Je doet het zelf ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef Ace1 het volgende:
Waarom zetten veel mensen overal een t achter? Niet alleen op het internet, maar ook gewoon als ze praten![]()
servert, brommert etc.
Iemand uit m'n klas noemde zichzelf laatst Hestert ipv Hester. In de 3e persoon zelfs ook nog![]()
bah.
Zit jij bij hem in de klas, meht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef meh het volgende:
hestert is een jongent
Wat stom.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef Ace1 het volgende:
Hester was best lekker, maar ze is gestopt met de opleiding
Niet, Volkert van der Graaftquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
willem van hanegemt is er mee begonnen
Het gros van de userts heeft het van geenstijl overgenomen denk ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Ontopic, dezelfde reden waarom mailkuuk hendige sjiek zegt
ze denken gewoon dat het stoer is
Willem van Hanegem.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:28 schreef BaajGuardian het volgende:
nee serieus ik ben er echt mee begonnen lmao
NIETquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:28 schreef BaajGuardian het volgende:
ag nuuttust ik doet dit al jarenttttttttttquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:28 schreef BaajGuardian het volgende:
nee ik.quote:
psiestquote:
ik ookt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ag nuuttust ik doet dit al jarentttttttttt
willemt die kent je toch zekerts welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee ik.
wie de fukt is willem nou weer.
yepptquote:
pics.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
neuckert
waart??????quote:
tis pictquote:
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:30 schreef RobertvanWinkle het volgende:
[..]
Het gros van de userts heeft het van geenstijl overgenomen denk ik.
nee ik val zo op enzo, wordt ik weer beroemd enzoquote:
hoezo ben je emile ratelband danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee ik val zo op enzo, wordt ik weer beroemd enzo
lama![]()
ach? ik wordt het ooit!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hoezo ben je emile ratelband dan
ik mag het toch wel weten? ik ben ook beroemd!
[afbeelding]
Kan nooit zo erg zijn als dat "Oh ja joh?"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kom anders een tijdje door rotterdan lopen, die zetten echt overal een t achter. Ik gaat, ik doet, ik wilt, etc
En dan nog zeggen dat ze zo goed zijn in nederlands
oh ja joh?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als dat "Oh ja joh?"![]()
Dat wil je niet uitproberenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan nooit zo erg zijn als dat "Oh ja joh?"![]()
quote:
alweer een topic hierover???????????quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef Ace1 het volgende:
Waarom zetten veel mensen overal een t achter? Niet alleen op het internet, maar ook gewoon als ze praten![]()
servert, brommert etc.
Iemand uit m'n klas noemde zichzelf laatst Hestert ipv Hester. In de 3e persoon zelfs ook nog![]()
bah.
In Studio Spaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
willem van hanegemt is er mee begonnen
kikkerlikkertquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:51 schreef Nega het volgende:
En dan had je nog die kloon, met die bretellen, hoe heet die gozert nou, verdimme.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:24 schreef opkikkert het volgende:
't is allemaal de schuld van elly & rikkert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |