quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef sassa het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik ook gehad. Viel uit mn broekzak toen ik mn broek weer omhoog deed en op het moment dat ik *plons* hoorde spoelde ik net door. Dag telefoon![]()
Die is nu aan het zwemmen in het riool
Hendig sjieke slip!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:08 schreef Timmai het volgende:
ik weet nog een keer dat ik op een avond dat het vroor naar huis fietste. Op een stukje waar ik wist dat het glad was probeerde ik heel stoer te slippen met mijn fiets.
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:12 schreef Palomar het volgende:
Paar jaar geleden was ik es aan het mountainbiken en ik wilde even een wheelie maken (op je achterwiel rijden). Ik reed alleen erg hard en toen trok ik mn voorwiel iets te ver omhoog waardoor de fiets onder me vandaan glipte. Ik kon nog net naar achteren springen en het stuur vasthouden zodat mn fiets niet wegknalde. Alleen omdat ik zo hard reed moest ik als een gek rennen achter die verticaal staande fiets op alleen zn achterwielMoet een erg onnozel gezicht ziijn geweest
quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:59 schreef grootmeester_flits het volgende:
tijdens mijn puberteit had ik de gewoonte om heel hard te zuchten tijdens de les.
op een dag lag ik daar maar wat te liggen op mijn bank met mijn hoofd op mijn (linker)bovenarm en mijn mond over mijn onderarm... tot ik dacht dat het weer tijd was om eens goed te zuchten. Hoor ik daar opeens dat bekende geluid dat je krijgt als je met je mond hard op je hand blaast.
Ik schrok me echt dood.
en die juf mij zo aankijken![]()
Ik was een jaar of 13 en stond met een groepje vrienden bij de botsauto's op de kermis.quote:Op maandag 5 juni 2006 05:22 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Telt deze ook:
Toen ik een jaar 12 was liep ik een keer met mijn walkman op door de stad.
Ik werd op een gegeven moment aangesproken door een persoon (die naar later bleek de weg vroeg), ik verstond die persoon echter niet (vanwege de walkman).
Zo netjes als ik was deed ik de walkman af en vroeg netjes:
Wat zegt u meneer?
Bleek het een vrouw te zijn![]()
Dat heb ik ook een keer gehad toen ik klein was.quote:Op donderdag 8 juni 2006 11:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik woonde in het centrum en had na het werk boodschappen gedaan, fiets bij de Hema gezet. Daarna (ja huis was nu eenmaal vlakbij) naar huis gelopen. Kom de volgende morgen in de box om mijn fiets te pakken om naar mijn werk te gaan... geen fiets![]()
Verrek, die staat nog tegenover de Hema
Je had ook gewoon net iets te luidruchtig kenbaar kunnen maken dat je 5 cent mistquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
Het bedrag was iets van een paar euro en een paar cent.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Terwijl er dus ook mensen achter je staan.
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
Bwahaha, zo zet je jezelf alleen maar tien keer meer voor lul.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
Paar maanden terug bij de benzine pomp. Ik wat dingen kopen chips , peuken cola enz.
dus ik mijn geld pakken en dan tot de conlusie komen dat je precies 5 cent tekort komt![]()
![]()
Ik zeg tegen die kassamuts...wacht maar ff ik loop wel even naar de auto om nog wat klein geld te pakken. (had helemaal niets meer was helemaal los) Vervolgens ingestapt en vol gas weggereden. Ben een aantal maanden niet meer bij die pomp geweest...![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Razor21...ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:31 schreef Miss-V het volgende:
Vorig jaar op m'n oude school liep ik door de gang en dacht ik dat ik vriend van me in de klas zag zitten..hij keek me aan dus ik zwaaien..toen keek ie me opeens raar aan van wtf..toen pas had ik door dat het iemand anders was
..jaaa ik heb nogal slechte ogen..dat ventje heeft me voor het rest van het schooljaar raar aangekeken als ik 'm tegenkwam
..ik heb trouwens ook vaak als iemand van een afstandje heejjj roep dat ik geen idee heb wie het is en aarzelend hoi terug zeg maar me dan afvraag van wie was dat in godsnaam
dan schaam ik me ook wel ff
![]()
Hier nog één. Ik zie het nooit door de weerspiegeling van die ruit. En dat kan best lullig zijn af en toe want ik kijk ze BLIJKBAAR recht aan en vertrek geen spierquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Dat was een hobby van mijn opa:quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat heb ik dus vooral met lui die in een auto voorbij komen zetten en claxoneren.
Hey dat geintje deed ik met mijn oom altjid.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Dat was een hobby van mijn opa:
Dan zaten ze met zn allen in de auto, en dan zei mijn opa: bij drie met zn allen heel vrolijk naar rechts zwaaien! Hij telde dan tot drie, en precies op dat moment liep er dan iemand op de stoep, dus dan was de hele auto aan het zwaaien naar die mensen en aan het toeteren. En dan kwam de droge reactie van mijn opa: Zo, die is zich vanavond nog aan het afvragen wie dat nou waren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |