ja dan missen we een nummertjequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef svann het volgende:
Om de beurt?
Mij best, haal ik hem wel even weg.
Opgelost, ik heb 2680 geplaatstquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja dan missen we een nummertje
Geweldig dat je die foto gevonden hebt!!!quote:
Das wel heel toevallig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik vlakbij gewoond!!!! (Palm Beach Gardens)
Ik heb t nog ff aangevuld met een plaatje (met het juiste nummerquote:
Echt heel erg leukquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb t nog ff aangevuld met een plaatje (met het juiste nummer) van waar we altijd op t strand lagen.... daar kreeg ik ook mijn eerste parkeerboete ($ 10,=) ooit...
Geweldige plaatjes....
Ik kwam t strand toevallig tegen toen ik op 2908 zocht......... echt puur toeval dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Echt heel erg leuk
Dat zelfs het strand zo te vinden was zegmet ook nog het juiste nummer
Herinneringen voor jou komen weer boven... zelfs de boete
De regels waarin een groot land klein kan zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kwam t strand toevallig tegen toen ik op 2908 zocht......... echt puur toeval dus.
En die boete was gewoon humor: ik had mijn kleine Honda op die parkeerplaats voor grote dikke Amerkaanse auto's ff achteruit geparkeerd zodat de zon op de geblindeerde achterruit zou schijnen ipv de voorruit... maar omdat het een één-richtingsstraat was met schuine parkeerplekken zou ik dus tegen de richting in gereden zijn...![]()
Anyway... een boete van $ 10,= kon ik me zelfs in 1989 niet druk om maken... Ik moest gewoon lachen dat ik "tegen de rijrichting in" zou hebben gereden..
Ik hoefde iig niet met deze bus![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |