quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Derek De Lint - Worm.
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef peaceman het volgende:
Is de vader/ontvoerder/kloon/6e persoonlijkheid van Pos hier al gesignaleerd?
Just when we thought Scrut was dead. A worse villian arises from the depths of the Fokstreet.......quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenen![]()
Tong zit in personenassociatie moeilijke namen te bedenken...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenen![]()
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ben er al ik hem meer te doen dan fokken hoor.
Derek is goed.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ben er al ik hem meer te doen dan fokken hoor.
Ik niet hoor, ik besta niet eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik besta niet eens![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?![]()
Hoef je ook geen belasting te betalen, wat ben jij een bofferd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik besta niet eens![]()
Dat bedoel ik. Is er meer danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
N.a.v. je opmerking dat je meer hebt te doen dan fokken...
Ik snap er geen snars meer van, het is al laat en heb zware dag gehad... ik ga maar eens slapenquote:
Thnxquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Diaan ik zal duimen voor droog weer het programma is het beste van de laatste tien jaar.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Diaan ik zal duimen voor droog weer het programma is het beste van de laatste tien jaar.
Het p[rogram ma is dit jaar ein delijk weer van het TMF gehalte weggegaan. Echt goede bands spelen er. Maar waarschijnlijk zal Diaan net naar de andere bands gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was 2001 met jouw favoriete band!
![]()
Diaan gaat met mij mee, dus dat komt wel goed hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het p[rogram ma is dit jaar ein delijk weer van het TMF gehalte weggegaan. Echt goede bands spelen er. Maar waarschijnlijk zal Diaan net naar de andere bands gaan
Nee! Jij bent de enige die mijn plaatje weet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook mijn bed op zoeken. Tot morgen
kerel lijkt wel op die ene man uit oude James bond filmquote:
Die meneer naast Chris Evert is de Britse acteur Paul Bettany (in Wimbledon speelde hij een... tennisser.)quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee! Jij bent de enige die mijn plaatje weet!
En ook nog even het plaatje van Scrut raden: Sonia Braga.quote:
ik had hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die meneer naast Chris Evert is de Britse acteur Paul Bettany (in Wimbledon speelde hij een... tennisser.)
In de verfilming van The Da Vince Code speelt hij de monnik Silas.
(Het is niet Spinoza, maar het is wel een Nederlander.)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Z het volgende:
Is goed. Die van jouw heeft de neus van Spinoza.
Herman Heinsbroek?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:49 schreef Gellius het volgende:
Ach nee: HH?
Ik heb begrepen dat hij een modellenbureau runt, idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:55 schreef Gellius het volgende:
Die keurt het vlees van gehandicapte meisjes tegenwoordig, las ik.
Speelde meneer soms de kerstman, Z?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Z het volgende:
Iedereen kent mijn 'mannetje', alleen dan met een baard en lange haren, een Amerikaan idd en hij heeft wel eens in films gespeeld.
Helemaal juist. Knap hoor!quote:
quote:Justus van Effen Utrecht, 21 februari 1684 — 's-Hertogenbosch, 18 september 1735) was een Nederlandse schrijver. Zijn vader was een officier.
Van Effen was in 1731 de oprichter van het weekblad Hollandsche Spectator, dit in navolging van het Engelse blad The Spectator. Hierin schreef hij aanschouwelijke en moraliserende schetsen over de meest uiteenlopende onderwerpen van het Hollandse leven van zijn tijd. Bekend is zijn novelle Kobus en Agnietje dat in 1731 in de Hollandsche Spectator verscheen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Winnie de Jong?
Und ook altzeit so hyschtheriesch.quote:
Ik ga een Mercedes halenquote:wetenswaardigheden over Winnie de Jong
algemeen
- Verklaarde in een interview met "Volkskrant Magazine" dat Pim Fortuyn haar had aangewezen als toekomstige fractievoorzitter.
- Werd pas op 28 mei 2002 beëdigd, omdat zij na de moord op Pim Fortuyn en de hectische verkiezingstijd was ingestort. Was daardoor afwezig op het moment dat de fractievoorzitter werd gekozen.
- Verliet samen met Cor Eberhard de L.P.F.-fractie, nadat op 1 oktober 2002 19 fractieleden zich voor haar vertrek hadden uitgesproken. De meerderheid nam dat besluit omdat zij en Eberhard kritiek hadden geleverd op het 'ondemocratische bestuur van de fractie' en de 'onaantastbare positie' van Ferry Hoogendijk.
- Poseerde in januari 2003 tijdens de verkiezingscampagne, als verkiezingsstunt, voor het mannenblad 'Panorama'
uit de privé-sfeer
- Groeide op in Monheim bij Düsseldorf, waar haar ouders op haar vierde gingen wonen
- Was actief bij de C.D.U.-jongeren en bij de Europa Union Berlijn (bevordering Europese gedachte)
- Keerde in 1989 terug naar Nederland
- Werkte als fotomodel en filmactrice, en als assistent van een hoogleraar
- Haar vader werkte bij een Duits filiaal van een fabrikant van betonmixers
hobby's
verzamelen van Alfa Romeo's
Hou op, schei uit! Die kleur heet ook nog eens prugna. Dan zou ik in de pruim van Winnie rondrijdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Z het volgende:
[..]
Misschien is die 'roze' wel van haar geweest!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:12 schreef Z het volgende:
Vincent Bijlo met haar?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef Berkery het volgende:
Oude foto van Max Westermann?
Is dat de presentator van Uur van de Wolf? Of is dat een VPRO-programma {denk denk}quote:
Hmmmmmm, Wouter Klootwijk?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
RVU
Leuk programma heeft-ie, ik zag het van de week nog.quote:
Uur van de Wolf is NPS. Zo leerde google mij, op Ned3 is het nauwelijks van elkaar te onderscheiden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat de presentator van Uur van de Wolf? Of is dat een VPRO-programma {denk denk}
Zijn programma's zijn altijd zo lekker dromerig, mijmerend. Ouderwetse televisie, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:41 schreef Z het volgende:
Ik heb laatst Klootwijk aan zee gezien, fantastisch programma! Maar ik hou dan ook van vissen.
Ja, inderdaad, haast ambachtelijk. Mooi gefilmd ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn programma's zijn altijd zo lekker dromerig, mijmerend. Ouderwetse televisie, daar hou ik van![]()
Ow okay... weet ik dat ook weer... ik wist het ook niet en ja het is allemaal erg onduidelijk daar. Misschien brengt de nieuwe zenderindeling meer duidelijkheidquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Uur van de Wolf is NPS. Zo leerde google mij, op Ned3 is het nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien brengt de nieuwe zenderindeling meer duidelijkheid![]()
Hij maakte ook Keuringsdienst van Waarde, ook een goed programmaquote:Ik ken die hele van Klootwijk niet .... zijn programma's ook niet.
Vandaar ook mijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
No way! Als de plannen van Medy vd Laan doorgaan dan kan de Publieke Omroep ten grave gedragen worden.
[..]
Ow die naam heb ik weleens gehoord.quote:Hij maakte ook Keuringsdienst van Waarde, ook een goed programma![]()
Fijn pinkpop-weekendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
Anyway het is alweer 17:00 uur, tijd om te gaan treinen![]()
![]()
Ik ben er vanavond nogquote:
Maar hij heeft geen Pim-stropdas omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:50 schreef Z het volgende:
Ik associeerde hem met Winnie.
Hmmm, die heeft dan weinig indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:16 schreef Z het volgende:
LPF minister.
Hee, toevallig van de week ook gezien. Erg leuk inderdaad! Wie heeft al spiering gehaald?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn programma's zijn altijd zo lekker dromerig, mijmerend. Ouderwetse televisie, daar hou ik van![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:27 schreef Gellius het volgende:
Hee, toevallig van de week ook gezien. Erg leuk inderdaad! Wie heeft al spiering gehaald?
Ik ga morgen naar Waasdorp (viswinkel in IJmuiden), ik weet alleen nog niet of het spiering wordt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hee, toevallig van de week ook gezien. Erg leuk inderdaad! Wie heeft al spiering gehaald?
Wat is eigenlijk het Zaltbommelse equivalent van de Wibautstraat ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:33 schreef dolle_hond het volgende:
lach niet
tong moet af en toe nieuwe shag en bier in huis halen
Dorpstraat...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het Zaltbommelse equivalent van de Wibautstraat ?
Hmmm....onze tong in lieslaarzen ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:42 schreef dolle_hond het volgende:
de rivier?
Oh ja; en dan naar de C1000 op het Kerkplein.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:47 schreef fotoloog het volgende:
Dorpstraat...
Volgens mij hebben ze alleen een Super de Boer.....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Oh ja; en dan naar de C1000 op het Kerkplein.
En op Fok! heet ze 'winny94' ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
Zag trouwens Winny de Jong langs komen. Die scoorde 94 bij de Nationale IQ-test.
De echte of de nepper?quote:
Ja jeetje...dat is er een voor Scrutquote:
Oh,maar jij kent haar ook wel....quote:
Vast wel bij naam maar dat plaatje zegt me zo nietsquote:
Vaginamonologen ?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:17 schreef Berkery het volgende:
Brits, jawel. Talkshowhost, niet echt. Hij deed meer aan monologen.
Neen. Hij was presentator van een programma op de BBC dat elk jaar van naam veranderde.quote:
Barry..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Oh shit die man is zo goed. Ik kom er niet op
Wat tong zegtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:37 schreef Tokay het volgende:
Barry Norman?
Ik had 't overigens niet geweten hoor Tong. Niet zo elitair doen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Cantona.
Als je een voetballer plaatst mag ie wel waqt moeilijker
Ik welquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:52 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik had 't overigens niet geweten hoor Tong. Niet zo elitair doen.
Zegt een rare homo...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een rare vrouw...
Die rare vrouw begon...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Zegt een rare homo...
Neen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is zeker van Life of Agony?
Mijn meneer is véél minder elitair.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij lijkt ook wel een beetje op Cantona
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:58 schreef dolle_hond het volgende:
is dat die van SoaD?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef Berkery het volgende:
Hij doet 't bij Anthrax geloof ik.
Dinges Ian
Hey, dat was mijn grap!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Janis?
Hulde !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef Modus het volgende:
Scott.
't is zeker internationale rare vrouwen dag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay begon!
Ik heb nog wel een plaatje van een rare vrouwquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is zeker internationale rare vrouwen dag.
Ik probeer de gevoelige onbekende uit te hangen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:09 schreef Treinhomo het volgende:
Hulde !![]()
Waarom heb jij zo vaak een droevig PI ?
1 maar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog wel een plaatje van een rare vrouw![]()
Annan's voorouders behoorden ook tot de elite maar mevrouw op de foto is/was royalty.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef Tokay het volgende:
Mevrouw zou best kunnen doorgaan voor de zus van Kofi Annan.
Da's goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:34 schreef Natalie het volgende:
Nee, da's prinses Esther Kamatari van Burundi. (haar vader was de broer van de koning van Burundi)
Weet 'tquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's goedZe gaat meedoen aan de verkiezingen in Burundi.
Ik ook. Zo kwam ik op het idee haar foto te posten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet 't
Zag haar gisteren ook nog op televisie trouwens.
Daarvoor zijn hier geen vaste regels. Ik heb even geen plaatjes meer dus als je je geroepen voelt...quote:Ga jij een nieuw plaatje posten of zal ik het doen?
You're goodquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is het Frans Jozef, de echtgenoot en neef van Sissi?
Loeki Knolquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:33 schreef fotoloog het volgende:
Loekie Snol
Woordspelinkje..quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:12 schreef fotoloog het volgende:
Opgezocht?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:53 schreef fotoloog het volgende:
Laat de muziek spelen.....
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een rare vrouw...
Dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:12 schreef fotoloog het volgende:
Neen,niet uit Amsterdam-oost.....
Wetenschapper
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:06 schreef fotoloog het volgende:
Duits
quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:37 schreef Berkery het volgende:
Hayseed Dixie?
Groetjes terug enne veel plezier.quote:
In huize sooty werd er ook niet langsheen gekeken.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:20 schreef Gellius het volgende:
Hulde! Jenny gooit ook hoge ogen in huize Gellius.
Hmm. Zo dan. Farfan is niet goed, en goedemorgenquote:Op maandag 5 juni 2006 15:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen ik zie een rood kruisje dus gok op FarFan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |