Nee er gaat iemand mee.quote:
ik heb liever de nepversiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet aan de redbull ofzo he
Ik zou er alleen nog weleens heen willen om nog een keer naar Père Lachaise te gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom gaat iedereen toch naar parijs?
ik vind daar serieus niks meer aan
2 dagen en je hebt alles gezien
alleendisney
blijft gaaf
Hoiquote:
doe je dan de groeten aan Jim?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou er alleen nog weleens heen willen om nog een keer naar Père Lachaise te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |