quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Derek De Lint - Worm.
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef peaceman het volgende:
Is de vader/ontvoerder/kloon/6e persoonlijkheid van Pos hier al gesignaleerd?
Just when we thought Scrut was dead. A worse villian arises from the depths of the Fokstreet.......quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenen![]()
Tong zit in personenassociatie moeilijke namen te bedenken...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, en tong80 lijkt nu ook al verdwenen![]()
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ben er al ik hem meer te doen dan fokken hoor.
Derek is goed.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Ben er al ik hem meer te doen dan fokken hoor.
Ik niet hoor, ik besta niet eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik besta niet eens![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dan ook een gewoon leven naast het fokken?![]()
Hoef je ook geen belasting te betalen, wat ben jij een bofferd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik besta niet eens![]()
Dat bedoel ik. Is er meer danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
N.a.v. je opmerking dat je meer hebt te doen dan fokken...
Ik snap er geen snars meer van, het is al laat en heb zware dag gehad... ik ga maar eens slapenquote:
Thnxquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Diaan ik zal duimen voor droog weer het programma is het beste van de laatste tien jaar.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
Diaan ik zal duimen voor droog weer het programma is het beste van de laatste tien jaar.
Het p[rogram ma is dit jaar ein delijk weer van het TMF gehalte weggegaan. Echt goede bands spelen er. Maar waarschijnlijk zal Diaan net naar de andere bands gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat was 2001 met jouw favoriete band!
![]()
Diaan gaat met mij mee, dus dat komt wel goed hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het p[rogram ma is dit jaar ein delijk weer van het TMF gehalte weggegaan. Echt goede bands spelen er. Maar waarschijnlijk zal Diaan net naar de andere bands gaan
Nee! Jij bent de enige die mijn plaatje weet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga ook mijn bed op zoeken. Tot morgen
kerel lijkt wel op die ene man uit oude James bond filmquote:
Die meneer naast Chris Evert is de Britse acteur Paul Bettany (in Wimbledon speelde hij een... tennisser.)quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee! Jij bent de enige die mijn plaatje weet!
En ook nog even het plaatje van Scrut raden: Sonia Braga.quote:
ik had hier overheen gelezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die meneer naast Chris Evert is de Britse acteur Paul Bettany (in Wimbledon speelde hij een... tennisser.)
In de verfilming van The Da Vince Code speelt hij de monnik Silas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |