Thnxquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben van alle gemakken voorzien
http://www.tafel50.nl/pinkpop_blokjesschema.pdf
K flikker gewoon troep in m'n tas en dan kom t hetmeestal wel goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx![]()
jij bent goed voorbereid hoor... ik hoorde van Peaceman dat ik een drankje mag meedrinken. Geen bier voor mij, maar dat komt wel goed...
![]()
![]()
Nou dat is nog een pokke end lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Parkeren
In Landgraaf zijn op loopafstand van de campings vanaf zaterdagmorgen 7 uur een grote overzichtelijke bewaakte parkeerplaats ingericht welke is gelegen aan de Delleweg (indien deze vol is wordt je doorverwezen naar de parkeerplaats op de Burgemeester Custerslaan) waar tegen betaling van 10 euro alle Pinkpopdagen kan worden geparkeerd. Deze locatie is 24 uur per dag bewaakt.![]()
![]()
Jups over 3 uurtjes gaat k wegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Gewoon lekker fokken op het werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je bent trouwens ook al helemaal in de mood of niet? Je goede zin druipt hier van het scherm af![]()
Ik moet vandaag nog de hele dag werken en het is beredruken ik zit alleen... gelukkig gaat de tijd wel snel.
Maakt niet uit, we hebben dan niet eerst 4 uur in de trein gezeten, dus ik denk dat een stukje de benen strekken niet zo erg is... en als we een halfuurtje moeten lopen... lekker belangrijk....quote:
Zieje goed plan, dan gaat ikalles ff in m'n tas donderen en de korte broek doen we in optimise maargewoon aanquote:
Placeboquote:
En je wilt ze niet eens aan mij gevenquote:
Zeg je krijgt een biertjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
En je wilt ze niet eens aan mij geven![]()
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schemaquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...quote:
Ik wil ook komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben jullie al wanneer, hoe laat en waar afgesproken trouwens? Dan kan ik daar rekening mee houden in het schema![]()
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan besprekenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
hoe kom je aan backstage pasje dan? en wat moet je ermee? optredens zijn ONstage en kijken doe je vanaf FRONTstage... en artiesten zitten niet te wachten op allemaal mensen die daar komen hangen volgens mij...
Geef je nummer ff aan iemand en het moet goed komen.quote:
oke, jij doet het dan neem ik aan voor je werk?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Interviews met de artiesten hebben misschien? en daarbij zie ik de artiesten ook wel van uit het FRONT maar goed er zijn gewoon bepaalde dingen je maar beter BACKstage kan bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |