Daarom post ik het ook hierquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Potjandorie. Daar krijg je op Tweakerts een ban voor![]()
Kijk nou uit, straks issie boosquote:
Whehehhehe je moet iets blaaten in je profiel hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
Opleiding: ICT
Hobbies/interesses: Computers, Formule 1, Auto's & Vrachtwagens
Beetje meer respect voor zo'n intelligente jongeman zou wel op zijn plaats zijn!
Een Dutroux-slachtoffertje, met z'n babyfacequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef TommyGun het volgende:
En Jaco90 is een gothic
'kijk mama een hele grote autoow!!' 'Dat is een vrachtwagen, zoon' 'Ooooohquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:03 schreef Chriz2k het volgende:
Opleiding: ICT
Hobbies/interesses: Computers, Formule 1, Auto's & Vrachtwagens
Beetje meer respect voor zo'n intelligente jongeman zou wel op zijn plaats zijn!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Dutroux-slachtoffertje, met z'n babyface.
Ga nou maar weg, je irriteerd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Dutroux-slachtoffertje, met z'n babyface.
OMG, je zoekt het echt op hequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
'kijk mama een hele grote autoow!!' 'Dat is een vrachtwagen, zoon' 'Oooooh'
Dat soort 'attitude' krijg ik ook altijd op de straat..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Stillers het volgende:
[..]
Ja, dWc valt zo op tussen de blanke userts.
Hier lul je je niet meer uit vrindquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat soort 'attitude' krijg ik ook altijd op de straat..Stomme negerts.. (niet allemaal worrr
![]()
)
Burr.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:06 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Dat soort 'attitude' krijg ik ook altijd op de straat..Stomme negerts.. (niet allemaal worrr
![]()
)
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier lul je je niet meer uit vrind![]()
Later mee in bed beland..quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Wat deed je nou bij die tjik![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Later mee in bed beland..Ze fluisterde in me oor: 'Wanna get out of here?' en ik zo van 'Jaja, ik kom eraan' en toen der vriend derachter zo van 'kut..'
Echt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:11 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Later mee in bed beland..Ze fluisterde in me oor: 'Wanna get out of here?' en ik zo van 'Jaja, ik kom eraan' en toen der vriend derachter zo van 'kut..'
Hij stak zijn vinger in haar kutje, duh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Wat deed je nou bij die tjik![]()
[afbeelding]
Nee man, da's de DJquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Jaco90 het volgende:
[..]
Kijk der vriend kijken daarachter dan!
Die horen toch achter een pc te staan om een liedje aan te klikken ?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die horen toch achter een pc te staan om een liedje aan te klikken ?
Ook voor "potjandorie":')quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Potjandorie. Daar krijg je op Tweakerts een ban voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |