groetjes Wim H.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Koenholio het volgende:
Heb jij het A-team busje?
Wel lullig overigens. Geen briefje onder je voorruit?
een briefje? met daarop:quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Koenholio het volgende:
Heb jij het A-team busje?
Wel lullig overigens. Geen briefje onder je voorruit?
Normen en waardenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Wii het volgende:
[..]
een briefje? met daarop:
"sorry, helaas had ik de onhoudbare neiging mijn zojuist aangeschafte luchtbuks op uw auto uit te proberen. hiervoor mijn excuses.
Zoiets?
Het lijkt dan wel verdacht op een inslag van iets. Aan wat had jij gdacht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef nixxx het volgende:
ziet er een beetje groot uit voor een luchtbuks, en een echt pistool was dwars door je auto gegaan. zal iemand met iets tegenaan geslagen hebben
Die getuige gaat een beetje moeilijk worden in een straat waar bijna geen hond meer woont...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:17 schreef polarbytes het volgende:
Als je een getuige hebt die verklaard dat jij jouw auto niet in die staat s'avonds geparkeerd hebt, kun je van het waarborg-fonds nog wel wat vangen.
Is mij ook gebeurd
Aha, een mini-sloopkogelquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef FredvZ het volgende:
Die getuige gaat een beetje moeilijk worden in een straat waar bijna geen hond meer woont...
* FredvZ woont in een wijk die over 5 maanden gesloopt wordt...
Ze waren gewoon alvast begonnenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef FredvZ het volgende:
* FredvZ woont in een wijk die over 5 maanden gesloopt wordt...
Niet? Wat dan?quote:
Hyundai Excelquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
Niet? Wat dan?
stalen knikker uit een katapultquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Het lijkt dan wel verdacht op een inslag van iets. Aan wat had jij gdacht?
Nee hoor .... gewoon geen zin om een open deur in te trappen ....quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef NoBody122 het volgende:
iedereen leest over de kleine lettertjes van TS' post heen
Ja, dat ze daarmee je ogen proberen uit te steken, da's normaal. Maar op kniehoogte prikken, dan moeten ze moeite doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef gekjongk het volgende:
De bovenkant van een paraplu waarschijnlijk. Goed denkbaar met dit weer...
Nee eerder zo van:quote:
die inslag is in vrijwel een hoek van 90° naar binnen gekomen. Bovendien was dat plekje er nog niet toen ik mijn auto parkeerde en geen steen in de buurt waar een auto over heen kan rijden om het op te laten spatten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Overduidelijk een steen die op de weg lag. Autootje eroverheen rijden, steen springt hierdoor weg en vervolgens keihard tegen jouw auto aan.
Oftewel, niemand heeft schuld maar jij hebt pech gehad.
Steentje moet dan wel zeer hard wegvliegen, en een kiezeltje zal het niet zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Overduidelijk een steen die op de weg lag. Autootje eroverheen rijden, steen springt hierdoor weg en vervolgens keihard tegen jouw auto aan.
Oftewel, niemand heeft schuld maar jij hebt pech gehad.
succes met betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |